Opsigelse. Opsigelse.
I dag opsiger mig og kæresten vores lejekontrakt.
Vi gider ikke mere pis med vores udlejere... (Evt. Læs min tråd fra i går)
Så nu håber vi at vi kan nå at finde en lejlighed med god plads, hvor man kan have hunde, eller finde et andet hus til leje, som vi kan rykke ind i, om 3 mdr.
Men suk hvor er det træls, når man lige har fået styr på det hele økonomisk, og bolig støtten endelig er gået i gang her. Og så er det 3 gang på et års tid jeg skal flytte.
Overskud søges. Ss.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
:O)
feb 2007
Vi har haft mange rotter.. (11 er fanget).
Udlejerne kommer rendene som det passer dem, og fortæller os konstant hvad vi skal huske, osv osv. - Ikke noget med lige at lade os komme på plads først.
Manden er pervers overfor mig.
De overholder ikke løfter, som f.eks at få lavet de vinduer det trækker ind af. (Det bliver dyrt til vinter).
Og nu nægter de lige pludselig også at vi har aftalt at vi må ha 2 hunde her. Det måtte vi kun fordi vi havde 2 da vi flyttede ind. - Men vi skulle have spurgt om lov, da jeg aflivede min problemhund, og fik en ny.
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
feb 2007
"vi skal nok få vores penge".
- Måske man så ikke skal sige god for at lade folk vente med en enkelt husleje, hvis man pludseligt skal blive grov?
Nu ved jeg at de har en søn som er rocker, så jeg tager det bestemt som en trussel.
feb 2007
feb 2007
Vil lige benytte mig af at hundene sover, og selv få et par timer mere på øjet :O)
feb 2007
Ja det er klamt.. Er heldigvis "kun" i værkstedet nu.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
Jeg ved godt det ikke lige er det du lige har lyst til. men i kan evnt prøve at tage alle banker i nærheden og se hvilke der er samarbejds villige til at låne jer de penge og eventuelt slå noget samme..
en fordel kunne være at købe nogle billige aktier i banke og få et lille lån på aktionær vilkår der sparere du rigtig mange penge i renter..
Opsigelse.