{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

markede=bedømmelse {{forumTopicSubject}}

ja der er jo efterhånden mange der både køber og sælger i marked på hg. og jeg ved ikke om jeg er den enste der har tængt på det kunne være rart at kunne give henanden bedømmelser. vi har jo efterhånde hørt om mange der er blevet snyt, jeg er dog aldrig blevet men kun oplevet gode handler.
og den sidste her var meget hurtig og jeg har da set hun har andet til salg og det kunne da være rart for hende at folk kunne se hu var reeal.
bare en tanke, måske jeg er den eneste der har det sådan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  markede=bedømmelse
  • #1   3. jun 2009 sådan som på TS med smilyer eller?

• #2   3. jun 2009 ja bare på en eller anden måde om det skal være på den ene eller anden måde men jeg syntes næsten at det ville gøre det lidt nemmer især for en som mig som ikke er så god til at stole på folk. måske også derfor jeg aldrig er blevet snyt fordi jeg altid skal både have den ene og anden oplysning inden jeg overføre selv små penge. men jeg ved min bror efterhånden er blevet snyt ofte (dog ikke herinde)

• #3   3. jun 2009 Jeg tror at det hurtig ville gå galt, folk herinde er hurtig til at dømme andre og vupti så har man en kedelig bedømmelse ud fra noget som måske slet ikke passer.

Jeg tror at folk herinde ville misbruge det, desværre.

• #4   3. jun 2009 Noget a al QXL ?

Der vil være nogen der ik vil kunne styre det og give lav/1 stjene uanset hvad...

• #5   3. jun 2009 camlla ja det kan godt ske men det bliver brugt mange steder kan det virkelig passe at det så ikke kunne fungere her

• #6   3. jun 2009 andré & louise
    ja det er jo selv risikoen men hvordan kan det så fungere på QXL

• #7   3. jun 2009 Dutte & morten S - når man kigger på forummet hvor hurtig folk er til at dømme ud fra småting, så tror jeg slet ikke det ville fungere herinde.

• #8   3. jun 2009 Tror der er for stor risiko for misbrug og falske anklager..
    Folk bliver tit meget personlige over tråde her på HG...
    Det værste tilfælde jeg har læst om var da HA'eren Helene fik trusselsbreve sendt til sin private adresse, fordi nogle var utilfredse med hende som HA'er...
    Og det var virkelig trusselsbreve.... Som i "Vi ved hvor du bor" " Du kan aldrig føle dig sikker mere" og i den dur...

Tror slet ikke HG brugere er klar til det ansvar.... Men bortset fra det er ideen god

• #9   3. jun 2009 ja cammilla jeg bruger heller aldrig forumet til hunderelaterede ting og giver også helst råd over pb også fordi jeg er dårlig til at formulere mig, men jeg udre mig bare at det kan fungere mange andre steder

• #10   3. jun 2009 Forskellen på HG og QXL er at her "kender" rigtig mange hinanden.. Man har en eler anden form for kendskab til hinanden i forvejen.. På QXL er man mere annonym, fordi det ikke er et chat forum

• #11   3. jun 2009 Dutte & Morten Sv- herinde er der typisk folk der lige skal af med en hel masse, og det skal gå ud over andre ...
    Andre steder som qxl osv er salgssider, det er anderledes end herinde.

Hvis der er noget dårligt i markedet, så kommer det op inde på forummet, og så er der en lille gruppe der rotter sig sammen. :S

• #12   3. jun 2009 tina ja det er self rigtigt det havde jeg ikke lige tængt over=( det er bare sådan jeg også mener folk fortjener ros når de gør noget godt, men det sidste køb overførte jeg pengene i fredags mener jeg det var og af gode grunde var pengene der jo så først i går og i dag havde jeg tingen, og man må jo ikke nevne navne så kan ikke engang fortælle det herinde
    =(

• #13   3. jun 2009 Miss Lund :
    Nej desværre er det ikke løgn.. Ville ønske det var.
    Her er en tråd om det.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=263615

• #14   3. jun 2009 Dutte : Du må gerne nævne navne i en positiv sammenhæng.... :o)
    Du må bare ikke fortælle om den bruger der snyder folk, så andre kan undgå at blive snydt...

• #15   3. jun 2009 jeg har også fået mange pb'er om at jeg var dårlig hundeejer fordi jeg har dru hunde men sådan er vi jo så forskællige. men jeg har meget ondt af den HA,er folk har bare ikke lov til at behandle andre sådan kan ikke forstå hva der sker oppe i hovederne på sådanne personer jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan folk kan tror de skal kontrolerre andres meninger og liv

• #16   3. jun 2009 åhhh godt hehe nederen entlg

• #17   3. jun 2009 Dutte : Ej... Det er da langt ude...
    Jeg ville ikke vælge dru, men jeg blander mig da ikke i hvad andre gør... Og kunne da aldrig drømme om at sende sådanne beskeder.. Det er jo kun en fordel at der er forskellige klubber synes jeg.. Så der er noget for enhver smag..

Men ja virkelig synd Helene skulle igennem det... For en internet side!!! Det er for sygt

• #18   3. jun 2009 Ja.. Underlig indstilling... Man skal beskytte svindlerne..
    Men det er igen for at undgå udhængning på falsk grundlag.. Man kan jo totalt ødelægge en persons eller firmas rygte.. Og hvis det så ikke paser !! Det kan medføre konkurs og alverdens ting, så på den måde er det godt nok.

• #19   3. jun 2009 ja jeg er ikke særlig stærk i psyken så det tog lige en uge at komme over og så kom der en ny og jeg orkede bare ikke at blive ved at forsvare mit valg. men tror også når de her to hunde ikke kan mere så bliver det DKK hunde for kæresten er mere til dkk hvor jeg ved jeg fungere bedre i dru men jeg tjækker jo mine hunde efter DKK regler om de så skal følge genratione vidre eller ej. pluds DNA tæst fordi forældre dyrene ikke er tjækket og vil bare være sikker på jeg har sunde dyr

• #20   3. jun 2009 tina ja det er self rigtigt men det er også bare træls for dem der er blevet snyt

Kommentér på:
markede=bedømmelse

Annonce