{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Dagens totalgriner, i hvert fald for m {{forumTopicSubject}}

Ja ikke nok med jeg modtager stile om piger der ønkser at blive fluffere, idag fik jeg mig endnu et chok - som hurtigt vendte sig til dagens ultimative grin...

7.klasse har seksualundervisning.. de har det samlet, både piger og drenge for første gang i dag, ellers har de været skilt i køn.. I dag skulle vi have om hvordan kroppen ændrede sig, og vi lærere følte det var fint at begge køn lærte lidt gensidigt.. jeg står med mine fine plancher og platisk dimser og forklare hvordan en mens-cyklus kører... da jeg er færdig er der en dreng der rækker hånden op og spørger om hvornår det er normalt at få mens, og jeg forklare at det er meget forskelligt og nogle først får det når de er 16-17 år.. så ånder han lettet op og siger "Puha, så er jeg mere rolig, jeg har nemlig ikke fået min endnu"... også flækker jeg bare af grin sammen med resten af klassen indtil det går op for mig at den stakkels dreng faktisk mente hvad han sagde.. også måtte jeg pakke smilet væk og pænt forklare at det her nu altså kun gjaldt piger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens totalgriner, i hvert fald for m
Kommentér på:
Dagens totalgriner, i hvert fald for m

Annonce