Stemmerunder:) {{forumTopicSubject}}
Syntes at udfordringerne er gået lidt op i hat og briller:)
Hver dag bliver der lagt tråde ind om stemmerunder, hvor man så bytter stemmer...... (dette skal ikke misforstås, jeg har selv været meget aktiv i stemmerunder og også oprettet et par hvis jeg har været i det røde felt ) har vundet ok mange og har her på det sidste ikke rigtig deltaget i stemmerunder for at se hvordan det så ville gå, og som jeg nok havde forudsagt taber vi mod folk der deltager i stemmerunderne...... Syntes trådene har været en fin ide, men syntes lidt charmen af udfordringerne er gået af, da man kan sikre sig sejr ved at "bytte stemmer i stemmerunderne" og ikke fordi folk kigger på ens hund... Det er blevet til en stemme for en stemme.... Hvad syntes i andre??
okt 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 518
sep 2005
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 26 Svar: 312
Det jeg gør som regel er at trykke på udfordringer, og så går jeg ellers bare igang med at stemme.. Sådan burde alle gøre... Så behøver man jo slet ikke de stemmerunde..
Jeg har tit været med i stemmerunde, men det er mest fordi at jeg synes at der er for lidt der stemme, efter 7 dage er der kun 10 der har stemt, og det er da lidt kedeligt.
Men Ja man er jo nød til at være med i de stemmerunde der bliver lavet, ellers taber man jo bare dem alle....Desværre..
hvad hvis udfordringerne blev fjernet , ville det ik være en god idé?
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 112 Svar: 1.221
sep 2005
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 112 Svar: 1.221
sep 2005
Stemmerunder:)