{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Hvad er chancerne (Ikke hunde) {{forumTopicSubject}}

For at en far får sin dreng hveranden weekend når faren ikke har overholdt det samvær han har haft (hveranden lørdag 10-18) over længere perioder og i det hele taget er meget ustabil?

Hvis jeg har forlangt en ren urin prøve og faren nægter hvad sker der så? Kigger de gennem fingre med det og siger at hvis faren ikke vil så vil han ikke? Og kan jeg i så fald nægte at udleverer ham hvis jeg har stærk mistanke og stoffer samt misrøgt og mistrivsel af barnet? Uden at det kan komme og hapse mig bagi senere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er chancerne (Ikke hunde)
  • #1   10. mar 2009 Hmm.. 'Det er jo noget du skal snakke med kommunen om vil jeg tro.. Men tror da bestemt at du er godt stillet- når han ikke overholder aftaler og generelt er ustabil..
    Barnet må jo ikke lide nogen last!

• #2   10. mar 2009 Var til møde i statsamtet i går.. Faren sad dog og blev ved med at lyve - men håber der bliver tjekket op på det.
    Min søn er dog trods alt det vigtigste i dette.

• #3   10. mar 2009 Ja, de er nok nød til at have nogle konkrete beviser på det, inden de kan gøre noget.
    Selvfølgelig er det din søn der er vigtigst- og synes da også det rigtige er at tage affære og gøre noget ved det, da du er utryk ved at han er sammen med sin far.

• #4   10. mar 2009 ^^ Det er også det jeg håber. Der kommer en afgørelse senere på måneden og ellers skal vi videre. Men det kommer vi nu nok alligevel.

• #5   10. mar 2009 For rigtig mange år siden - da min ex-mand var en nar - blev han og hans daværende kæreste indlagt sammen med mine drenge, grundet kulilteforgiftning - den gang forlangte jeg af ham, at han skulle dokumentere overfor mig, at han havde fået lavet fyret - han gav mig beskeden om, at han nok selv skulle styrre hvornår han fik lavet det fyr!!

Jeg henvente mig i amtet - fortalte dem hvordan sagen hang sammen og fik beskeden, at hvis jeg mente, at mine børn ville være i fare ved udlevering, så skulle jeg tilbageholde dem, så måtte han henvende sig til amtet og overfor dem dokumentere, at der ikke længere var nogen risiko for yderligere fare...

Jeg vil tro, at det samme vil gøre sig gældende i din sag, uden at jeg kan sige det med 100 procent sikkerhed desværre!

• #6   10. mar 2009 Jeg håber virkelig at afgørelsen kommer dig tilgode!

• #7   10. mar 2009 Har sendt dig en pb..
    Kan godt forstå du er bekymret... Det lyder ikke for godt

• #8   10. mar 2009 karina sådan var det den gang (kørte selv sag) men reglerne er lavet meget om. I dag skal der virkelig groteske forhold til før den der ikke har forældremyndigheden, kan nægtes samkvem. kender en der er i det nu. faren er hash- og alkoholmisbruger, og mor'en kan ikke engang få statsamtet med til overvåget samkvem, det hedder hele weekenden, hver 2. weekend. Drengen ser så 10 år nu, men de slåsser stadig, og drengen er meget påvirket af det:-(

• #9   10. mar 2009 Karin: Det er præcis sådan en far som du beskriver der er tale om.. Og vil virkelig gøre alt for at dette ikke påvirker min søn. Men faren tror åbenbart at han er en genstand og at det bare er et status at kunne sige man har ham smiley Desværre...

Vi har fælles forældremyndighed - desværre

• #10   10. mar 2009 Jeg ved ikke om reglerner ER blevet lavet om, men det har været oppe i folketinget at det med fælles forældremyndighed er til skade for nogen børn, netop af sådanne forældre, der var nogen partier som ville have det lavet om, så den kunne fratages igen. Hvis jeg var dig, ville jeg bede om en samtale på statsamtet, og så tage den derfra. Det gjorde jeg selv dengang, der var også alkohol inde i billedet, men faren brillierede ved at blive væk fra de samtaler jeg fik i gennem via amtet, og så kunne de se at der var noget galt. Det blev så sådan at han forfulgte mig psykisk, med ubehageligheder i nolge år, men jeg kunne 'holde' min datter fra ham på den måde, så det kunne jeg godt leve med dengang.

Prøv om du evt kan finde noget om ændringsforslag til fælles forældremyndighed på nettet, det kunne jo være der er gang i noget

Kommentér på:
Hvad er chancerne (Ikke hunde)

Annonce