{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Slette profiler mm. når en er død. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min far gik bort i søndags og nu efter bisættelse osv er overstået, er jeg igang med at finde ud af, hvordan jeg får slettet hans profil på facebook, hans mail mm.
Har ikke hans kode, og kan ikke hitte ud af den.
Samtigig kan jeg ikke hitte ud af, hvem eller hvordan jeg skriver til de forskellige sites med henblik på, at de sletter hans profiler.
Jeg kan ikke holde tanken ud, at hans profiler stadig er der, og jeg bliver ved med at skrive til med, i håb om et svar fra ham - som jeg ved aldrig kommer.

Nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig?
På forhånd tak.

- Maria.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slette profiler mm. når en er død.
  • #1   18. apr 2009 Gør mig ondt at høre at du har mistet din far... Jeg kondolerer!

Kan du ikke skrive til admins af de forskellige forums og spørge om hjælp?

• #2   18. apr 2009 Puuha... Min dybeste medfølse til dig. Jeg kan ikke hjælpe dig, da jeg ikke er nogen haj til pc ér. Men sender dig en varm hilsen. Håber du får hjælp.

• #3   18. apr 2009 Tak for jeres svar. Klarer den, selvom det var pludseligt og uventet.
    Må prøve at finde "kontakt" på de sites som jeg ved han er, og så skrive til dem der. Har prøvet på facebook, men har bare intet svar fået, derfor min forvirring.

Det er sku lidt af en jungle, især når man ikke bare kender koden. Det ville havde været lidt lettere *s*

• #4   18. apr 2009 Desværre er Facebook sådan lavet at man ikke kan slette sin profil, kun sætte den i bero..

trist med din far...

• #5   18. apr 2009 Og det er den på facebook som er den værste.. Jeg er jo hele tiden derinde, og kan ikke lade være med at skrive eller kigge på hans profil .. Derfor var der intet svar fra dem - hvor irriterende.. Hvad skal man så gøre?

• #6   18. apr 2009 du skal bruge din fars pc til at logge ind på Facebook medmindre han har pass word på hans maskine så du ikke kan logge på den.Derefter går du ind på face book og indskriver hans e-mail adr og får tilsendt glemt password,når du har gjort det så åbner du hans outlook express,og læser hans mail med det nye password isåfald han bruger outlook express.Så skulle du kunne gå ind og afmelde hans profil på facebook.Dette var et forslag fra min mand som arbejder med computer,hvis dette ikke virker så send mig gerne en pb så kan du få vores tlf nr så vil han meget gerne prøve at hjælpe dig med det men det er nemmest hvis han kan sidde og dirrigere dig gennem det.

• #7   18. apr 2009 Bente - Hans computer blev desværre stjålet kort tid før hans død, ellers havde været en del lettere. Ved desvære ikke hvilken mail han har tilknyttet facebook, men ved dog 2 af hans mails "navne" som han bruger på hotmail.com.
    Jeg mindes heller ikke, at han brugte outlook express.

• #8   18. apr 2009 Så skal du nok gennem skifte retten for så skal de sørge for at få dem fjernet.Det er desværre den eneste vej.Der gør mig ondt med din far og så skal du oveni sidde med det her det er slet ikke rart.

• #9   18. apr 2009 Når jeg så bliver indkladt til samtale til skifteretten, skal jeg så bede dem om at slette de forskellige profiler som jeg har kendskab til?
    Ja der er sku mange til, som jeg skal huske. Alt det med arv, gæld, hans hus, bil, båd osv er forvirrende nok i forvejen - men det går nok i sidste ende smiley ..

Ihvertfald tak for hjælpen Bente.

• #10   18. apr 2009 Ja du skal give dem de oplysninger som du har for så bliver de pålagt af retten om at få dem slettet,ja det er meget der skal holdes styr på men bare skriv ned hvor han har profiler så skal de nok klare resten. Du har vores dybeste medfølelse det er meget at skulle have styr på og det er svært at samle tankerne om når man er i sorg.

• #11   18. apr 2009 er ked af og høre med din far føler med dig og kender din følelse, men ved ikke om man kan slette en profil

• #12   19. apr 2009 Man kan godt slette sin profil på facebook, hvis man er logget ind hjælper de danske ´´facebook administratorer´´ med at få den slettet.
    ellers skal man gøre det på et link fra england.
    prøver lige om jeg kan indsætte det link her.

(link fjernet)

håber det virker ellers kontakt mig så skal jeg guide dig hen til linket, der ville jeg vælge beskyttelse af personlige oplysninger/sikkerhed og skrive til dem på engelsk under bemærkninger og forklare din situation sammen med et link til din fars profil.

håber det lykkes for dig, jeg kan godt forstå du ikke kan holde ud hans profil er derinde, det ville jeg bestemt heller ikke kunne hvis jeg var i samme situation.

• #13   19. apr 2009 Jo linket virker log ind med din egen kode og skriv til dem på linket.

Kommentér på:
Slette profiler mm. når en er død.

Annonce