{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Kan du se "hvem" mit spøgelse er..? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg snart træt af mit hus, der har næsten hver dag siden jeg flyttede ind været en skuffe i køkkenet der stod helt åben hver morgen, en dag jeg stod og lagde vasketøj sammen var der en der strøg mig over ryggen, og nu er det værste at hver gang min datter er alene i stuen, så går lyset ud ... og hun bliver så bange og kommer grædende....
lyset slukker ikk når min søn eller mig er der, men lige nu da jeg stod og skrællede kartofler, gik lyset da hun lå og så tegnefilm på sofaen ...
Med fare for at blive stemplet som tosset smiley
Kan du se hvem mit "spøgelse" er ..... ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du se "hvem" mit spøgelse er..?
  • #1   26. mar 2009 hvad mener du ?? hehe
    Lyder ret sjovt.. (ikke dømmende)
    Men forstår ikke "Kan du se hvme mit spøgelse er" ??


  • #2   26. mar 2009 sådan en spøgelses jager, clairvoiant eller ligende.... ligesom hende i ude og hjemme, har bare ikk tålmodighed til at skrive til et ugeblad.....

  • #4   26. mar 2009 Det lyder spooky - tror nok jeg havde fundet en "spøgelsesjæger" der kunne "kigge" på sagen...

  • #5   26. mar 2009 Morten, nanna...
    Måske en forhåbning om, at der er en clairvoriant her på HG der kan hjælpe


  • #6   26. mar 2009 nååår - tror du ikke bare du skal snakke ldit med spøgelset - ved godt det lyder virkelig dumt.. men vi havde også et spøgelse i vores gamle hus som åbnede køkkenlåger og tændte vandhaner osv. vi havde navngivet ham "Oscar" og vi råbte " Oscar altså, vi ser lige film, kom ned og være med istedet for at forstyrre" - der skete ikke mere før næste dag osv osv. Har ingen ide om der overhoved var noget og tror egentlig slet ikke på det men - Hvis nu ? smiley man ved jo aldrig !

  • #7   26. mar 2009 tak jeanette - synes selv jeg havde forklaret det... men du har ret..

  • #8   26. mar 2009 prøv at sig at det skal gå væk det kan også hjælpe på det smiley

  • #9   26. mar 2009 Der er faktisk en herinde der er dygtig til sådan noget, hvis man tror på den slags:o)

    Skal lige se om jeg kan komme i taker om hvem det var, men ellers prøv at kigge i grupperne herinde. Jeg mener bedstem der er en gruppe for det overnaturlige, eller hvad pokker man skal kalde det


  • #10   26. mar 2009 Hvis vi nu antager, at I har et spøgelse boende, så må I jo finde ud af, hvorfor det er hos jer, hvad det vil jer, og om det er parat til at komme videre:) Til det kan I få hjælp af en clairvoriant:D Men har dog hørt om en del medier / clairvoriante der snød, desværre.

  • #11   26. mar 2009 Uups.. Misforstod vidst tråden:) Det var også det, I søgte:D
    Har I selv prøvet at komme i kontakt med "spøgelset" Og har det måske noget med jeres datter, siden det slukker lyset, når hun er alene i stuen?


  • #12   26. mar 2009 Jeg har også et spøgelse i den stald, hvor jeg arbejder..
    Han hedder Jacob :o)
    Jeg synes det er så hyggeligt at han lige kommer forbi og hilser på når jeg går alene om mogenen og malker ( kl 05:00)
    Men der gik lige et par uger før jeg fandt ud af at det var et spøgelse og ikke en der kom tidligt for at køre i marken og arbejde.
    Det viste sig at der var sket en dødsulykke på gården med en ung mand, der døde i en traktorulykke.. Og han passer til beskrivelsen af det spøgelse jeg oplever..

    Prøv at give ham et navn og snak med ham.. Fornem ham.. Måske vil han hjælpe..
    Spøgelset Jacob kommer tydeligst til mig når en ko er syg ( yverbetændelse eller lignende)


  • #13   26. mar 2009 jeg bliver ikke bange, mere nysgerrig - vores gamle spøgelse oscar lavede vist mest sjov med os - det var hyggeligt nok - bare ikke når mine forældre skulle have gæster og han blev ved med at lave sjov med vandet og lågerne i køkkenet smiley

  • #14   26. mar 2009 jeg er ikke bange for den, men det iretere mig lidt min datter er, måske hun "ser" noget jeg ikke gør...
    Tror "den" er hæftet på mig, der hvor jeg boede før skete der også underlige ting, meget underlige...
    Men den dag "den" strøg mig over ryggen, der var jeg færdig med at lægge tøj sammen, og skyndte mig hen i sofaen.... smiley


  • #15   26. mar 2009 I forhold til at hjælpe din datter kan det sikkert også hjælpe at give spøgelset et navn.. Så har hun ligesom noget håndgribeligt at sætte på de uforklarelige hændelser der sker... Det er bare Peter, der driller.. Sig han skal gå ud og lege i stedet for..
    Jeg tror at hvis du viser du har et afslappet forhold til Peter, så vil din datter også få det


  • #16   26. mar 2009 Maria : Det er da hundene, der laver ballade så ;o)

  • #17   26. mar 2009 Nå.....
    Måske kan spøgelset ikke lide hunde..
    Prøv at lægge noget materiale frem om hvad hunden kan gøre for mennesket.. Alstå servicehunde, bombehunde, narkohunde, kræfthunde, førerhunde etc..
    Snak med dit spøgelse.. Kommunikation er vejen frem


  • #18   26. mar 2009 Tak, det prøvede vi også da vi flyttede herud i huset. Lys der lige pludselig gik ud, og døre der åbnede. Og det var altid når jeg var alene hjemme..............
    Min mand tror på den slags overnaturlige ting, og det gør jeg bare overhovedet ikke. Men der skete aldrig noget når han var hjemme. Nu har vi boet her i snart 3 år, og det er lang tid siden vi har haft "besøg". Tror det er gået i sig selv igen.... eller hvad man nu skal lige om den slags. smiley


  • #20   26. mar 2009 Kan du ikke spørge din datter, hvordan hun opfatter det? Det er da meget sansynligt, at spøgelset vælger et åbensindet barn, hvis den gerne vil fram med et budskab:)

  • #21   26. mar 2009 kamille B
    var det til mig ?


  • #22   26. mar 2009 Interessant vinkel Kamille..

    Kan det tænkes at din datter fejler noget ? ( Jeg har ingen prof. tilgang til det, så det er ikke en antydning)


  • #23   26. mar 2009 er det til mig ? min datter har været mange gange syg, alt tænkeligt, nu mener hendes børnehave hun har sukkersyge måske, så ja, der er jele tiden noget med hende...

  • #24   26. mar 2009 Ja det var til dig Betina :o)

    Betina: Jeg tror alt sker af en årsag..
    Jeg tror at spøgelset vil fortælle noget.. Og jeg tror det kan have noget med din datters helbred at gøre.. Især fordi spøgelset opsøger hende.

    Er der et mønster i hvornår det sker i forhold til hendes helbred ?

    Som skrevet længere oppe oplever jeg spøgelset Jacob mere intenst når en ko er syg.

    Nu håber jeg ikke det her får dig til at freake helt ud.. Det er ikke meningen :o)
    Men jeg håber det får dig til at tænke lidt over hvad det er der sker..
    Måske er der noget om det..
    Måske er det helt hen i vejret


  • #25   26. mar 2009 Det tøj du lagde sammen Betina... Hvis var det ?

  • #26   26. mar 2009 jeg ved det ikke, det sker tit når hun er træt og lægger sig på sofaen, næsten hver eftermiddag.. så slukker lyset over sofabordet, og hun bliver bange og græder, det har jeg jo undret mig over fordi fjernsynet jo giver lys, og det er jo ikke helt mørkt ude heller, men hun græder og siger, nu slukkede lyset igen moar.... og græder....

    Jeg freaker ikk - bare rolig, der er sket værre ting end det... smiley


  • #27   26. mar 2009 Er hun mere træt end forventet ud fra din datters alder og tidspunktet hun lægger sig til at hvile ?

    For at hjælpe hende kunne du måske lade være med at tænde lyset ?? Så er det jo slukket.. Jeg kan godt lidt forstå hun bliver forskrækket over at lyset slukker af sig sig selv


  • #28   26. mar 2009 Tina og Alex N
    Det har både været min søns datters og mit tøj ...
    Håber at "ham" der strøg mig på ryggen var min gode ven der døde af en hjernesvulst for nogle år siden, har savnet ham på det sidste hvor mit liv har været noget rod - og forbinder ikke "ham" med resten af det der sker, det har nemlig kun været den ene gang, alt det andet sker jævnligt jo.....


  • #29   26. mar 2009 maria - med kræsen vov ....
    Jeg er altid her med mine børn, vi er alene ... og de er her altid ...


  • #30   26. mar 2009 Tina og Alex N
    Det er svært, i forhold til min søn da han var 3 år, som hun er nu, sover hu meget, men der er jo forskel på børn...
    Det er hende der vil ha lyset tændt, selvom jeg godt mener det kunne vente en halv time....


  • #31   26. mar 2009 Reagerer hunden ?
    Dyr er tit meget sensitive (har jeg hørt)


  • #32   26. mar 2009 Oplever din søn noget ?

    Hvis ikke tror jeg at jeg ville prøve at få datteren undersøgt lidt "dybere"


  • #33   26. mar 2009 tina - det virker ikk til at påvirke sønnen, men hunden har sommetider gøet af poser der pludseligt faldt ned fra spisebords stole osv - men det er jo forventeligt....
    Jeg har tænkt meget på det med tøsen, men kan ikk gå op til lægen og sige - der er et spøgelse der prøver at fortælle mig hun er syg - :-)))
    Gæt hvem der så ville blive indlagt .... LOL .....


  • #34   26. mar 2009 Maria : Nej nej.. Det er ikke mig...
    Jeg fortæller bare hvad jeg selv har oplevet.. Og især at jeg har stærkere oplevelser når der er noget galt


  • #35   26. mar 2009 ja, hun skal på børneafd i den her måned, vil be dem teste...
    Ville bare gerne vie hvem spøgelset er - for er det min gode ven, så er han velkommen, han havde selv en datter på 3 da han døde, tænkte om det kunne være derfor det kun er hende - det går ud over ?

    Men er det en vildt fremmed, så er det knapt så rart...


  • #36   26. mar 2009 Betina : LOOOL.. Jeg kan lige se det for mig..
    Prøv med at sige at hun er unormalt meget træt..
    Jeg har ingen desiderede evner inden for det her felt, men jeg bliver ved med at få tanker omkring indre organer.. Hjertet måske. Eller leveren.. Hvordan er hendes farve ?


  • #37   26. mar 2009 bryder mig ikk om du siger hjerte - da hun blev født fik jeg af vide de troede hun havde en hjerte fejl - det havde hun så ikk mente de, men sidst vi var indlagt, og faktisk på vej hjem, kom lægen rendende, der havde været en mislyd på hendes hjerte, og det ville hun lige tjekke inden vi gik, og der var den så væk ...
    Da hu var lille blev hun også indlagt med anfald hvor hun blev blå, men de fant aldrig "fejlen" .....


  • #38   26. mar 2009 Nu bliver jeg helt bange for mig selv....

    Med den historie du lige har fortalt, så få foretaget en EKG eller hvad det nu hedder.. Få det hjerte undersøgt


  • #39   26. mar 2009 Ja, vil også mene, du bør få hende undersøgt. Kendte din ven din datter?

  • #41   26. mar 2009 kamille B
    Nej, det gjorde han ikk, han døde før hun blev født, desværre, men han havde som sagt selv en på 3 år og en lidt mindre...


  • #42   26. mar 2009 Jeg har det faktisk helt dårligt over hvad jeg har fået skrevet til dig her Betina..
    Jeg håber inderligt at jeg er helt ved siden af..
    Jeg har aldrig haft en "fjern" fornemmelse før.. Det er altid mig selv der har oplevet spøgelset


  • #43   26. mar 2009 tina - det er okay ...
    Det er ikk noget jeg flipper ud over, hun er tjekket i hoved og numse uden de kunne finde noget, så håber ikk der er noget...
    Det skal du ikke tænke på, det skal nok gå...


  • #44   26. mar 2009 Personligt tror jeg selv, at ånder der opsøger mennesker har et budskab med. Så hvad enten det er din ven eller en anden ånd, kunne jeg forestille mig, at det enten handlede om din pige, eller at hun var mest modtagelig over for et "budskab". Det tror jeg nemlig tit at små børn er. Kan du tale med hende om, hvordan hun føler det?
    Jeg er langt fra ekspert på området (har også selv kun egne erfaringer at tale ud fra) så tag endelig ikke det jeg skriver som noget konkret viden eller noget. Bare tanker:) Håber virkelig, I finder ud af noget, da denne uvished lyder svær.


  • #45   26. mar 2009 Hende Marion et eller andet jean er en meget kendt clairvoriant min afdødes venindes mor gik til hende for at finde svar og hun kunne sige en helt masse ting som hun umuligt kunne have vidst. hun ku beskrive min venindes værelse og alt muligt! Hun vil helt sikkert ku hjælpe og er ikke en svindler. men vil tro hun er en travl dame da hun er så dygtig men du kan jo prøve og søge på hende på google og se

  • #46   26. mar 2009 Tjae, Marion Dampier-Jeans bor i England, og kommer kun til Danmark, når hun holder foredrag, og hun siger, at hun ikke bare kommer ud til folk, som tror deres uhse er hjemsøgte, da hun mange gange har oplevet, at det hele kunne forklares naturligt:)

  • #47   26. mar 2009 okay var jeg så ikke klar over. Men min venindes mor fik hende ud men det var også fordi der er tvivl om min venindes død

  • #48   26. mar 2009 Be ham betale husleje, så smutter han sgu nok:0)

  • #49   26. mar 2009 Rene M: haha. den var go

  • #50   26. mar 2009 Hvofor gør de sig aldrig nyttige sådan nogle spøgelser.. Jeg mener, hvis de kan rende rundt og rode, hvorfor napper de så ikke lige opvasken, eller laver lidt aftensmad.. Meeen næææ nej, de roder, hiver skuffer ud og tyvstarter ens film.. Uopdragne møg gespenster, he he :0)..

  • #51   26. mar 2009 Betina, har sendt dig en pb:-)

Kommentér på:
Kan du se "hvem" mit spøgelse er..?

Annonce