{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ghost wisper??? hvem ser det?
  • #1   4. jun 2009 HEndes mand er død (var han sidst jeg så det) og så kom han i en anden krop og så tror jeg at sæsonen sluttede.. OG nu er han tilbage og jeg forstår ingenting hvilket er ret belastende

• #2   4. jun 2009 ja tak : D

• #3   4. jun 2009 okay men undre mig stadig over at jeg så et nyt afsnit i sidste uge og nu viser de afsnit nr 52?

• #4   4. jun 2009 Mandens sjæl forblev hos Melinda. Han ville ikke "gå ind i lyset". Så var der en ulykke hvor en mand dør, og lige idet hans sjæl forlader kroppen, hopper Melindas mand ind i kroppen. Sådan får han så en ny krop og bliver derved levende igen.
    Men han kan ikke huske noget som helst, hverken fra sit liv som Melindas mand, eller fra sit liv som den mand som kroppen tilhørte.

Der er en masse frem og tilbage om det her, og han kommer til at bo en periode i Melindas garage, hvor han ender med at forelske sig i hende (igen), men stadig intet husker, og så vil han forlade hende, da han finder ud af han ikke kan håndtere hendes evner.
    -det bliver trukket i langdrag og en del afsnit, og så får han så på et tidspunkt Jims erindringer tilbage. Så han ER Jim men ser ud som Sam (manden hvis krop han er i), og alle tror self at han er en ny mand som Melinda har mødt efter jims død.

• #5   4. jun 2009 Så håber jeg de der er forvirrede er opdateret hehe;o)

• #6   4. jun 2009 hehe.. hmm, men når vi ser ham ligner han jim men når han kigger i spejlet er han egentlig ham sam og det er sådan alle andre ser ham?? men hvornår kan man se de nye afsnit er det forsi sæsonen lige er sluttet?

• #7   4. jun 2009 hehe jeg fatter ikke meget lægere af den serie man skal dælme fælge med åbenbart : D

• #8   4. jun 2009 Jeg har også fulgt med i den i en periode, men blev forvirret ligesom jer. En anden serie der dog også er anbefalelsesværdig er Medium. Synes faktisk den er bedre end ghost whisperer efter jeg er begyndt at følge med i den. smiley

Ej, er Jim død i serien?? Hvordan skete det?

• #9   4. jun 2009 Anne -Medium ser jeg osse af og til. Ghostwhisperer har jeg set på mine kedsommelige nattevagter. jeg synes faktisk serien var ok, indtil Jim døde -nu synes jeg den er liiige underlig nok.

Jim blev skudt af en betjent der prøvede at skyde en der overfaldt ham.

• #10   4. jun 2009 Men det har også noget at gøre med hvordan kanal4 sender dem.. De hopper meget rundt i deres serier synes jeg :S

• #11   4. jun 2009 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !

Jeg synes du fortæller mere end jeg har set. Jeg troede at det afsnit der blev vist sidste torsdag, var det nyeste på kanal 4??

• #12   4. jun 2009 Se, det der kanal hopperi har jeg forlængst opgivet, så jeg køber serierne når de er forholdsvis billige, og nu har jeg de første 3 sæsoner af Medium smiley
    Har dog kun 1 sæson af Ghost Whisperer da de andre endnu har været lidt for dyre.

Michelle: Æv. . . en skam at hendes mand dør. . . og kan forestille mig at det bliver underligt efter det smiley

• #13   4. jun 2009 Carina -sorry. Har ingen anelse om hvor langt de er kommet her i landet. Jeg ser det på nettet, for jeg blev osse træt af det hoppen rundt i sæsonerne:o)

Kommentér på:
ghost wisper??? hvem ser det?

Annonce