{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.323 visninger | Oprettet:

HJÆLP - flyverust - opvaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Ja... satte så en ordentlig opvask over efter middag i går aftes og skulle lige fylde salt på da det manglede...

I dag da jeg så skal tømme opvaskeren er mine global knive FULDSTÆNDIG indsmurt i rust og det går op for mig jeg har glemt låget til saltbeholderen (aaargh hvorfor er man SÅ distræt) - gode råd er dyre men er der tilfældigvis nogen der ved hvad man kan gøre ved det?

Knivene er indsmurt i rust, alt glas og porcelæn ser herrens ud og ligeså gør opvaskeren smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - flyverust - opvaskemaskine
  • #2   27. jun 2009 Du burde kunne fjerne rusten med Silvo eller lign., men hvordan man undgår, at næste opvask også får flyverust, ved jeg ikke :o/ Måske er der ikke noget i maskinen, men jeg ved det ikke.

• #3   27. jun 2009 I øvrigt ved normal opvask (dvs når jeg ikke lige har glemt at sætte låg på saltet) smider jeg et stykke sammenkrøllet staniol med - det tager en del af det flyverust der tit kan være smiley

Bare et lille tip .- men i forhold til den mængde salt der har fløjet rundt skulle jeg jo have haft flere ruller i hehe

• #4   27. jun 2009 ang. rustpletterne, ville jeg prøve at bruge det pudsemiddel til glaskeramiske plader. det er let slibende, og maskinen, prøv at tømme sien, og køre den igennem uden service i, ved høj temp. og så tøm sien igen bagefter.

• #6   27. jun 2009 Godt råd med sølvpapiret.. Det skal da prøves.
    Tager det også det flyverust, der allerede er kommet på bestikket ?

Og som før nævnt... Global knive tåler ikke maskinopvask..
    En alm ostehøvl med streng giver flyverust...

• #7   27. jun 2009 Tina og Alex, det tror jeg ikke... Det tager heller ikke alt, men afhjælper... Hehe ja hvis nu jeg havde læst på indpakningen eller gemt den havde jeg måske stadig 4 pæne global knive smiley

• #8   27. jun 2009 Det er altid nemt at være bagklog ;o))
    Men hvor er det ærgeligt for dig

Kommentér på:
HJÆLP - flyverust - opvaskemaskine

Annonce