{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.194 visninger | Oprettet:

Ide til Skoskab - hjælp {{forumTopicSubject}}

Min sko er efterhånden vokset ud af klædeskabet og jeg skal ha fundet noget andet til dem. Men hvad

Det er selvfølgelige alle former for sko fra Lange støvler til Brede Lacrosse støvler til pumps, stilletter og ballerinaer..
Så et sko skab der rummer dem alle og som ikke fylder for meget.. Ved Ikea har nogle - men de er vist ikke store nok til at rumme andet end max stilletter/pumps

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ide til Skoskab - hjælp
  • #1   29. mar 2009 du har ikke plads de de der hængeskoskabe i stofe, der er guld værd.. de hænges på en bøjlestang i et skab, der kan dælme være mange sko i smiley

• #2   29. mar 2009 Jeg har tænkt mig at købe to af de lave Billy-reoler fra Ikea. I hvid.
    Så sætter jeg dem op langs den ene væg i soveværelset og stillet mine sko der.
    Man kan jo sætte hylderne som man vil, så der kan både være støvler og pumps, samt flade sko.

Men det er nok bedst hvis man ikke er nødt til at vende indretningen med en fyr smiley

Mine sko kan bestemt ikke være i skabet!

• #3   29. mar 2009 IKEA har nogle rigtig smarte stativer til at montere i skabene, de fylder næsten ingenting,og mener der er plads til 12 par sko på hver, det er sådan nogle hvor skoene står lodret og så kan de trækkes ud lige som trådskuffer:-)

• #4   29. mar 2009 Det er faktisk lidt pinligt for jeg har 2 faste skabe med 2 bøjlestænger og to rækker med hylder og det er sku fyldt..Den ene stang er mine bukser - den anden de skjorter/kjoler osv der skal stryges... Så der er ikke plads til de dersens stof reoler.

har lige kigget Billy reolerne - men der er jo mange forskellige - hvilke er det du vil sætte sammen... Jeg skal heldigvis ikke rådføre med en mand - det er oss godt det samme da jeg ikke aner hvos han sku have hans ting:-) En hylde eller to er der ikke rigtig plads til faktisk...
    rummet er rindrettet sådan at den ene endevæg er der skabe i - den anden står hovedgærdet op af - den 3. væg er der et vindue. og den sidste væg er der en indgangsdør og en dør til badeværelset. Så det er lidt begrænset med vægplads faktisk

• #5   29. mar 2009 Karin ja de er super smarte.. Har haft luret på dem.. Men så vidt jeg husker er de i nogle lidt større mål (80cm) end mine nuværende skabe der er 60 cm brede.. .. Og det er så kun de små sko der kan krænges på dem - men selvfølgelig er der jo så plads til mine støvler i skabet igen

• #6   29. mar 2009 Du skal da helt klart ha' sådan et her!! smiley
    - det gad jeg da ihvertfald godt at ha..

http://anovelspot.files.wordpress.com/2009/03/closet.jpg

• #7   29. mar 2009 * sådan et værelse - skulle der stå. smiley
    man kan vist ikke kalde det et skab? smiley

• #8   29. mar 2009 Søster,
    så er "ligesom den jeg har stående i hjørnet" pludselig ikke en ordentlig reference? smiley

Det her var det bedste billede jeg kunne finde men den laveste, og så bare i hvid i min verden: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19823012

Så vil jeg sætte et par lys og lidt ovenpå, så det fungerer som et normalt soveværelsesmøbel smiley

De mænd og deres mærkelig input!

Kommentér på:
Ide til Skoskab - hjælp

Annonce