{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til polterarben
  • #1   27. jul 2009 Den klassiske: Dildoparty.

Vi tegnede Croquis til min søsters, men ved ikke om de kommer ud til én.
    Har I slet ikke mulighed for at køre nogle steder?

• #2   27. jul 2009 ja den har været på tankerne.. men nej vi kan desværre ikke køre ud, har ikke biler nok til rådighed smiley

• #3   27. jul 2009 få evt en frisøt eller make-up artist eller en anden person hjem som kan vise jer lidt om make-up og frisurer. evt få hende til at ordne hår og make-up på den kommende brud. eller pool dancing. er begyndt at blive in. i kunne også få lidt undervisning i det .

i skal slet ikke ud? lyder måske lidt for kedeligt kun at være hjemme. i kunne ikke mødes ude et sted? og så tage taxaer hjem eller elj noget limosine eller noget smiley hvis er en del til at dele udgifter er det sikkert ikke så dyrt

• #4   27. jul 2009 nu er det desværre ikke mig der står for den endelige planlægning, men nej vi skal desværre ikke ud, så det må gerne være nogle gode selskabslege:)

• #5   27. jul 2009 Sismofyt: Der er da ingen der har foreslået en stripper.

• #6   27. jul 2009 Jeg ville blive rigtig skuffet, hvis der ikke kom en stripper til min polterabend.

Hvor lang tid regner du med at det skal vare i det hele?

• #7   28. jul 2009 vicki k, ingen ide, for det er som skrevet ikke mig der står for den overordnet planlægning, men det starter ved 15 tiden, også tja til vi stopper vel smiley

• #8   28. jul 2009 Okay. Jeg tænkte bare, dildoparty ca. 1 time, frisør og makeup ca. 1 time, spise ca. 1 time, hvad så resten af tiden????

Da jeg var afsted for 3 uger siden, startede vi med at spille " bord fodbold". ( vi var selv spillere). Dernæst lavede vi en cd. med fem numre. Så tog vi hjem til en af deltagerne og holdt dildoparty, spiste og der kom en stripper. Til slut tog vi til koncert. Vi startede kl 9. og tog til koncert kl 19. Kanon god dag.

Kommentér på:
Hjælp til polterarben

Annonce