{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

...forts forbandede overbo! {{forumTopicSubject}}

Ja så kulminerede det lige i går, hvor er det træls man skal have sådan nogle overboer (eller min overbos nabo er det)...

første tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=331812

Min kammerat kommer over for at grille og kommer desværre til at bruge tændvæske istedet for tændblokke så der kommer en del flammer hvilket den her sure pensionist overbo skråt oppe observerer. Istedet for at lige råbe det ned til os så farer hun ind til sin nabo (min overbo) og sladrer så de ender med at stå oppe på deres altan og råbe ned til os at naboen lige har været inde, om vi har styr på det... Imens står den sure hejre på sin altan og lurer ned på os...

Fik simpelthen nok så råbte op til hende at hun en anden gang kunne komme ned hvis hun havde et problem med mig fremfor at sidde på sin altan og højlydt svine mig og min far til. Straks kom der en uskyldig mine på "hvad jeg dog mente med det" og kunne jo så fortælle at jeg havde overhørt hendes tlf samtale tidligere. "Nå hvad har jeg da sagt"? Da jeg så refererede hendes samtale rystede hun på hovedet og gik ind som om jeg var en eller anden tosse... arrgh

Ja der røg planen om at gå op og banke på og sige det men blev bare så vred.... iiiiih altså, utroligt at der er nogen hvis liv går ud på at gøre livet surt for andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ...forts forbandede overbo!
  • #1   29. jun 2009 Tjaaa....... uanset hvad..... så er det da farligt at grille på altaner.....så jeg kan godt forstå hun blev tosset / bange........ det var jeg sgu også blevet........................der er sket alt for mange ulykker / brande pga. det.

    Så uanset hvordan din nabo ellers er..... ( og det ved jeg ikke )...... så synes jeg hun har ret her.....:O)


  • #2   29. jun 2009 Det handlede nu ikke lige om grillningen her smiley Vi må i øvrigt gerne grille her og altanerne er bygget til bygninen og er meget store med højt til næste altan. Vi stod desuden og holdt øje OG jeg har også en brandslukker, men så var flammerne heller ikke større smiley



  • #3   29. jun 2009 Hvor i ligger forskellen i at din overbo nabo snakker om dig til tredie persom og du ligger din beskrivelse på nettet.
    Og ja fatter ikke i griller på en altan og da slet ikke med tændvæske.


  • #4   29. jun 2009 Jeg tror jeg får svært ved at finde en ny vinkel på en person der brokker sig om alt og alle....

    Som jeg skrev i den anden tråd fik jeg en mavesur kommentar da jeg kom hjem med min nye hvalp - "nå man skal åbenbart have hund for at bo her"....

    Jeg ved fra min overbo at hun er et kæmpe brokhoved. Idet hun er lejer og vi andre ejer kan hun ikke ringe ind til administrator og brokke sig over ting så derfor går hun ind til min overbo (som jeg har det fint med) og beder dem ringe for hende...

    Har man desuden behov for at sidde højlydt på sin altan og svine mig og min afdøde far til så er det ikke mennesker jeg har behov for at have nogen form for forhold til...


  • #6   29. jun 2009 Jeg forstår godt du blev sur, men se det fra den lyse side - nu har du fortalt hende at du har overhørt deres samtale :o)

    men ignorer hende, hun holder vel op på et tidspunkt.


  • #7   29. jun 2009 Madam blå på dåse - det handler nok mere om at overboen endnu engang henvender sig til en anden end trådstarter, når hun mener der er problemer.

Kommentér på:
...forts forbandede overbo!

Annonce