Sevice er et fremmedord for nogle Sevice er et fremmedord for nogle
Ja jeg er godt gal i skralden
Jeg har som mange andre mobil tlf, har faktisk personligt 3 abn. hos selskabet og min mand har også et abn.
For et par måneder siden skiftede jeg mobil, den gamle var slidt op i nogle af tasterne , men jeg var heldig for som en god kunde gennem flere år så kunne jeg købe en mobil med tilskud blot jeg forlængede min bindings periode med 6 måneder. Det kan der ikke ske en dyt ved for jeg har som skrevet været kunde hos selskabet i mange år og har ikke tænkt at skifte.
Gennem de sidste par måneder har jeg så også fået noget udslæt i ansigtet faktisk også ved øret, tænker det er måske de nye headset på jobbet, men nej det hjælper ikke at skifte tilbage til det gamle
Så fortæller min mand mig igår at han havde læst at nogle mobiler har får meget nikkel indhold, mig ind og tjekke. og ja ja selvfølgelig var min nye mobil, som jeg ellers er rigtig glad for alt for meget nikkel.
Nå men jeg tænker mit mobil selskab er et godt selskab så selvfølgelig kontakter jeg dem pr mail idag og spørger om det virkelig kan være rigtig at jeg skal være "bundet" til den mobil jeg ikke kan bruge. Jeg mener ingen steder står der eller fortælles der at blandt andet min model har for meget nikkel. Der kommer auto svar om at mailen er modtaget og at jeg vil modtage et svar inden for 5 dage. Helt fint.
Så ringer tlf her i eftermiddag, det er sørme kunde service.
Jeg får så at vide at sagen er undersøgt og at jeg ikke kan slippe uden om at være bundet til min mobil abn. Jeg kan heller ikke købe en med tilskud før efter den 23 august. Som en service vil de tilbyde mig nogle gratis minutters taletid.
Jeg bliver ærlig talt godt gal, for hvad dælen skal jeg bruge taletid til, hallo jeg kan ikke tåle tlf jeg lige har købt.
Det er dælme en ussel service, tænk sig man er som kunde selv forpligtiget til at undersøge om den vare man køber er fyldt med nikkel. Hallo vi skriver 2009 og jeg havde altså ikke lige fantasi til at forestille mig at der kom nikkel i de mobil tlf der laves idag.
Det er godt nok rigtig lusset service og nu vil jeg så kigge efter et andet selskab, håber at finde et med en noget bedre service og et noget mere kompetent udd. salgs personale end mit nuværende selskab.
Har ikke nævnt selskabets navn da jeg ikke ved om det er tilladt her.
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 155
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
At du er allergisk overfor din telefon er ikke anderledes end hvis du f.eks havde købt en creme i matas, som du ikke kunne tåle- og i et sådan tilfælde ville du heller ikke kunne bytte eller få pengene tilbage.
Sælgeren kan ikke oplyse dig om alt omkring telefonen, og da vi som du selv siger "skriver 2009" så har du muligheden for selv at undersøge alt omkring den nye telefon, som du vil købe.
Det eneste du kan håbe på er at telefonen bliver kaldt tilbage fra fabrikanten og derved blive løst af din bindingsperiode.
Endvidere synes jeg, at dit selskab har ydet rigtig god service ved at reagerer så hurtigt som de gør, og kompenserer dig for det.
mar 2007
Nå så dropper jeg da lige TDC og Telia er også ude af billedet da ´jeg er kunde der nu.
mar 2007
Det handler om nikkel noget rigtig mange er allergiske overfor og som der er en grænse værdi for, så netop det at vi skriver 2009 gør at ejg syntes det er noget svineri.
Det havde været noget andet hvis jeg havde en allergi for noget helt ualmindeligt/specielt.
Jeg er langt fra tilfreds med den service jeg har fået af Telia, jeg har været kunde der i mange år og i mit hoved så gør man altså noget for at holde på trofaste kunder. Det gør vi f.eks i den "service" virksomhed jeg arbjeder i
feb 2006
Men hvis du har 3 abonnementer, hvorfor køber du så ikke på et af de andre?
mar 2007
Jeg beder ikke Telia forære mig en ny tlf, jeg beder Telia om at slette min nuværende binding, eller give mig mulighed for at købe en anden mobil inden for denne bindings periode.
Ja jeg kunne vælge at købe en mobil via mine andre abn, men så hæves min mnd. ydelse på det abn, og det er dælme ikke rimeligt i mit hoved, at jeg skal have 2 abn. med højeste ydelse fordi Telia ikke vil yde en for mig, helt normal service.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Derudover så videresælger de jo blot telefonen. De laver dem jo ikke.....
Vi lever i et land hvor vi har ret til at klage. Men jeg tror ikke du kommer nogle som helst vegne med at klage. Jeg synes De har håndteret sagen flot. Fint at de tilbyder der taletid. Er bestemt mere end hvad andre har gjort.
Og husk nu at bare fordi man kan klage, betyder det ikke man skal klage.... Lad det nu ikke blive USA om igen....
mar 2007
Sikkert også fordi jeg har haft det rigtig træls med udslæt og kløe i ansigtet og på mine hænder.
Havde bare slet ikke den tanke at det kunne være min mobil
nov 2005
(link fjernet)
mar 2007
Det vil sige at hvis jeg solgte noget rigtig dårligt hundefoder, så var det ikke min pligt, heller ikke moralsk at reagere, hvis det gav hundene udslæt eller gjorde dem syge, for jeg videre sælger jo bare!!!!!!!
mar 2007
nov 2005
feb 2006
feb 2006
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 654
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
mar 2007
Og ja jeg håber da at producenten vælger at trække de modeller tilbage med forhøjt nikkel indhold, men mon det drejer sig sikkert om rigtig mange solgte mobiler
jun 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 165
jeg venter gladelig på at regningen er helt væg, så der ikke bliver en regning, men i sidste ende skal jeg nok komme af med det jeg skal jo:P
jeg er mere sur på elgiganten hvor jeg har købt en mobil (ødelagde den jeg havde købt af telia tre uger efter jeg havde fået den, hov). men nu har jeg også ødelagt den jeg har købt ved elgiganten hvor jeg tegnede en forsikring jeg gælder et år, troede jeg, hvorefter jeg skal tegne en y fordi min mobil ikke kunne reperares. DÅRH!
Jeg burde hvis lige have læst bedre igennem hvad det forsikring gældte, istedet for at naivt tro på hvad de siger i butikken.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Det er ellers meget almindeligt at forsikringen gælder den enhed man har købt den til - kan den ikke repareres får man en ny i hånden og der skal tegnes en ny forsikring.
mar 2009
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
mar 2007
Det er en sony E k660i, og det er faktisk ikke den med det værste indhold af nikkel, der er nogle hvor værdien er langt højere.
mar 2009
Men den siger mig intet. Hvor kan man se nikkelindholdet på telefoner?
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 542
3 er super godt og dækker også rigtig godt efterhånden, måske med få undtagelser.
Sevice er et fremmedord for nogle