{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Træt af salgs-annoncer. (Generelt) {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at folk kun går op i at bytte??
Og så er der rigtigt mange useriøse henvendelser, og folk der trækker bud tilbage.. Det er GODT nok irriterende!

Jeg har prøvet at sætte mine annoncer ind andre steder også, men folk skriver bare og spørger om et par ting, eller efter billeder, og så hører man ikke mere..
Grrrr. :O(

Nogen idéer til hvad man SÅ kan gøre? Gg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af salgs-annoncer. (Generelt)
  • #1   23. maj 2009 Og så vil jeg gerne lige påpege at det bestemt ikke er fordi jeg sælger værdiløse ting.. Det er mode og mærkevarer, så undre mig efterhånden over det er så svært at få det solgt.

• #2   23. maj 2009 Skriv i annoncen at folk bedes kontakte dig pr tlf - det gør at folk reelt skal gøre noget aktivt - og det gør folk som oftest kun hvis de mener at udbudtevare har interesse, -

• #3   23. maj 2009 Tror generelt det er sværere at sælge brugte ting i dag - vi lever i et forbrugssamfund hvor folk bruger og smider væk og vil have nyt... desværre

• #4   23. maj 2009 Hmm, ja måske.
    Men det tøj jeg f.eks sælger, har aldrig været i brug.
    Jeans til 1500 og lign, som jeg har sat gevaldigt ned i pris :O)
    Louis vuitton taske m.m

• #5   23. maj 2009 Iben, ja det har jeg da gjort et par gange :O)
    Flotte fest-kjoler der aldrig har været i brug, louis vuitton tasker og lign.

Tager man tydelige billeder, og udveksler en masse info til køberen, + adr, tlf nr, osv. kan jeg ikke se det skulle være så risikabelt :O)

• #6   23. maj 2009 Det er jeg bestemt heller ikke sur over.
    Men når man ser på billeder, og ønsker flere, må man jo have en vis interesse? Ellers bør man da ikke henvende sig.

• #7   23. maj 2009 Iben, hehe ja..
    Men tit er det bare så useriøse henvendelser man får, synes jeg.

Der er også gentagne gange folk som har skrevet og været meeeget interesserede.. Og så spørger de om man kan holde tingene til side, da de vil overføre pengene en uge senere.. Og så hører man aldrig mere, eller også har de alligevel ikke råd.
    Den slags kan bare irriterere mig.. Og her snakker vi små-beløb :O)

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #8   23. maj 2009 Jeg syntes folk er for dyre med deres brugte ting.

1/2 pris er da det højeste man kan ta for brugte varer.

Kirkens Korshær.......se DE har fattet det med priser *S*

• #9   23. maj 2009 Jeg har så også oplevet at folk (i mit tilfælde) gerne ville købe en tegning hvor de gentagne gange siger at de nok skal overføre pengene. . . men hvorefter pengene aldrig er kommet ind på kontoen. . . og så får man altså ingen tegning. Jeg gider heller ikke begynde på en tegning før pengene står på min konto. For så er folk ikke seriøse

• #10   23. maj 2009 Jeg har dog også oplevet seriøse henvendelser smiley Men de andre er temmelig irriterende.

• #11   24. maj 2009 Anne, nej det er jo det.
    Det er træls at bruge tid på useriøse henvendelser.. Og så er det netop at jeg mener at de folk ikke kan være interesserede nok.
    (Hvis man har skrevet pris, lagt gode billeder ind, en masse info, osv osv).
    Jeg er tit ude for at folk skriver og spør efter endnu flere billeder.. Og så tager man nogle nye, og overfører til pc'en, og sender til deres mail.. - og så kommer der aldrig et svar om de vil købe eller ej.
    Det synes jeg er drøn irriterende, og direkte tidsspilde :O)

Kommentér på:
Træt af salgs-annoncer. (Generelt)

Annonce