622 visninger
|
Oprettet:
Områderne omkring kbh (bolig) {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Jeg er efterhånden blevet godt og grundigt træt og støvet af at bo på bøhlandet.
Jeg har tidligere boet i Brøndby Str. hvilket, for mig, ikke var toppen af poppen.
Nu overvejer jeg og kæresten en andelsbolig i områderne greve, ishøj eller hedehusene.
Er der folk fra disse steder der kan komme med oplysninger omkring områderne? Altså, hvordan det er at bo der
På forhånd tak
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 151 Svar: 1.003
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
Nå, men Greve, det er rigtig hyggeligt, dog er jeg utryg på Greve station om aftenen hvor jeg ikke har de store problemer med Hundige. Ishøj, jeg elsker den by overvejer at flytte dertil hvis jeg fandt noget med have.
Hede-huse kender jeg kun fra villakvarteret af hvor min ungdomskæreste boede.
I greve er der fine grønne områder hvor du kan lufte hunden, ligesom der mellem hundige og ishøj er et super skønt område hvor Money og jeg tit er.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Hvis jeg skal anbefale noget i Greve, vil det være fra midt Greve (ved stationen) og ned til Karlslunde.
Personligt vil jeg aldrig selv flytte til Hundige og Ishøj. Simpelthen fordi, jeg synes der sker for mange ting... Jeg kan godt lide det stille og roligt... Hedehusene kender jeg intet til...
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Lige for enden af S-tog's banen dog kun 40 min til kbh. og ellers gode forbindelser til bus og motorvej .
Godt biblotek og kulturiv ( MMin far arrncere koncerter i farum )
Massere af natur, både vand og skov .
Og alle slags dyr, Rådyr, salamandere, firben, snoe, harer og massere af heste
Hyggelige resturanter, spisesteder og cafeér i alle prisklasser
Både Netto, Kvickly, Aldi, Fakta, Irma og meget mere
Haha,, Er jeg lige god til at sælge eller hvad ?
Områderne omkring kbh (bolig)