{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Spywere og andre sjove ting IKKE hund! {{forumTopicSubject}}

Jeps så vandt virussen, ormene og alle de som kigger med når jeg taster på mit tastatur smiley

Jeg reinstallerede TDC's sikkerheds pakke fra F-secure og siden har jeg ikke kunnet komme indi min gæstebog på min hjemmeside, læse links, uploade billeder til hjemmesiden og ofte - MEGET ofte er jeg pluseligt bare "frosset" og har måtte genstarte - hvilket også nogen gange har skulle gøres 3 - 4 gange før min computer holdt op med at gå i stå :-S

Her lige før jeg besluttede at afinstallere den sikkerheds pakke, genstartede min computer lige midt i at jeg arbejdede - sådan helt ud af det blå !!

Sååååh, DERFOR er jeg næsten aldrig på MSN lige pt og jeg kan heller ikke være inde på Kom og Vind, eller andre sider med megen trafik *S*

Forsvinder jeg lige pluseligt fra HG uden varsel, så er min computer "bare" afgået ved døden, efter en slem og hård kamp for at få lov til at bestemme over den smiley

Jeg skal have fat i TDC's hot line hurtigst muligt og så bare bande over, at selvom man er yderst på passeligt med hvad man åbner og downloader fra internettet og selvom man har virus, spam, spywere og anden beskyttelse og husker at opdatere alle systemer og scanner osv osv - så kan man altså alligevel komme under så aggresivt angreb, at computeren ikke måske overlever :-((

Dette var bare et lille torsdags suk som jeg trængte til at dele, jeg er så edder fustreret og pengepungen her i januar synes ligesom ikke om, at skulle bruges til en proff. reperatør - eller en ny computer ;o)

Så pas på hvad i laver derude og HUSK internett sikkerheden *S*

Kærlige knus fra Karina..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spywere og andre sjove ting IKKE hund!
Kommentér på:
Spywere og andre sjove ting IKKE hund!

Annonce