540 visninger
|
Oprettet:
Kritik og ros {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg vil gerne hvis nogle af jer vil gå ind i mit fotoalbum "Billeder til andre" og kigge og så skrive her hvad i syntes, altså hvad der er godt og hvad der er dårligt så jeg kan se hvad jeg eventuelt skal arbejde videre med og hvad jeg bare skal droppe igen :o)
På forhånd tak ;o)
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
De andre billeder hvor du ligesom sætter hunden ind i det, synes jeg er rigtig gode
- er det muligt man kan overtale dig til at lave et på hver min hund og så sende det på email ?
Kunne være sjovt at sætte det i ramme nemlig
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 515
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
(link fjernet)
det hele harmonere bare... det er som om du har fundet det elegante ved hunden og så fundet både farver, sammensætning, stil m.m. som bare går op i en højere helhed...
der er noget over dette billede, som jeg synes er på et andet niveau end de andre billeder.
undtagen det her naturligvis:
(link fjernet)
som jo simpel hen overgår alt... magen til smuk hund skal man eddermame lede længe efter!!!!
Wouw en fantastisk hund... og billedet løfter jo bare denne perfekte hund endnu mere op.
*GGGG*
Jeg er da slet ikke farvet af at det er min egen hund. LOL
Ej, spøg til side... det første billede jeg linker til, synes jeg er noget særligt.
Måske du selv kan se det...
det ser langt mere... professionelt ud... virkelig flot.
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 515
Ja, jeg syntes også det er blevet godt, men der havde jeg også baggrunden i forvejen, fandt hunden her på HG og tænkte den passede perfekt, så jeg fik lov at låne billedet *gg*
Ja, ham Bergkamp er altså en rigtig smuk hund *g* ;o)
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
Kritik og ros