{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Logo {{forumTopicSubject}}

Hej...!

Jeg skal bruge det her logo, men i større str. Nogle der kan hjælpe med at finde det. Nu har jeg brugt knap 2 timer, og kan ikke finde det større. Kun med tekst ind foran.

Til info, kan jeg fortælle at det er Freddie Mercury, som var forsanger for Queen, og det logo bliver brugt på der cover til Tribute concert...!

PLEASE help meeeeeeee :cry:

http://www.funbumperstickers.com/images/Freddie_Mercury.gif

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Logo
  • #1   10. mar 2009 Jeg har gjort det, at jeg har gemt billedet vha. højre museknap.
    Derefter har jeg indsat det i et word-dokument, hvorefter man kan trække i hjørnerne og gøre det stort. Håber det hjælper dig.

• #2   10. mar 2009 Anne-Lise A ---> Tak for hjælpen. Ved at man kan gøre det på denne måde, men kvaliteten af billedet bliver utroligt ringe. Og jeg skal op på omkring 1000px (ca 5 gange så stort), så bliver billedet SINDSYGT ringe.
    Beklager...! Det er noget der skal trykkes i mange eksemplare så det skal være iorden.

• #3   10. mar 2009 Nu har du tjekket at der ikke er copyright på det ikk? Altså om du må bruge billedet i den sammenhæng du nu vil bruge det i.

Kommentér på:
Logo

Annonce