{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Kanin fundet. 4772 {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten har her til aften fundet en sød dværgvædder, hankanin i farven siameser brun ved Langebæk ved Vordingborg. Der er ingen af mine naboer der mangler den, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med den nu. Den overnatter lige nu i en papkasse i vores gang. Er der nogen der ved hvad man kan gøre, når man finder sådan en kanin?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin fundet. 4772
  • #1   27. maj 2009 Måske kan i aflevere den til en butik? Men lad for guds skyld være med at sætte den ud igen, for den har ikke en chance for at klare sig..

• #3   27. maj 2009 De to små: Ja vi kan da nok have den i nogle dage, hvis den ikke har noget imod at bo i en papkasse:) Vi har selv 2 i forvejen, så jeg har da både mad og strøelse til den. Vores ene nabo ville godt have den, men jeg vil da gerne lige give ejeren en chance for at melde sig. Jeg håber da ikke at det er nogen der har valgt den nemme løsning, for den er bare super sød.

• #4   27. maj 2009 Hmm.. Mystisk.
    Men dejligt I tager jer af den :O)

Tror jeg ville aflevere hos den nogen der kan passe den (Kan ikke selv tåle dem..)
    Og så få sat sedler op, i nærheden af hvor I har fundet det lille pus smiley Og håbe det bedste.

• #5   27. maj 2009 Tror jeg ville aflevere den hos nogen*

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #6   27. maj 2009 Du kan evt. prøve at fremlyse den på dyrenes beskyttelses hjemmeside

• #7   27. maj 2009 Når det drejer sig om en lille dværgvædder kan jeg ikke forestille mig der er nogen der bare sætter den ud. Mon ikke den har lavet et lille udbryder nummer på den ene eller den anden måde. Hvis I har mulighed for at passe den lidt ville jeg gøre det og få sat sedler op i lokalområdet - evt lav en fremlysning i lokalavisen.

• #8   27. maj 2009 Ja jeg håber da at der er nogen der melder sig. Der er faktisk en efterlysning inde på dyrenettet.dk på en kanin der ligner den på en prik. Men der er sgu lang vej fra Vallensbæk til Vordingborg. Og efterlysning er sat op idag, så jeg tvivler på at det er den, men det kunne være at jeg skulle ringe alligevel i morgen for en sikkerheds skyld.

• #9   27. maj 2009 Ja jeg må prøve med nogle sedler og så må jeg lige kigge i lokalavisen. Det kan jo være at der er nogen der har lavet en efterlysning der.

• #11   28. maj 2009 Hej Pernille.

Den er desværre ikke øremærket. Kan en kanin være chippet? Jeg sætter en fremlysning op på dyrenes beskyttelses hjemmeside og på dyrenettet. Og så sætter jeg nogle sedler op i nogle butikker.

Kommentér på:
Kanin fundet. 4772

Annonce