{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Malu R.I.P {{forumTopicSubject}}

Malu, Det er nu et år siden du sagde farvel til denne dejlig jord smiley .
Nu vil jeg fortælle en lille Trist men go historie om da malu min hund gik bort ! smiley

Malu havde siden hun var 6 haft en sygdom hvor hun fik nogen anfald hele tiden , smiley .. Men hun klaret det godt men en dag fik hun en KÆMPE kæbebyld .. ! Hun gik med den i en uge, Vi viste alle sammen godt, at det var bedst hvis hun forlod jorden nu, hun havde det ikk godt mere. Den sidste dag hun var på jorden Var en Virkelig dejlig solskins dag . Som idag ? Hende og vores anden hund nala, Lå på et tæppe, Male's tandbyld Blødte, Nale var så sød hun lå og slikkede blodet væk .. jeg gik hen og satte mig ved siden a' malu og Spurgte hende om hun var klar til at flyve bort nu ? hun kiggede op på mig med Grædende øjne ? Jeg viste hun gene ville væk, Men hun villle savne miig og min familie IKKE MINDST FAR !! .. Da far kom ud og sagde det var nu hun skulle væk , Begyndte jeg at stor tude ! Det var jo den hund jeg fik i dåbsgave ! hva skulle jeg gøre uden den smiley Jeg ville ikk med ned at se hende gå ind . Jeg lagede mig i bilen med hende og græd , Jeg kunne ikk forstå det var slut ? Vi græd hele dagen , Far kom hjem , Han sagde ''Malu er væk, '' Og begyndte at græde, Der sad vi alle .. !
Men malu du skal vide jeg forstår det nu , Jeg ønsker diig alt held i himlen , Det jo i dag det er et år siden du blev aflivede, Idag er en stor mindes dag !

Må Malu Hvile I fred R.I.P !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malu R.I.P
Kommentér på:
Malu R.I.P

Annonce