Hulubulu...... {{forumTopicSubject}}
Hvad laver i alle sammen :)))))
Har man oplevet noget spændene???
Jeg har i dag været nede for at skifte bank. Er så død træt af min (danske bank), så nu vil jeg skifte til jyske bank, som jeg har hørt så godt om.
Jeg har et par gange trukket et par 100 kr over på kortet, og så har de valgt at stoppe min husleje, fordi der ikke var dækning på kontoen, et par gange har de "glemt" at trække penge fra min lønkonto over på budget kontoen, så regningerne ikk er blevet betalt, og det sidste nye er nu at de ikke vil låne mig til et indskud på en lejlighed jeg har fået tilbudt, SELVOM den er 3000 kr BILLIGERE end den jeg sidder i nu. NU gider jeg bare ikk mere.... Vorherre bevares!!!!
Så har jeg været hjemme hos min mormor og fået dejlig hjemmebagt sandkage... mums
Hvad har i oplevet af gode og dårlige ting???
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
nu skal jeg opp og med en bus kl 06.15, kommer til gjøvik 07.40 og må ta en bus kl 08.10. altså jeg kommer en time for sent til skolen. skal ha undervisning på norsk hestesenter hele dagen i morgen men tror bare jeg kan droppe at ride for mit ridetøj er på skolen og jeg kan ikke nå der ind om..hmmm jaja..nu stjæler jeg min mors digi kamera så kan jeg drive alle andre til vandvid med attage billeder af dem..
doffen kommer desverre til at bli hjemme:(
dumme bank sier jeg nu
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 96 Svar: 2.118
Hundi... Ihhhh hvor hyggeligt. Altid dejligt når ens hund får ros fra andre Og dejligt hun har fundet ud af, at det store foregår udenfor
nov 2005
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
nov 2005
Hvordan forgår det med livshistorien??? Hvordan kan det være du skal lave den?? Lyder ellers som en fin ting *ss*
Hulubulu......