{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kritik og ros
  • #1   13. feb 2009 Jeg synes "hjerte"billederne er lidt kedelige, må jeg indrømme - men det er jo smag og behag smiley

De andre billeder hvor du ligesom sætter hunden ind i det, synes jeg er rigtig gode smiley

- er det muligt man kan overtale dig til at lave et på hver min hund og så sende det på email ?
    Kunne være sjovt at sætte det i ramme nemlig smiley

• #2   13. feb 2009 Mange tak :o)

• #3   13. feb 2009 jeg synes det her er vildt godt:
    (link fjernet)
    det hele harmonere bare... det er som om du har fundet det elegante ved hunden og så fundet både farver, sammensætning, stil m.m. som bare går op i en højere helhed...
    der er noget over dette billede, som jeg synes er på et andet niveau end de andre billeder.

undtagen det her naturligvis:
    (link fjernet)
    som jo simpel hen overgår alt... magen til smuk hund skal man eddermame lede længe efter!!!!
    Wouw en fantastisk hund... og billedet løfter jo bare denne perfekte hund endnu mere op.
    *GGGG*
    Jeg er da slet ikke farvet af at det er min egen hund. LOL

Ej, spøg til side... det første billede jeg linker til, synes jeg er noget særligt.
    Måske du selv kan se det...
    det ser langt mere... professionelt ud... virkelig flot.

• #4   13. feb 2009 Miss FC - Tak skal du have :o)

Ja, jeg syntes også det er blevet godt, men der havde jeg også baggrunden i forvejen, fandt hunden her på HG og tænkte den passede perfekt, så jeg fik lov at låne billedet *gg*

Ja, ham Bergkamp er altså en rigtig smuk hund *g* ;o)

• #5   13. feb 2009 Det er generelt flotte billeder du laver.

Kommentér på:
Kritik og ros

Annonce