{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

tiltrækker jeg agresive hunde ??? {{forumTopicSubject}}

Det er nogle uger siden jeg blev bidt af en chi i Netto, i kan læse om det i en anden tråd.

I dag var jeg på zoologisk museum med min yngste lillebror. dette var skam en rigtig dejlig tur og en rigtig god oplevelse, lige indtil vis skulle hjem.
Min lillebror og jeg går forbi en butik, hvor der kommer en lille pingesser ligne hund løbende ud og lige imod min lillebror mens den gør og knurre, min lillebror blev simpelhent så nervøs, så han går over på den modsatte side af mig, men hunden følger efter.
Jeg træder så på dens snor for ligesom at stoppe den så, min lillebror ikke går fuldstændig i panik.
Hunden vender sig så og bider mig lige i anklen, heldigvis får den kun fat i bukserne, men aligevel er situationen meget ubehagelig eftersom min lillebror bliver så forskrækket at han rent faktisk begynder at græde.

Jeg holder så fast i min lillebror så han ikke stikker af og får så sat min fod på hundens sele, så den bliver nødt til at ligge sig og ikke kan få fat på mig.
Først der kommer ejeren ud af butikken, jeg forklarer hende ligesom hvorfor jeg står på dens sele, og den har også mistet lidt hår.
Damen er heldigvis meget forstående, og giver mig 500 kr for erstatning for bukserne.

Jeg synes bare at det er rigtig træls at jeg igen bliver angrebet af en lille skødehund, og denne gang blev min lillebror rigtig bange, og han er i forvejen lidt nervøs for hunde...

Øv lige lidt udluftning fra mit brokkekammer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tiltrækker jeg agresive hunde ???
Kommentér på:
tiltrækker jeg agresive hunde ???

Annonce