Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  totalt morsomt ..
  • #1   30. jul 2009 LOL
    det er præcist samme kopi jeg har her i soveværelset ;-D))

• #2   30. jul 2009 Hehe det sku meget sjovt .. man kan næsten føre en hel samtale med dem

• #3   30. jul 2009 he he, lyt nu godt efter, det kan være at der kommer nogle sjove detaljer:-)

• #4   30. jul 2009 Arh ikke noget fornuftigt da ;-D og de er mega knotne og hvæser og sprutter hvis man beder dem vende sig om griner

• #5   30. jul 2009 hos os er det mig der snakker i søvne, men manden der snorker, han får bare en albue, så det slut...:-)

• #6   30. jul 2009 Igår sagde han at grethe kom .. tænkte hvem hulen er det , men så kom jeg ik tanke om grethe søng (staves) , det nok hende der kommer (hans mor kender hende )

• #7   30. jul 2009 Min kæreste har også sagt nogle sjove ting, men kan desværre ikke huske dem .Men min søster fortalte en dag at hendes mand havde smnakket om damer. Så spurgte hun ham hvad det var for nogle damer - "dem med de lange ben!" øhh...hun prøvede igen," Kan du ikke bruge mig" og svaret var " Neeeej dig! dig ejer jeg jo, jeg skal bruge dem med de lange ben!"
    Det viste sig så at de skønne langbenede møer bare skulle holde en bro over en flod, og dertil havde min søster for korte ben, men det var jo hende han ville beholde *GGGG*

• #8   30. jul 2009 Jeg snakker og min kæreste snorker.. men altid ham der sover først..

Til dem der har problemer med at manden snorker, prøv at holde ham for næsen... bare et par sek.... det virker her.. og det lyder vildt sjovt ;O)

• #9   30. jul 2009 Åh, jeg snakker selv i søvne!!

Ofte, og altid om dumme ting!

"du tager kødet, så tager jeg farverne!" "hvor er trækvognen?"

Gør det ALTID.. Det værste er hvis jeg falder i søvn blandt folk, så er de altid flade af grin når jeg vågner!

• #10   30. jul 2009 Jeg har en gang givet min veninde en lussing i søvne.
    Jeg lå og snakkede, hvorefter hun satte sig op i sengen (vi sov i telt). Så spørger hun ligeså forsigtigt, "Lise, sover du?". Jeg mumler bare, så hun spørger igen. Da sætter jeg mig så også op i sengen, og giver hende pludselig en flad, hvorefter så at sige; "Ja, jeg sover!". Virkelig synd for hende, og virkelig underligt at jeg gjorde det! *GG*

• #11   30. jul 2009 Jeg både snorker og snakker i søvne, men det er kun hvis kæresten vågner i løbet af natten han opdager det, for han sover (og snorker) altid før mig....

• #12   30. jul 2009 Det sjovt hva vi mennesker egetlig gør smiley ..

Nu ligger kæresten og fløjter ..

• #13   30. jul 2009 jeg snakker altid i søvne.. snoker aldrig. men snakker det gør jeg hele tiden.
    specielt når min mor eller søster kommer for at slukke fjernsynet om natten så siger jeg et eller andet til dem, ofte grimme ting om at nu skrider du jeg sover og så når de fortæller mig det dagen efter forstår jeg ingenting for jeg har ikke sagt noget:)

jeg sov med en veninde engang og jeg lægger skråt(sover meget uroligt) med et af mine ben ovenpå hendes ben og så vil hun flytte mit ben og så laver jeg en hurtig sidde-halvt-op bevægelse og nærmest råber som om jeg får et chok: NEJ NEJ!! ER DU SINDSYG.

• #14   30. jul 2009 Min mand snakker også i søvne, det er SÅ sjovt og jeg er alid vlysvågen når han begynder, for så snakker jeg til ham smiley hehe..

Her er et par eksempler:

"....Linette... politiet.." øhhh hva siger du skat? " Linette bliver stoppet af politiet hele tiden!!" (Linette er min lillesøster smiley )

Først siger han noget på bosnisk da han er bosnier og bagefter siger han, "nårh nej, for fanden.., de kommer imorgen" han ved godt jeg ikk forstår bosnisk hehe, og dem han snakkede om var hans mor og far, som rent faktisk kom næste dag!! Hvilket vi først fand ud af der næste dag.. Vi var nemlig på ferie i bosnien og de var i dk, men de kom så til bosnien smiley

"Du peger bare.." hvad mener du skat? "Ja du peger bare lige det du vil have, skat" Hehe, mange tak, skat smiley

"For helvede, det skide tændrør er bare træls!!" Er det træls, skat? "ja det driller helt vildt!!"

Hehe, jeg morer mig altid gevaldigt smiley

• #15   30. jul 2009 Loooooool ....super gode historier....

Jeg har engang vågnet fordi jeg lå og fløjtede, ligesom når man kan høre på en person i en tegnefilm at denne sover, så snorker de når de trækker vejret ind, og fløjter når de puster ud:-)

Kommentér på:
totalt morsomt ..

Annonce