flyttet i hus, og fået træls nabo {{forumTopicSubject}}
som over skriften siger er mig og kæresten flyttet i hus, hvilket er rigtig dejlig og kæme have til vores hunde, men vores nabo lader, deres hunde løbe løs, hvilket vi som sådan ikke er vores problem, men det er skide træls deres hunde render og skider i vores for have, og den ene af deres hunde er pisse agresiv, en gravhund, den er fløjet på ella en gang, ella hoppede heldigvis tilbage unden at bide igen eller noget.
men hvem ved om hun bider igen næste gang det sker, da deres hunde bar eløber frit omkring, og hvis hun bider igen, kommer den jo meget til skade hvilket, jo heller ikke er så smart, selv om det er i forsvar.
vi har afleveret deres hunde flere gange og sagt til dem at de render og skider i vores have, men 2 timer efter står de igen i vores forhave og de andres haver.
og ikke nok med det, da vi flyttede ind kom de hen og hilste på, så, så de ella og sagde så de håbede da vi fik indhegenet vores have ordenligt, og altid havede hende i snor så hun ikke bider nogen børn eller andre hunde.
fortalte ham så ella altid var i snor, når vi gik tur, og hun kun var løs steder hvor det er tilladt og jeg kan have hende under fuld opsyn. og hun ikke kom i haven så længe den ikke var indhegnet.
spurgte så pænt om han ikke ville hilse på hende og se hun ikke er så farlig, men det ville han ikke hvilket jeg self respektere folk har jo deres holdninger.
men nøj jeg er ved at være træt af hans hunde, og ved snart ikke mer ehvad jeg kan gøre har sagt det til ham pænt flere gange nu og afleveret hans hunde, og jeg kan heller ikke vide om ella en eller anden dag forsvare sig hvis den arrige gravhund kommer løbende, og hvis hun gør det har hun jo en del mere kraft bag bidet.
men vil heller ikke være uvenenr med ham da det sikkert gir flere problemer og det er en lille by.
så ideer til at få ham til at forstå på en pæn måde det ikke er iorden hans hunde render skider i vores have og at hans gravhund kan komme slemt til skade ved at blive ved med at angribe ella, med det same vi træder ud af døren. alle idder vil blive taget imod med en kys hånd
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
og har forklaret ham at, hvis hans hund bider ella kan han resikere hun svare igen, og bider den, hvilket jo nok gør mere skade, en hvad den lille hund kan lave. men ved ikke om han forstod det eller bare er lige glad, men ville have det mega dårligt med mig selv hvis ella skader en anden hund så den skal aflives selv om det er i forsvar, fordi den anden har angrebet hende.
og vil heller ikke have at folk tro ella er en mega bidsk hund, jeg ved godt folk er bange for muskel hunde osv. og nogen mender de er farlige det er osse helt iorden, men har bare ikke brug for hun skader en hund, i den her lille by for så for jeg da ingen jordisk chance for at blive ved med at socalisere hende mere da alle folk så vil tro hun er en dræber hund.
aug 2008
Pinky: er bange for det skaber flere problemer for os, har osse over vejet at smide lortende ind til dem igen men giver sikkert osse bare flere problemer
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Næste gang så saml deres lort op i en pose, gå ind med hundene og en pose til dem og fortæl dem at næste gang bliver det altså politianmeldt.
Naboen har ikke respekt for jer, så hvorfor skulle i have det for dem ?
hvis hundene også render i andres haver, så er jeg sikker på at der ikke bliver problemer ud af det - de andre vil sikkert være glade for at der bliver gjort noget.
Der er ikke så meget andet at gøre, det samme gælder jo når i går en tur, hvis gravhunden kommer løbene efter jer, så hjælper det ikke engang bare at indhegne hele jeres grund ind.
aug 2008
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
aug 2008
aug 2008
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
aug 2008
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
hvis du er bange at den angriber når du går på tur , så altid have med sodavand i en flaske , nærmer hunden sig agresivt så spyl sodavand i hodet på den så måske den stopper... det har jeg med hvis jeg går en fremmed plads med mine hunder , da jeg har oplevet tit løse hanhunder kommer og angriber min hanhund , jeg gidder ikke skader på min hanhund fordi andre hanhunder ikke kan med andre og går løse..
håber i finder ud af det ...
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Har har jeg problemet med en lab han - som egentlig er flink osv. Men når man bor i lejlighed og er den eneste der har hund i huset - så er det ganske nærliggende hvor klagen ender hvis en af mine naboer her i huset en dag træder i labbens lort. Og jeg samler altid op i haven og forhaven med det samme, netop for at holde mig på god jord på det punkt.
Så næste gang jeg ser labben skide i vores have, så ryger lorten i en pose, og bliver bundet til halsbådet med en pæn seddel "Return to sender"...
jul 2007
jul 2007
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 542
Men jeg ville:
-Hegne min egen have ind.
- Hver gang der ligger en lort hos jer, samle den op og lægge den ind på deres græs/havegang.
- Melde dem til politiet.
- Aflevere deres hund til internatet.
Så skal i da nok slippe af med deres hunde.
flyttet i hus, og fået træls nabo