2.194 visninger
|
Oprettet:
Ide til Skoskab - hjælp {{forumTopicSubject}}
Min sko er efterhånden vokset ud af klædeskabet og jeg skal ha fundet noget andet til dem. Men hvad
Det er selvfølgelige alle former for sko fra Lange støvler til Brede Lacrosse støvler til pumps, stilletter og ballerinaer..
Så et sko skab der rummer dem alle og som ikke fylder for meget.. Ved Ikea har nogle - men de er vist ikke store nok til at rumme andet end max stilletter/pumps
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Så sætter jeg dem op langs den ene væg i soveværelset og stillet mine sko der.
Man kan jo sætte hylderne som man vil, så der kan både være støvler og pumps, samt flade sko.
Men det er nok bedst hvis man ikke er nødt til at vende indretningen med en fyr
Mine sko kan bestemt ikke være i skabet!
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
okt 2008
Følger: 1 Emner: 95 Svar: 329
har lige kigget Billy reolerne - men der er jo mange forskellige - hvilke er det du vil sætte sammen... Jeg skal heldigvis ikke rådføre med en mand - det er oss godt det samme da jeg ikke aner hvos han sku have hans ting:-) En hylde eller to er der ikke rigtig plads til faktisk...
rummet er rindrettet sådan at den ene endevæg er der skabe i - den anden står hovedgærdet op af - den 3. væg er der et vindue. og den sidste væg er der en indgangsdør og en dør til badeværelset. Så det er lidt begrænset med vægplads faktisk
okt 2008
Følger: 1 Emner: 95 Svar: 329
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 404
- det gad jeg da ihvertfald godt at ha..
http://anovelspot.files.wordpress.com/2009/03/closet.jpg
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 404
man kan vist ikke kalde det et skab?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
så er "ligesom den jeg har stående i hjørnet" pludselig ikke en ordentlig reference?
Det her var det bedste billede jeg kunne finde men den laveste, og så bare i hvid i min verden: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19823012
Så vil jeg sætte et par lys og lidt ovenpå, så det fungerer som et normalt soveværelsesmøbel
De mænd og deres mærkelig input!
Ide til Skoskab - hjælp