{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Ny computer, hvorfra? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Kunne godt tænke mig en ny computer, da den her gamle bærbar er ved at være meget sløj idet.
Ville gerne have en stationer pc, men er sku ikke så klog på hvad alt det smarte hedder hvad ang grafikkort bundkort osv.
Skal hoved sagligt bruge den til at gå på nettet, ligge foto ind fra digital kamara og sådan små ting.
Da det er det bedste jeg kan præstere med sådan en maskine. smiley
Bare hvis der var nogle gode foreslag til og hvor og selvfølgelig pris.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer, hvorfra?
  • #1   13. apr 2009 du kan prøve at kigge på edbpriser .dk
    mener der står beskrivelse af maskinerne der inde. ellers prøv dell....
    ellers prøv i en fona butik. det er lige den hjælp jeg kan komme i tanke om

• #2   13. apr 2009 med jævne mellemrum kommer der nogen fornuftige til salg steder som f.ex. bilka og føtex.. det er osse set med noget ordentligt engang imellem i aldi.

Det ka altså godt betale sig at vente til der dukker tilbud op, medmindre man akut mangler her og nu.

Jeg fik selv en helt fin stationær i Føtex (HP) til under 3000kr

• #3   13. apr 2009 Dell er snedige i og med de giver dig præcist hvad du betaler for, men giver dig følelsen af at have fået mere. HP's maskiner synes jeg at der er mere ved i forhold til at de efterhånden er designet til at være alt-i-et mediecentre (jeg sværger dog til Toshiba, men de laver kun bærebare) - og dem kan du købe hvorsomhelst.

• #4   13. apr 2009 okay, havde lidt kig på den de har på tilbud fra i morgen i bilka, det er en acer til 2899,-
    Er blevet lidt varm på den. smiley
    Gider nemlig ikke at ofre 7-8000kr, når jeg er en total tumpe, hvad angår pc-brug.

• #5   13. apr 2009 Acer eller Toshiba ville jeg anbefale..

- (Hold dig fra HP medmindre du vil ofre på en fra deres nye serie, rep. rep. rep. ikke andet end problemer)

• #6   13. apr 2009 Aceren fra Bilka ser lige umiddelbart dyr ud, de lokker ellers med 4Gb ram osv. men da den kun har Vista 32 bit udgaven er det kun de 3 den reelt kan bruge. Grafikkortet er heller ikke meget værd og muligheden for senere at opgradere er ukendt.
    Jeg vil anbefale at du går ind et sted som f.eks.
    http://www.mm-vision.dk
    Og bestiller en derfra, ring evt. til dem og snak med dem om hvad du skal bruge den til pris osv.

Kommentér på:
Ny computer, hvorfra?

Annonce