{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

om 14 timer... {{forumTopicSubject}}

... der bliver pixel og mig hentet - vi skal i sommerhus i Ebeltoft og hygge med en lille håndfuld veninder.

Den står på god mad, perlerier, lidt pc'rier og hundeleg på stranden.

Det bliver bare SÅ hyggeligt, og jeg glæææææææææææder mig. Vejret ser jo osse helt fornuftigt ud, så monstro de næste 3 dage skulle tilbyde nogen kodak moments med vuffen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om 14 timer...
  • #1   3. apr 2009 Iiiiih hvor lækkert! Hav en skøn tur!

• #2   3. apr 2009 ih ebeltoft er bar lækker:D bor selv lidt derfra:D og det blir jo super lækkert vejr i weekenden så mon ik hundene hopper i vandet? smiley heh hyg jer:D kan varmt anbefale at købe frisk fisk ved en a de mange fiskeforretninger og hygge med det over gril:D det super hygge:D knus herfra

• #3   3. apr 2009 vi ska desværre ikke ha fisk... vi er flere kræsenpinde på turen, og den ene ka ikke li fisk eller kylling. Vi fik dog frisk fisk sidste gang - der ligger en super lille biks nede ved havnen.
    Denne gang står den på hjemmelavede deller og ovntofler den ene aften, og den anden hakkebøffer med rodfruger i ovn og så hvidløgsflutes. Også skal vi have varm leverpostej og hjemmelavet æggesalat til frokost... og en gang engelsk morgenmad... og mine berømte småkawer, plus chokolademuffins med marcipan.

Det bliver bare super guf til maaaaaven, hehe.

Vi har to hunde med.. udover pixel kommer der en hønsehund, og pixel svømmer jo gladeligt, så jeg tror da nok at der bliver noget vandleg - vejret ser jo lovende ud osse.

Kommentér på:
om 14 timer...

Annonce