{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Fitness(ikke hunde) {{forumTopicSubject}}

Ja altså i morgen skal jeg så træde ind i fitnessverden. jeg vil ha smidt nogle kg. men har ikke været der før og vil den 1. måned ikke bruge penge på en instruktør, forjeg vil lige finde ud af om jeg overhoved gider dette trænnings-show...:-)

men har i foreslag til hvad jeg skal gøre, for at komme i form og smide kg? alle disse maskiner er jo totalt ukendte for mig..

hilsen fitness-klovnen:-D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fitness(ikke hunde)
  • #1   1. jul 2009 Normalt får man en gratis vejlednindstime når man møder op første gang, og får lagt et start-program og vejledning til de forskellige maskiner...
    Det fik man i hvert fald i Fitness Dk....

    Held og lykke smiley


  • #2   1. jul 2009 Helt enig med madam blå, det er meget vigtig du får mindst en time med instruktør så du lærer at bruge maskinerne rigtig..



  • #3   1. jul 2009 Ja få lagt et program af en med forstand på det.. Mange steder er det gratis, andre steder koster det op til 100,- kr..

  • #4   1. jul 2009 Få lagt et program af en instruktør *s*

  • #5   1. jul 2009 der er mange "lavpris" steder som kræver penge for at sådan et program og det syntes egentlig er ret dårligt af dem.. I fx fitness dk der for man et start program og efter en 3-6 måneder kan man så få tilpasset sit program ganske gratis..

  • #6   1. jul 2009 Hej .. (:

    - jeg gaar selv til fittnes med min toresoester, og i opvarmningen plejer jeg at cykle-gaa-eller andet, og saa gaa til de store maskiner hvor man skal alt muligt vaegtloeft, og alt saadan noget. Til sidst straekker jeg saa ud. Jeg plejer cirka at opvarme i 3 kvater, og 1 time ved maskinerne, og saa straekke ud i 5 minutter smiley
    Jeg haaber det kan hjaelpe..


  • #7   1. jul 2009 Hvis det er for at tabe fedt og ikke opbyge muskler vil jeg anbefale dig måske at gå på noget holdtræning. Det er for det meste gratis med i medlemskabet. Sådan noget som spinning, pulsboksning(man slår ikke på hinanden) arobic eller måske step.. Ellers er det op på løbebåndet crossmaskinen romaskinerne cyklerne og få din puls op og få forbrændt nogle kalorier..
    Hvis du skal tabe dig skal du finde dit ligevægtsindtag, altså hvor mange kalorier du dagligt forbrænder, og så skal du via din kost spise 3-500 kalorier mindre end det..


  • #8   1. jul 2009 Når ja det er selvfølgelig fint med alle de maskiner, men det er ikke det du vil få mest ud af når det er fedt du skal af med.. Men selvfølgelig er det godt at få strammet lidt op også. Snak med instruktørerne i dit center. De vil helt sikkert gerne hjælpe dig, uden at det burde koste noget.

  • #9   1. jul 2009 jamen tak for det hjælp jeg har fået:-)

  • #10   1. jul 2009 Ikke for noget : For at forbrænde fedt ( hurtigt ) er du også nød til at styrketræne. Muskler forbrænder fedt og din krop bliver langt pænere. Jeg startede i fitness center i januar og har tabt 24- 25 kg indtil nu.
    Jeg powerwalker på løbebåndet ( kan desværre ikke løbe ) og så er jeg på cross maskinen. Spinning går jeg til to- tre gange om ugen og styrketræner også ca. tre gange om ugen. Ialt bruger jeg 8- 10 timer om ugen på fitness.


  • #12   1. jul 2009 lea A:-) mange tak for hjælpen, det var virkelig brugbar information.. nu har jeg endelig noget at tage fat på... jeg har selv en skade i foden som gør at jeg ikke kan løbe... men HÅBER og krydser alt for at jeg kan powerwalke... og tillykke med det flotte vægttab.. håber da jeg kan skrive og prale af det samme om et halvt år.-)

Kommentér på:
Fitness(ikke hunde)

Annonce