{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Dommedag.....*Zoiks* {{forumTopicSubject}}

Ja Puha hvor har jeg bare ondt i maven nu.... :o/

Jeg er lærerstuderende og skal idag op i matematik.. Puha den trækker tænder ud.. Jeg plejer ellers ikke have det skidt med at gå til eksamen, men den her eksamen - den er er dum!

Hundegalleri er et dejligt sted, når der sådan er plads til at kan lige kan få luft en gang imellem... Så tak for det allesammen ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dommedag.....*Zoiks*
  • #1   16. jun 2009 jeg studerer i Aalborg.. Men bor i Randers.. Jeg var til åbenhus BÅDE i aalborg og i Århus - men aalborg faldt mere i min smag.. Jeg har bare ikke kunne tage mig sammen til at flytte herfra...

    Gik det godt med din datter?
    Vi er det sidste matematik hold, der skal op (på vores seminarium altså) og man kan ikk ligefrem sige at det er gået godt for langt de fleste af de andre klasser.... dumpeprocenten er skræmmende høj i år :o/ Det er lige til at blive helt nervøs af.....


  • #2   16. jun 2009 ja det har jeg.. og så har jeg kristendom (som jeg også har afsluttet), geografi og idræt...

    Jeg smutter nu.. nu skal jeg snart med toget...
    Vi snakkes


  • #3   16. jun 2009 Woooop Woooop.. :o)

    Jeg bestod både den skriftelige og den mundtlige..

    Men jeg har aldrig prøvet noget så ubehageligt før... jeg gik helt i sort til eksamen og tudede.. fy for pokker.. har aldrig prøvet at tude til en eksamen før..

    Men ´jeg fik fandme et 4 tal.. hahaha.. så nu har jeg sommerferie!! weeee


  • #4   16. jun 2009 Min lærer og min censor var de bedste jeg nogensinde har haft.. dem er jeg på ingen måde utilfreds med.. jeg har bare været så frygtelig nervøs for den her eksamen..

    Vi skulle trække 1 ud af 5 opgaver vi har skrevet og så 1 uf af 22 spørgsmål...

    Jeg har rigtig godt styr på næsten alle spørgsmålene.. men spørgsmålet: "Sandsynlighedsfordelinger" og "Deskriptiv statistik" er de to spørgsmål jeg har det aller sværest ved... så det var de to jeg IKKE ville trække..
    Af opgaverne var der kun en jeg ikke ville trække, og den var en der handlede om brugen af IKT i matematikundervisngen.. og det var simpekthen fordi jeg ikke følte der var ret mig at sige om den...

    OG HVAD SKER DER???
    Jeg trækker IKT og Sandsynlighedsfordeling........ det var det ærste, der overhovedet kunne ske!!! Så jeg gik helt i panik....

    Men jeg er tilfreds med resultatet...


  • #5   16. jun 2009 Så egentlig kan jeg kun klage over mig selv, fordi jeg ikke havde forstået det så godt som jeg burde.... men igen.. man kan bare heller ikke fordtå det hele lige godt!!!!

Kommentér på:
Dommedag.....*Zoiks*

Annonce