{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

staffylokokker og arbejde?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var idag il lægen med noget eksem jeg har fået og det har udviklet sig til nogle sår på brystkassen, lægen mente at det var stafylokokker og jeg har fået pencilin og hun tog en prøve som jeg ku få svar på fredag..

da jeg så kommer hjem kommer jeg til at tænke på hva med smittefare?? jeg arbejder på et plejehjem må man arbejde når man har det??

mon jeg skal ringe og høre vagtlægen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  staffylokokker og arbejde??
  • #1   28. jul 2009 jeg synes, du skal ringe. men ring og spørg arbejdet også

lige umiddelbart vil jeg sige nej, da beboere på et plejehjem ofte er sarte.

må den anden side sidder det på brystkassen, så det er jo ikke så udsat for kontakt

• #2   28. jul 2009 ja jeg tænker os at de er udsatte, men det er jo dækket af mit tøjså de kommer jo ik i kontakt med det, og mon ik os lægen ville ha sagt noget hvis det var...

• #3   28. jul 2009 det er ikke sikkert.

jeg havde engang en bullen finger og fik at vide at jeg kunne gå på arbejde bare jeg ikke fik fingeren i vand.

det gjorde jeg så. hold op hvor har man tit hænderne i vand i en vuggestue, fingren blev ikke bedre og næste gang jeg var ved læge, sige de at den skal holdes i ro....jamen hvordan tror de så man kan gå på arbejde ?

nogle gange skal man spørge meget detalieret

• #4   28. jul 2009 Du må ikke tage på arbejde, så længe du har stafylokokker.

Jeg har selv prøvet at have det, og blev sendt hjem med ordene "Du må komme igen, når det er væk"

• #5   28. jul 2009 ja jeg tænke os man ik må arbejde, men bare mærkeligt lægen ik sagde noget, og nu har jeg det os helt skidt med at ringe og sige det til arbejdet i morgen, for jeg gik til lægen i arbejdes tiden og kom jo tilbage, men havde slet ik skænket det en tanke da vi havde virkelig travlt, men ringer i morgen tidlid og snakker med min leder, så må hun jo tage stilling til om jeg skal komme eller ej...

Kommentér på:
staffylokokker og arbejde??

Annonce