{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive Fadder !
  • #1   25. jul 2009 For en abe ? - Kan man det? smiley

• #2   25. jul 2009 Hold da op ..
    Ja tænke mig til resten men intet kønt syn.
    Synes det flot at folk gør sådan noget..
    Hvor meget giver du for det -hvia jeg spøger?:D

• #3   25. jul 2009 Jeg har i 10 år været fadder for en dreng i Nepal.... når han om et par år fylder 18, og falder for aldersgrænsen, skal jeg da ha en ny... mine 180 kr om måneden er med til at gøre forholdene i området, hvor mit fadderbarn bor, bedre for alle

• #4   25. jul 2009 Min svigermor har 2 afrikanske børn hun er fadder for.
    På et tidspunkt vil jeg også gerne være det, men jeg vil lige være lidt mere stabil i mit liv først. Man donerer jo til et enkelt barn, så rent etisk binder man sig til de er voksne og deres fremtid afhænger af at man betaler i den tid.

Skide godt projekt og hatten af for dig!

• #5   25. jul 2009 Jeg er fadder for børn i barnelandet i Zimbabwe ( røde kors ) der er der ikke kun et barn der får glæde af de penge man giver, men helt op til 5 børn der får mad, tæpper og undervisning, samt matriale, medicin, hjælp til at finde slægtninge, samt omsorg fra voksne.
    Det synes jeg er et smaddergodt projekt.

• #6   25. jul 2009 jeg har et fadderbarn i indien og et i afrika.Så har jeg to orangutanger hos
    borneo orangutang survival som ejes af en dansk kvinde der hedder lone.Min mor har et fadderbarn i afrika og så har vi lige adopteret en mishandlet hest hver som vi hjælper hver måned hos nyt hesteliv.

Kommentér på:
At blive Fadder !

Annonce