{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Stemmerunder:) {{forumTopicSubject}}

Syntes at udfordringerne er gået lidt op i hat og briller:)
Hver dag bliver der lagt tråde ind om stemmerunder, hvor man så bytter stemmer...... (dette skal ikke misforstås, jeg har selv været meget aktiv i stemmerunder og også oprettet et par hvis jeg har været i det røde felt ) har vundet ok mange og har her på det sidste ikke rigtig deltaget i stemmerunder for at se hvordan det så ville gå, og som jeg nok havde forudsagt taber vi mod folk der deltager i stemmerunderne...... Syntes trådene har været en fin ide, men syntes lidt charmen af udfordringerne er gået af, da man kan sikre sig sejr ved at "bytte stemmer i stemmerunderne" og ikke fordi folk kigger på ens hund... Det er blevet til en stemme for en stemme.... Hvad syntes i andre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmerunder:)
  • #1   31. jan 2006 Bruger det da også selv, men kan sagtens se hvad du mener.. Jeg vil nu indrømme at jeg stemmer med hjertet i stemmerunderne, men at hvis jeg synes hundene er lige søde, vælger jeg den der er med i stemmerunden.. smiley

• #2   31. jan 2006 Ja jeg giver dig fuldstændig ret..
    Det jeg gør som regel er at trykke på udfordringer, og så går jeg ellers bare igang med at stemme.. Sådan burde alle gøre... Så behøver man jo slet ikke de stemmerunde..
    Jeg har tit været med i stemmerunde, men det er mest fordi at jeg synes at der er for lidt der stemme, efter 7 dage er der kun 10 der har stemt, og det er da lidt kedeligt.
    Men Ja man er jo nød til at være med i de stemmerunde der bliver lavet, ellers taber man jo bare dem alle....Desværre..
    hvad hvis udfordringerne blev fjernet , ville det ik være en god idé?

• #3   31. jan 2006 Hector, jo det syntes jeg er en Ide..... Hvad med dem der ikke altid ser eller har tid til at deltage og deres hund altid taber, de må da blive ked..... Og hvad gør det egntlig godt for hvis man skal tænke dybt... I starten syntes jeg det var meget sjovt, men nu hvor jeg ser 2 hunde op mod hinanden... Hvordan kan man så stemme du kender jo ikke hunden, den der ser sød ud kan være bidsk og den der ser bidsk ud kan være den dejligste familiehund, så det er svært at bedømme....... Men syntes efterhånden det med bare at bytte stemmer er blevet for ladt, så er det jo for nemt at vinde...

• #4   31. jan 2006 Ja det er jo det, jeg blir da selv ked når Hector taber, for i mine øjne er han jo den bedste, (det kender vi alle sammen vel) Og JA hvad gør den stemme runde godt for når man alligevel kan snyde????

• #5   31. jan 2006 Hector.. ja syntes også mere det er blevet et spørgsmål om hvad folk tror folk er bag skærmen, eller om folk tit oretter eller deltage i stemmerunder og ikke hvem og hvad deres hunde er støbt af eller ser ud

• #6   31. jan 2006 Ja lige præcis kan kun give dig ret..

Kommentér på:
Stemmerunder:)

Annonce