{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Piercing? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg undrer mig lidt.

Jeg har en piercing som er virkelig, virkelig øm.

Fik den lavet for 2,5 år siden, og der har intet været med den.
Der kommer af og til lidt klar fnuller derfra, hvilket jeg ser som at den blot renser..

Men på det seneste har den været virkelig øm. Og det er den også i dag.
Der er ikke hævelse, betændelse eller andet. Den er bare virkelig øm!

Hvad skal jeg gøre?
Vasker altid omhyggeligt med parfumefri sæbe (som regel intimsæbe) når jeg er i bad, men gør ellers ikke noget vildt ud af det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piercing?
  • #1   29. maj 2009 Hvilken piercing er det hvis jeg må spørge?
    Kan jo godt afhænge af stedet hvor den sidder, om det fx er et følsomt sted.


  • #3   29. maj 2009 Det er en piercing i brystet..

    og der har ikke været nogen og pille ved den smiley lol

    Jeg har en ring i, da jeg en tendens til nemt at få betændelse i mine piercinger (både ører, bryst og navle) men der har intet været ved den..

    maria,
    det tror jeg at jeg vil prøve.. Håber det virker..


  • #4   29. maj 2009 Det havde jeg oss for et stykke tid siden. Har hul i brusken i øret (oppe i toppen) og har en piercing deri. Har haft den de sidste 5år og der har ikke været noget med den. Men så blev den bare meeega øm lige pludselig, og jeg piver normalt ikke, men var ved at tude hver gang noget rørte den. Men det gik over af sig selv efter et par dage
    Ellers synes jeg Maria H's idé er super god.


  • #5   29. maj 2009 Det Maria H skriver, bliver normalt anbefalet, dog skal vandet være kølet ned, og man behøver ikke tage piercingen ud for det, bare holde den i vandet noget tid.
    Har selv lidt problemer med min næse, men den er også kun 2 mdr gammel.
    Kan slet slet slet ikke have i navlen smiley


  • #6   29. maj 2009 Jeg skal i bad, så koger noget vand og blander det op med salt.
    Så kan piercingen være deri mens jeg bader, og det vil forhåbentlig hjælpe på det..

    Maria,
    man behøver jo ikke vise sine piercinger! lol!

    Jeg viser sq ikke mine til alle og enhver.. Medmindre jeg er stiv selvfølgelig smiley Eller de spørger..

    Men pointen er at de ikke er til at vise frem, jeg kan bare godt lide dem..
    navlen fik jeg dog mest i trods da jeg var 16.. den kunne nemlig skjules smiley


  • #7   29. maj 2009 Av av :O( Ubehageligt sted. Hehe

    Sådan kan jeg også få det i mine huller i ørene.. Både det oppe i brusken, og i øreflipperne..
    Plejer at gå over efter et par dage.
    Jeg gør det at jeg tager øreringene ud om natten, så de ikke generer, og har lidt fred når jeg sover. (Når de er ømme).
    Og så renser jeg dem inden jeg tager dem i igen den næste dag.. Det gør jeg i nogle dage, til der ikke er ømhed mere smiley


  • #8   29. maj 2009 Maria - forstår godt du glæder dig, er dog sur på min smiley haha smiley ..
    håber snart den er færdig med at hele.
    Meget mærkeligt, når pierceren rammer liiiiiige i tårekanalen smiley


  • #9   29. maj 2009 Anja: Tidligere brystpiercet med samme problem.
    Havde min i halvandet år uden probs - men pludselig var den bare skrækkelig øm, men der var intet at se.. Det første stykke tid altså... men der gik betændelse i skidtet..
    Så jeg vil råde dig til at rense den HVER DAG.. Jeg gjorde det at jeg lavede en kop kogt vand med salt, ventede til at vandet i en temp. hvor jeg kunne holde det ud - men stadig rigtig rigtig varmt. På brystet med koppen og ned og ligge.... og så ligge der et godt stykke tid.
    Det hjalp altså meget..,. fortsæt gerne et stykke tid efter selvom du ik synes den gør av

    Jeg fik dog døj med min igen og så gad jeg altså ik mere - farvel til den

    Men held og lykke med den


  • #10   29. maj 2009 Pia,
    ja, det er et rigtig skidt sted.

    Heidi,
    min søsters voksede også bare ud efter 2 år..

    Nu ligger piercingen i blød, badet løber, og jeg har lige lavet vand til at komme patten i blød i smiley

    Men hold kæft! Det gjorde ondt at tage den ud..
    Og der kommer også lidt blod ud..
    Skal nok have området i blød i saltvand hver dag i en periode..


  • #11   29. maj 2009 Maria,
    næh, overhovedet ikke.. Den i navlen gjorde ondt, det gjorde den i patten ikke..

    Til gengæld var jeg RIGTIG øm bagefter! Ikke smerte, men virkelig, virkelig øm..
    Da jeg skulle have sele på i bilen på vej hjem, gjorde det virkelig nullernaller...

    Alligevel overvejer jeg at få en i den anden.. Vil smaddergerne have nogle flere piercinger, men ved ikke lige hvor.. skal IKKE have i fisseletten i hvert fald!..


  • #12   29. maj 2009 min datter fik pludselig problemer med den hun havde i navlen, hun har haft den i 3-4 år og aldrig haft problemer, det endte med at hun fik så meget betændelse i den at hun måtte tage den ud:-(

  • #13   29. maj 2009 Fik lavet to gange i navlen, som voksede ud, før de overhoved var helede smiley ..
    pæn navle får man smiley


  • #14   29. maj 2009 Rikke,
    min veninde fik også lavet i navlen to gange.. Den fik ikke lov at hele ordentligt før hun fik anden gang, så det lignede lort. Og en dag faldt den bare ud..

    Min søster i patten, voksede som sagt bare ud efter omkring 3 år (det andet var en slåfejl)..

    Maria,
    en af mine veninder fik lavet i fisseletten da hun var 15!.. Det har jeg bare ikke lyst til..

    men kan godt lide at få lavet piercinger, og skudt huller i ørerne.. det er rart smiley


  • #15   29. maj 2009 Øhhh, min søsterS piercing i patten..

  • #16   29. maj 2009 Maria,
    da jeg fik den lavet i navlen, kørte hun den skævt ind, så hun måtte tage den ud igen, og ind igen.. DET gjorde ondt!

    I patten var det ingenting..

    Jeg kunne godt tænke mig flere, men kan ikke lige komme på nogle steder.. Mit ansigt egner sig ikke til piercinger, og jeg skal under ingen omstændigheder have i næsen...
    Så er der kun den anden pat tilbage smiley


  • #17   29. maj 2009 Min datter har fået lov til at få en i navlen(på torsdag), og det glæder hun sig rigtig meget til....nu har hun også snakket om det siden hun var 15, og nu er hun 16 og har haft sidste skoledag idag(9.kl.)...tiden er bestilt, men det ved hun ikek endnu !!

    Kan med garanti sige, at den ikke bliver vist spec. meget frem, da hun er ret blufærdig, men som hun siger : " JEG synes det er pænt, så det er for MIN skyld".

    - da hun først kom og spurgte tænkte jeg på piercinger i ansigt og lignende, hvilket næsten fik det til at vende sig i mig...må indrømme at jeg ikek forstår at unge piger vil skamferes på den måde *rødmer*


  • #18   29. maj 2009 Anja - mystisk smiley
    man kunne ane min stav i navlen gennem huden, mere og mere og så tænkte jeg at jeg nok hellere måtte tage den ud smiley


    Maria - jeg syntes kun navlen gør ondt 2. gang smiley


  • #19   29. maj 2009 Maria,
    øh, altså få en piercing i kavalergangen? Hvordan vil man lige gøre det?..

    Heidi,
    jeg synes det er meget fedt at du giver lov!
    Min far var super streng, og jeg måtte kun få et hul i hvert øre.
    Hvilket førte til at jeg nu har 7 huller i ørerne, og alle fik dem løbende, uden at han så dem.
    Det var også årsagen til min navlepiercing, da den kunne skjules..



  • #20   29. maj 2009 Uha, al den snak om piercinger gør jo at man vil have flere snart.. smiley

  • #21   30. maj 2009 Heidi - Syntes det er helt fint du ikke bare siger ja smiley
    MIn mor har det sådan, at jeg må hellere få en piercing, end en tus, min far havde det helt omvendt!! Og ville slet slet ikke se piercinger i ansigtet før efter jeg var fyldt 18 - gælder self. også for min søster der er halvandet år yngre, så jeg ventede pænt og syntes faktisk det okay, for man får tid til at tænke det mere igennem, inden man 'bare' går ud og får lavet en piercing smiley


  • #22   30. maj 2009 Maria - det er vi enige i, men ja smiley .. Jeg skal ikke udtale mig om den mand /:

  • #23   30. maj 2009 Fnis** havde nær fået min Smirnoff Ice galt i halsen, da jeg læste mit eget indlæg.....lyder bare totalt åndssvagt at skrive, at hun glæder sig til at få sin piercing på torsdag, men hun ved ikke, der er bestilt tid.

    - hun glder sig til at få en piercing, fordi hun ved, at hun har fået lov...hun ved bare ikke, at jeg allerede både har bestilt tid og 1 stk. moster til at tage med(for det vil jeg ikke....for....piv, av i mit barn altsåååå).


  • #24   30. maj 2009 Maria - haha smiley
    ja jeg giver 'min' tattovør skylden for min grimme tus, men det er også berettiget smiley ..

    Heidi - jeg havde min far med da jeg sgu ha lavet mine navlepiercinger, første gang ville han slet ikke være i nærheden for han fik ondt i maveskinnet bare ved tanken, og han er ellers en fyr med store tattoveringer og ret veltrænet smiley


  • #25   30. maj 2009 Rikke S : Tror det mest af alt har noget at gøre med at se ens barn blive udsat for sådan noget !!

    - har aldrig været specielt sart...fx. har det altid været mig, der hjalp mine små søskende hvis de kom til skade(bla. min bror efter hundebid, hvor vi løftede huden og kiggede direkte ned på sener og knogler i hans hånd)...dette fordi min mor gik i sort i den slags situationer !!



  • #26   30. maj 2009 Det kan du self. have ret i smiley
    Aner jo ikke hvordan det er sådan at være mor når ens børn vil have piercing eller tus smiley ..


  • #27   30. maj 2009 Tror ikke jeg ville pive over en tus(altså at se på - begge mine børn er for unge til det nu), da jeg ikke selv synes det gør ondt at blive tusset !!

  • #28   30. maj 2009 Nej, det self. rigtig nok så smiley

  • #29   30. maj 2009 jeg har en madonna som keg dog har taget ud her idag fordi ellers får jeg sværere ved at få lærerplads:D den gjorde ondt at få ja men det jo kun få sek smerte.... jeg har i navlen den gjorde ik ondt og det går så hurtigt at man næsten ik opfdager det... da jeg sku ha i tungen sad og jeg og kigged hele turen igennem syns det var ret blær med en når igennem tungen hihi det var en underlig følelse men ondt gjorde den ik..

    jeg fortryder dog at jeg må tag min madonna ud da jeg syns det klædte mig og var et meget femi smykke til mig.... ku vildt godt tænkte mig under læben i siden eller i strengen under tungen... smiley


Kommentér på:
Piercing?

Annonce