{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Kender du det Mørket ? {{forumTopicSubject}}

Ikke for sarte sjælle

Kender du det når du går i mørket. Der er så stille at det slet ikke virker virkeligt og det eneste du kan høre er dine egne fodtrin. Men når der så endelig kommer en lyd, en gren der knækker en plasticpose der rasler. Så er du straks opmærksom på ”hvad det nu var”
Kender du det når der er så mørkt at du næsten ikke kan se hvor du sætter fødderne og gadelygterne lyser så svagt de ikke er til stor hjælp.
Kender du det, at du ikke ved om det er nu du skal dø… Du ved ikke om der venter en på at du skal gå forbi dem og så går der mindre end et sek. Det gør så stærkt at du ikke når at reagere.
Hehe ja kender du det?
Du ved ikke om der står en bøh-mand om det næste gadehjørne, måske har han en kniv? Eller måske noget endnu være? Ja du ved det ikke…
*Knæk* Høre du pludselig bag dig *Knæk* Der var det igen..
Er du bange? Så må du heller skynde dig hjem. Men så hvor du sætter benene, hvis du falder kan han hurtigt tag dig.
Måske dræber han dig… Måske tager han dig med hjem… Måske.. ja hvad tro du kan gør?

Jeg ved det, for det mig der gør det…
Men har jeg lyst til at sige det til dig?
Nej det jo ikke sjovt, vel ? Du må selv finde ud af det.
Men når det sker så bliv ikke sur, ikke ked af det og ikke overrasket. For nu advare jeg dig.. Pas på mørket, måske er du det næste offer?
Så nu kan du ikke give mørket skylden for hvad der vil ske med dig. Nu er du den eneste der kan styre det…

OBS det hele er Fiksion, jeg gik bare og tænkte da jeg gik med hunden. Og det resulterede i dette (Undskyld stavefejlene)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du det Mørket ?
Kommentér på:
Kender du det Mørket ?

Annonce