{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

Hvem er god til at strikke? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil strikke noget så tosset som en hunde ører tørrer i uld til min cocker, altså en slags hue.
jeg forstiller mig der faktisk skal være to huer, så der er en at skifte med men hvordan gør jeg?, strik er desværrre ikke noget jeg er god til, skal jeg bruge en rundpind eller hva?, hvordan laver jeg mon nemmest en strikke opskrift til huen?

- hvis nogen undrer sig over den tossede hue er det fordi min cocker tit får meget våde ører og selv med føntørrer tager det en krig at få dem tørre.

- og nej der kommer ingen billeder af den, det vil jeg ikke byde min hund......, den skal kun bruges herhjemme i ly for folk der kunne få et godt grin over den - ha ha.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er god til at strikke?
  • #1   10. maj 2009 Vil foreslå dig og tegne hvordan du vil ha den....er ik helt med på hvordan du vil strikke den...og vil give dig ret i at det nok er bedst din cocker kun har den på hjemme...smiler...jeg kendte engang nogen som satte en elastik lidt løst i ørerne når det var vådt udenfor det hjalp...og så snart den kom ind igen fik den elastikken af igen...man kan også købe en slags alpehue hvor ørene er gemt indeni....hvis det var noget...

• #2   10. maj 2009 En hunde ører tørrer i uld...?????...øhhh

Ja undskyld jeg spørger.... men hvorfor tror du , det går hurtigere at få hundens ører tørre med sådan en " hue "........er du ikke bange for , at den får dårlige ører , når du lukker dem inde på den måde....
    Er det ikke bedre at ørerne " luft-tørrer " så....

Uld suger ikke vand....men skyr vand....så du lukker jo bare vandet inde...:O)

• #3   10. maj 2009 hej.
    hvis jeg tegner og derefter klipper en ´´prøveklud´´ ud af lagenlærred, burde jeg vel kunne lave strikke opskriften efter det.

- den med øre elestikken havde jeg ikke tænkt på, det er et godt supplement, min går og søger under buske og i højt græs derfor er han tit meget våd.

jeg har ikke set sådan en alpehue til hunde men hvis den er i uld er det bestemt en mulighed, - den bliver så også kun brugt hjemme når ørerne skal tørres...

• #4   10. maj 2009 Tænker det samme som NITTIB. Hvorfor er det det er så skrækkeligt, at din hund har våde ører?

• #5   10. maj 2009 Nitte b.
    Nej det er jeg ikke bange for ,for det er netop derfor det skal være i ren uld
    en hest tørrer man også hurtigere ved at have et uld dækken på end ingenting men det er vigtigt det er ren uld.

Kommentér på:
Hvem er god til at strikke?

Annonce