{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Date.. {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger jo noget om det.. Skal på date i aften og er skide nervøs for at sige det rent ud sagt. Det er over et år siden jeg sidst var på date og er bange for at jeg ikke kan huske hvad man snakker om? Nogen der har nogle gode samtale emner som man kan tage op som ikke handler om hunde?? Ved nemlig at jeg taler meget om min hund og hunde gerneralt og har fået afvide at det skræmmer fyrerne væk hihi..

Så tager gerne imod nogle forslag til hvad vi kan tale om.. For jeg ryster lige frem ved tanken om at endnu en sød fyr smutter ud af hænderne på min..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Date..
  • #1   24. jun 2009 Jeg troede ikke dates blev brugt i DK *GG*

    Jeg har aldrig været på en date som sådan, men du snakker vel om interesser, lidenskaber og spørger ind til hans samme =)


  • #2   24. jun 2009 Dates?? Bliver det ikke brugt mere, pis hvad kalder man det så?? hihi

    Ja det er nok de bedste samtale emner der er.. Men er sku bange for stilheden, men ved at den også kan være god nok.. Det er sku længe siden at jeg har været så nervøs.. Troede ikke at det ville være sådan.. hihi


  • #3   24. jun 2009 Jeg må indrømme jeg ikke går rundt og ikke kan finde på noget at sige .. Om ikke andet er jeg da sikker på folk ELSKER at høre om min ko til en hund ; )

    Kommer stilheden og den er akavet, så var han nok ikke så fantastisk som du havde stillet ham op til at være.. Men det er jo let at sige når man ike selv er den der bliver "udsat" for det *GGG*


  • #4   24. jun 2009 *GG* Ja det er der helt sikkert noget om. Det værste er nok min mund. hihi. Bliver enten så nervøs at jeg ikke laver andet end at snakke helt vildt og hurtigt eller også kommer der ikke en lyd ud. Men du har helt sikkert ret i det sidste. smiley

  • #5   24. jun 2009 Sanne
    Her kommer et par emner

    Rejser (enten dem man har været på - eller det man godt kunne tænke sig)
    Familie (De fleste har noget at fortælle - godt eller skidt)
    Film (Dem man har set, hvad der var bedst, dem man gerne vil se)

    Håber lidt af det kan bruges?


  • #7   24. jun 2009 Karina og møghundene - det var faktisk nogle gode enmer. Tror jeg vil have dem med i tankerne..

    Karin A - Hmm kender og kender.. Vi mødte hinanden på nettet for et år siden, men det blev aldrig til noget og så for et par dagen siden kom kontakten op igen og denne gang har jeg sagt at det skal være for han virker som en kanon fyr..


  • #9   24. jun 2009 Sanne Betty Z

    Hih, det er dem jeg altid har i baghånden, hvis jeg havner med en kedelig ukendt bordherre til en fest smiley


  • #10   24. jun 2009 Karin A - Jeg har inviteret ham hen til mig, for jeg falder altid en smule til ro når jeg er på hjemmebane. Så vi skal lave mad sammen.. Men det værste er nok at hvis jeg ikke syntes det går har jeg det med at drikke mig en kæp i ørert. *GG* Så ingen alkohol i aften for så ender det da helt sikkert galt..

  • #11   24. jun 2009 Karina og møghundene - Det er også nogle gode enmer og da jeg har ligget vågn det meste af natten og tænkt på enmer og ikke har kunne komme på noget bedre så er jeg virkelig taknemlig. smiley

  • #13   24. jun 2009 Jo jeg ved hvad han laver til daglig og i hans fritid. Men ved intet om hans familie. Så der kunne jeg da helt sikkert starte. Er bare virkelig dårlig til det med det modsatte køn.. *GG* føler jeg taler med en fra en anden planet når jeg er sammen med en fyr..

  • #15   24. jun 2009 Haha hvor er det sødt xD normalt er det altid manden som er SÅ nervøs (eller)

  • #16   24. jun 2009 Mette H - Ja tror jeg at jeg vil prøve det med vejrtrækningen.

    Rasmus M - Det kan godt være, men kan fortælle dig at han kommer om en time og jeg ryster vildt på hænderne lige nu. Så det er altså ikke kun mænd der bliver nervøse. *GG*


  • #17   24. jun 2009 Anne-marie - Det kan der jo være noget om, jeg plejer at skulle igemmen mindst 10 dates inden jeg finder ud af at min date ikke lige er typen, jeg er bare ikke sådan en som er god til at spørge direkte, men tror jeg vil prøve i aften. Det har nok også været en af grunden til at jeg har opgivet at gå på date, men jeg er sku en voksen kvinden så jeg må vel bare tage mig sammen og springe ud i det.

  • #19   25. jun 2009 opdateringen kommer her.

    Det var en super date, og jeg takker rigtig meget for de gode samtale emner. Jeg lærte ham super godt og kende. Tror min nervøsitet var ubegrundet for han er nok en af de sødste som jeg endnu har været på date med. Vi skal i hvert fald ses igen..

    Tusind tak for hjælpen alle sammen smiley


  • sabrina A
    sabrina A Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #20   16. jan 2014 Jeg har en idé til en anderledes date:
    Hvad med en romantisk aften med fodbehandling med doktorfisk?
    Jeg har selv prøvet det hos Kaptajn Fisk i Århus N på Trøjborg.
    Der pyntede de op med masser af levende lys, serverede snacks og spillede romantisk musik, mens jeg og min date fik lokalet helt for os selv.
    Det var virkelig en fantastisk oplevelse og jeg kan kun anbefale det til andre.
    Fiskene spiste af vores fødder, så de blev rigtig bløde og fine, mens min date og jeg nød hinandens selskab.

    Jeg fandt dem på www.kaptajnfisk.dk og jeg synes priserne er rimelige.


    profilbillede
Kommentér på:
Date..

Annonce