{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundrn hyler når vi skal ud af bilen
  • #1   12. apr 2009 Kan det være fordi han er spændt? Min hund synger altid en sang når vi drejer ind ad vejen ril hundetræningsklubben. Det er simpelthen fordi han er så ivrig og spændt at han sidder og hyler bag i bilen.

• #2   12. apr 2009 Ja det samme gør min... tror bare det er glæde smiley hellere det end at den hyler fordi den er bange... det er vel ikke sådan ?

• #3   12. apr 2009 Du fortæller ikke så meget i hvilken sammenhæng den hyler..Er det fordi i skal handle,og han sidder i bilen imens eller er det fordi i skal noget??
    Min pappilon bliver helt ulykkelig når jeg forlader bilen.. Også selvom min mand stadig er der..

• #4   12. apr 2009 Anita. Det er lige meget hvilke sammenheng det er for det er ALTID når vi skal ud af bilen lige meget hvad vi skal. Han begynder allerede at pive når vi bare bremser og så når bilen holder stille og min mor går ud så er det helt galt.

Nanna. Jo tror desværre det er fordi han er bange

• #5   12. apr 2009 nårh det er da synd... eg ved ikke hvad man skal gøre, i dette tilfælde.... Morris hyler af glæde over genkendelse af steder,,,

• #6   13. apr 2009 Det jeg mener er,er han alene i bilen eller det selvom han også skal ud af bilen?? Hvis det også er sådan når i feks skal ud og gå i en skov hvor i kører ud er det jo nok fordi han er bange,og som jeg skrev hvis det er fordi i forlader bilen og lader ham være alene..

Kommentér på:
Hundrn hyler når vi skal ud af bilen

Annonce