805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Savner veninder... Savner veninder...

Er jeg den eneste der gang på gang har oplevet at have tætte veninder, som altid på et eller andet plan har været jaloux, eller misundelige??

Jeg har kun 2 veninder den dag i dag, fordi de fleste har haft ondt i røven over et eller andet, og er blevet til direkte fjender.

Jeg fatter det ikke.. Venner bør vel glædes over de gode ting der sker i hinandens liv? Men hver gang noget godt er sket i mit, er den tætteste veninde altid blevet strid. (Og det er sket med flere tætte jeg har haft, gennem årene).
F.eks i forbindelse med når man har været nyforelsket..
(Og jeg er ikke typen der skubber nogen til side!)

Eller også er man blevet set som en konkurent, og lign.
Synes simpelthen det er så træls, at have så mange dårlige oplevelser med venskaber... Er efterhånden ved at tro at jeg aldrig får en rigtig tæt veninde igen, og den tanke er oprigtigt trist. :O(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner veninder...
  • #1   11. jun 2009 At være gode venner kræver, at man kan rumme både godt og skidt.

Det er en svær kunst, og jeg tror, der skal mange bekendtskaber til for at finde en ven ;o)

• #2   11. jun 2009 Tja jeg er typen der plejer at finde nogle veninde, bliver rigtig tætte på dem hvorefter det viser sig at de er nogle rigtige møgkællinger for at sige det rent ud.
    Jeg tror bare at jeg tiltrækker de forkerte gang på gang, så lige pt har jeg ingen tætte venner.

• #3   11. jun 2009 Kender det alt for godt!
    Har skam også kun 2 tættere veninder.
    Dem jeg troede var mine veninder, vendte mig ryggen den gang jeg havde allermest brug for dem! Så kan skam godt følge dig smiley

• #4   11. jun 2009 Ja... Mine har i hvert fald aldrig kunne håndtere når jeg var glad, og tingene gik godt.
    For at sige det rent ud.

• #5   11. jun 2009 Jeg synes også det at være tæt forandres med tiden.

Jeg synes ens partner får den funktion, og venner og veninder rykker et tak ud.

Jeg tror det er naturligt - men sikkert svært, hvis man er vant til at have meget nært forhold til flere.

• #8   11. jun 2009 Kender det godt.. Syns det er specielt slemt der hvor du bor. Er selv vokset op det, og er flyttet der fra da det bare ikke var til at få nye venner eller holde på de få man havde i forvejen..
    Hvis du har lyst kan vi mødes en dag med hundene, når jeg engang skal ned til min far.
    Vi har mange fælles venner og bekendte smiley

• #9   11. jun 2009 Ja man er mest knyttet til familie og kæreste...
    De 2 veninder jeg har haft i mange år, ser jeg ikke såå tit mere. Vi bor langt fra hinanden, og har meget forskellige liv :O)

Johanna, lyder hyggeligt :O) Hvor bor din far?

• #10   11. jun 2009 Bor lidt uden for VB. Nyråd smiley

• #11   11. jun 2009 Jeg har ingen tætte nære veninder længere. For det første er jeg nok i den alder, hvor jeg skærer mere igennem end, hvis man er yngre .. jeg finder mig ikke i at blive bagtalt eller fyldt med løgn .. jeg er så gammel at ingen bliver jaloux længere i forbindelse med en forelskelse f.eks.*GG*
    For det andet tror jeg man ændre sig med årene når det gælder venner/veninder .... man ligger sin lid og tillid hos andre .. som f.eks kæresten og barn/børn.
    For det tredje tror jeg det har stor betydning at efterhånden som man bliver ældre og får travlt med hus, job, mand og børn ikke ses så tit længere .. man tager ikke så tit i byen med venindene som tidligere fordi overskudet man har i dagligdagen bliver brugt på dem som virkelig betyder noget som mand, børn og familie.
    Jeg skal da gerne være den første til at indrømme at jeg da savner en god veninde sommetider ... der er også ting man gerne vil tale om som ikke rager, hverken børn, mand eller svigermor og det kunne da være hyggeligt lige at tag et smut forbi søndag formiddag til en kop kaffe eller en aften med strikketøjet eller et spil Backgammon. Mit netværk ... det som betyder alt for mig sidder så 120 kilometer fra mig og så dumper man ikke bare fordi en søndag formiddag . *GG*

• #12   11. jun 2009 Johanna, okay.. :O) Vi bor på bøhlandet.. (Tappernøje). Griner.

Linda, det har du helt ret i..
    Den der skrøne med at venner er for evigt, og altid er det vigtigste er jeg i hvert fald ikke enig i, længere.
    Men de er en bonus! Og jeg savner en at kunne snakke om alt med, og tage på hygge-ture med osv.
    Gider dog ikke bytur... Det siger mig intet mere.

• #13   11. jun 2009 kender det alt for godt.
    blev mobbet i folke skolen og er flyttet meget de sidste år. og de veninder jeg nu fik som jeg blev tæt på er jeg faktisk uvenner med nu fordi de har stjålet fra mig, løjet over for mig eller bare ikke været der for mig overhovedet..:S
    det er sq svært.

Kommentér på:
Savner veninder...

Annonce