{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.741 visninger | Oprettet:

Hunden med i Givskud Zoo - Event {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en anden tråd om hvor man kan tage sin hund med i sommerferien så vil jeg ligge lægge dette ind.

I givskud løvepark er det sådan at du må have hunden med både rundt i parken til fods og samtidig i safari turen rundt i bilen. Hunden må bare ikke hænge ud af vinduerne. Hundene må tages rundt i alle anlæg, undtagen gå turen indtil berberabernes anlæg og ind til lemurernes anlæg. Det er muligt at gå unden om disse anlæg så andre gæster man har med kan gå ind i disse anlæg og så kan man mødes ved udgangen.
Når man skal køre en tur ind til løverne henvender man sig til slusepersonalet og bliver vist hen i vores hundehus som vi kalder det. Hvor hunden kan få en tår vand i sin egen boks.

Her er et klip der ude fra hvor et par har haft deres egen hund med:
http://tv.givskudzoo.dk/tv?vid=53

Som en lille ekstra bemærkning er det mig der lukker Jackson ind i hundehuset. HEHE..

Det kan være vi skal lave en hunde tur til Givskud nogle her inde fra HG
Faktisk er der i sidste uge vi har åbne et event der hedder "hunde i zoo"
http://www.givskudzoo.dk/Events.1465.aspx?recordid1465=16

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden med i Givskud Zoo - Event
  • #1   9. jun 2009 ej hvor sjovt det er jo marcel og lea:P hehe

• #3   9. jun 2009 vi havde fik en oplevelse/forskrækkelse, da vi var der ude sidste år, vi havde selvfølgelig Fimze i snor, og gik ind i 'ulvegrotten', fra vi gik ind på stien, var der en ulv, som fulgte os på ca 4 m. afstand, og da vi kom til det store glasparti hvor der er frit udsyn, stod vi og beundrede dyrene. Vores datter stod med Fimze i snoren, helt henne ved vinduet, og i et splitsekund, fløj ulven i fuld højde, og med åbent gab, imod glasruden. Vores datter blev så forskrækket, at hun slet ikke opdagede at hun fløj bagud, og satte sig på numsen, og hunden stod bare og kiggede på hende, og troede hun ville lege:-) det var en gang 'hjertemassage' der ville noget.-)

• #4   9. jun 2009 Der hvor vi er blevet ANGREBET derude, når vi har haft hunde med, det er i sådan en indhegning med den mest psykopatiske AND (ja, den er go nok...jeg skrev AND).
    Den kommer farende med hovedet ind igennem indhegningen og gud nåde og trøste den hund, der ikke får sig flyttet.

Sidste gang vi havde Oscar med var det et scenarie der ville noget; en fuldstændig hysterisk and i frådende angreb og 80 kilo grand danois der står med hovedet på skrå og tænker "Hva fa´en sker der for DIG, Anders????"

• #5   9. jun 2009 JEg har godt nok aldrig haft min hund med, men der var en gås der havde set sig ser på min veninde, den fulgte hende rundt langs hegnet og hvæste og spruttede af hende..
    Det er sådan en hvid en, den er ikke så stor og går med nogle marsvin..
    Oscar - daddy cool er det mon den samme? Gås/and ja ja det er næsten det samme

• #6   9. jun 2009 Anni B..Ja, det er den!!!!! ;o) Ovre ved marsvinene nemlig!!!!
    GRINER!!!!!!!!!!!!!
    Det er vist nok sån en moskusand...ihvertfald en hvis fjer....ting;o)
    ...dvs en rednose og total utilregnelig. Lortet burde få mundkurv på;o)

• #7   9. jun 2009 Hehe ja den er bare gal den lille satan.. Godt min hund ikke har været med så, for det tror jeg ikke han ville finde sig i.. Marsvinen var der nok først ellers forstår jeg ikke hvordan den tillader dem at være i DENS indhegning ;o)

• #8   9. jun 2009 Oscar - danny cool: Det er vores Andesgås
    der er et klip om den her
    http://tv.givskudzoo.dk/tv?vid=169

• #9   9. jun 2009 Præcis!!!
    Genkender med det samme dens angreb!! ;o)

• #10   9. jun 2009 hehe.. ja det med at holde sin hund i god kort snor når man går der forbi ellers kan man godt blive nappet i næsen

Kommentér på:
Hunden med i Givskud Zoo - Event

Annonce