{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

TRÆT af sne og salt!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ved at være godt træt af sne og salt..-.-.- Det kan ski ikke være rigtigt at man ikke kan gå med sine hunde uden at ende med at skulle bære dem hjem fordi de skriger af smerte pga salten i poterne...

De sidste 2 dage er vi kun nået halvvejs på vores tur før en af hundene sætter sig ned og piver eller skriger med løftede poter.. Fluffy er lidt nemmere da hun så går ind i det høje sne når jeg har tøret poterne, men Gizmo kan ikke lide at gå i sneen så ham har jeg måtte bære hjem 4 gange på 2 dage fordi det gør så ondt på ham...

Vi har prøvet med potevoks, kopattesalve osv.. Så i morgen må jeg ud og købe nogen små sokker til ham...
Men først skal jeg ringe til kommunen og råbe lidt af dem, for ud over at skåne hundene burde de også skåne miljøet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TRÆT af sne og salt!!!!!!
  • #1   23. jan 2006 Jeg går ikke på fortovet med dem, jeg bor ud til nogen marker hvor der går et sti system rudt om og det er kommunen der står for dem...

• #2   23. jan 2006 Nej det kunne jeg godt have skrevet men tænkte ikke lige over det!!! Var bare så hidsig efter at have brugt en time på at vaske Gizmo`s poter helt rene igen og tørre dem osv...

• #3   23. jan 2006 Meget men havd gør man ikke for de kære dyr.. Nu vil jeg hoppe ind til hundene i sengen, skal tidligt op så jeg kan komme ind og købe sokker til hundene... Hvor lyder det bare mærkeligt når man skriver at man skal have sokker til hunde!!!! Men hvad det er jo bedre end de ikke kan komme ordenligt ud...

Sov godt..

• #4   23. jan 2006 Det er så træls. Lilly skriger også af smerte og nægter at gå videre. En af de første dage fik hun sår mellem trædepoterne og alt håret var faldt af, så læste jeg at det godt kunne være saltens skyld, så jeg vælger de mest besværlige veje, for at det ikke skal gøre ond på Lillly.

• #5   23. jan 2006 må sige at mine hunde rører det ikke men tror også det mest er små hunde der døjer

• #6   23. jan 2006 Jeg har lige passet amstaff Cosmo og han synes også det gjorde ondt hvis der var salt der hvor vi gik, men min egen border terrier på knap 7 kg rør det ikke. Så den med at det kun er små hunde holder ikke helt... smiley

Kommentér på:
TRÆT af sne og salt!!!!!!

Annonce