{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Kender du det..? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder i sofaen med begge ben liggende strakt. Oven på mine ben ligger der 2 hunde og snork sover, men det begynder at gør ondt i mine ben for pga. hundenes vægt bliver de overstrakt.. Men jeg kan ikke nænne at flytte dem for de ligger begge og drømmer og ser så søde ud... Kender du det..?

Så må man jo se om der ikke er en eller anden måde man kan glemme ubehaget på for man vækker da ikke en hund der ligger og ser så sød ud... Og nu smasker og gør de også lidt i søvne.. Nåhhhh...

Ja, ved godt jeg er skør..og blødsøden.. og mange andre ting, men de ser bare så nuser ud!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du det..?
  • #1   17. jan 2006 LoooooL jeg gør lige det samme. Hellere lide end smide dem ned. *ss*

• #2   17. jan 2006 Dorthe, sorry...

Men synes du ikke også at det kan være lidt irriterende hvis de ligger FOR tæt? Jeg bryder mig altså ikke om at have to snuder liggende i hoved og Cosmo (amstaff) snorker.. Det gør det jo ikke nemmere at sove.. *GG*

• #3   17. jan 2006 Jeg har min store amstaff hvalp på 30 kg. liggende på maven når jeg vågner. Og jeg bliver liggende til hun selv rejser sig og går eller hun rykker sig.
    Men jeg kan jo næsten heller ikke flytte hende, fordi hun er så stor og hun stritter imod..

Men hellere at hun bliver liggende får at sove end at være en ond mor og sige: så er det ud af sengen tøssen.. Det kan jeg ikke få mig selv til,,,, hehe

• #4   17. jan 2006 Jeg synes bare det er hyggeligt at de ligger tæt og snorker en lige op i hovedet... Men det er nok bare mig...

• #5   17. jan 2006
    Dorthe G
    Jo,,, mig..

Min hund er mit et og alt..

• #6   18. jan 2006
    Ja,,,
    Selvom hun har sin helt egen sofa, får hun stadig lov til at sidde i alle andre møbler og sove i min seng..

Men jeg får dårlig samvittighed hvis jeg ligger under min dyne og min hund bare ligger i en plastikkurv med lidt tæpper.. Hun skal heller ikke ligge helt alene inde i stuen..
    Hehe...

• #7   18. jan 2006 Sååå Dorthe. Tillykke med Aske.

• #8   18. jan 2006 Jeg har det så nemt. Lang pels = for varmt at ligge i sengen. Men øv så har jeg jo lige 3 katte *ss*

• #9   18. jan 2006 puha nej jeg synes altså det er for meget med sådan to varme snuder på halsen. Og cosmo slår altså de værste prutter så midt i at man ikke kan sove for dem begynder det at lugte mistænkeligt.. Puha hans fimser lugter..!

Nej så hellere have dem i fodenden. Men tilgengæld når jeg vågner siger jeg godmorgen og så kommer de kravlende op til mig og så ligger vi og hygger lidt..

• #10   18. jan 2006 Jeg ligger også tæt om natten.. jeg har Gizmo liggende i arm på højre side med hoved helt op af mit og Fluffy på venste side helt op af mig, så har jeg min ene kat Frida om nakken og Bastian på maven og Chira mellem mine ben den eneste der ikke kommer ind er min ældste kat hun er klog nok til at vælge sofaen om natten!!!! Og man skal virkelig passe på med Fluffy for hver gang jeg får vendt hoved mod hende kommer den 4 meter lange tunge og går igang med at kysse mig!!!! Så jeg vågner op med hold i nakken og øm skulder hver morgen!!!!

• #11   18. jan 2006 Nadja.. Må jeg spørge om du sover alene og om hvor stor din seng er? Det må da minimum være en 2 personers med alle de dyr... Puha..

Ej det er jeg altså ikke så meget til.. Så får jeg jo slet ikke sovet..

• #12   18. jan 2006 Det må være en en dobbelt dobbelt seng. Jeg ville nok fi klaus hvis det var mig.
    Mine katte ligger dog ved siden af. Godt at jeg ikke har en kæreste, trør jeg nok ;o////

• #13   18. jan 2006 Hi hi fi = få

• #14   18. jan 2006 Ja som single pige får man lige pludseligt nye krav til en kæreste ikke..? Han skal være lækker, sød at snakke med og kunne falde i søvn omgivet af 12 dyr i alle størrelser.. Hi hi..

Hvordan går det med opgaven Joan? Sidder du oppe og skriver lige som mig?

• #15   18. jan 2006 Nej jeg har skrevet hele formiddagen, så nu holder jeg fri. men starter igen imorgen tidlig.

Louise det kunne der ellers komme en sjov kontakt annonce ud af LoooL

Nå nu vil jeg finde høkassen, er rimelig smadret, men lige som om at det her HG noget er svært at slippe igen. ;o)))

• #16   18. jan 2006 ¨Louise jeg sover alene med dyrene er heldigvis singel lige nu!!! og det er en stor dobbelt seng på 180 ' 200 cm...

Kommentér på:
Kender du det..?

Annonce