{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Ja, jeg slettede den selv, fordi {{forumTopicSubject}}

at som vanligt, bliver der læst som vinden blæser.
Tråden endte med, at handle om dårligt behandlede hunde og ligefrem et "dødshjem" for hunden.
Så, det dropper jeg. Det var ikke det jeg ville med den tråd.
Æv, sådan ender mange gode emner herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja, jeg slettede den selv, fordi
  • #1   22. jan 2009 jeg forstod nu godt hvad du mente, og jeg kan kun give dig ret...

• #3   22. jan 2009 Britta, du ku jo have læst hvad jeg skrev.

Og ikke ,hvad du troede jeg skrev.

• #4   22. jan 2009 nu er jeg nysgerrig .. hvad handlede det om ?

• #5   22. jan 2009 Baaah .... smiley

• #7   22. jan 2009 For en gangs skyld enig med Britta ...

• #10   22. jan 2009 Også enig med Britta - hvordan folk lever og bor, må være deres eget valg og deres egen sag og ikke et oplæg til diskussion på et offentligt forum..

• #15   23. jan 2009 he he * Life is a bitch * er du lige så blank som jeg.........

må vi ik få lidt viden så vi kan diskuter med.......

• #16   23. jan 2009 he he godt folk ikek har set mit hjem.. hele gulvet flyder med tråde fra hundelegetøj som hundene har splitte ad, og deres bamse er blevet tømt for inhold... men det er torsdag, og man gør ikke rent om torsdagen.. så det bliver først støvsuret op i morgen.....

• #17   23. jan 2009 Hvis folk bor i en svinesti.... må man så ikke kommentere det????? er lidt lost.... Det spændende sker altid når jeg har slukket---ØV....
    Jeg har ellers været ansat med en god løn endda, til netop at komme med hvad jeg synes om standsrden i folks hjem hvis der var børn ind over......Men selvfølgelig ikke til offentlig debat...

• #18   23. jan 2009 De skulle bl. bruges til at hjælpe med at få lært forældrene at gøre det bedre.... og hvis det var særlig slemt, eks. maddikerne kravle frit rundt i køkkenet, så børnenes trivsel var i fare.... så til anbringelse uden for hjemmet....

• #19   23. jan 2009 Jeg tror nu en hund er totalt ligeglad med om der er rodet og snavset i huset.........Det er en HUND...... den ruller sig i rådne fugle ...rotter.....fugleklatter..... hestepærer.... hvis den kan komme til det.
    Den æder sin egen og andre hunde og kattes lorte...... den æder folks tyggegummi ,de har spyttet ud på jorden.....
    Den vader ind på gulvet med totalt mudrede poter.... og kaster sig møgbeskidt op i vores senge.. ( hvis den får lov )
    Den brækker sig ....skider og pisser sommetider på gulvet........Så mon den tager skade hvis der er rodet i huset...... .....Det er en HUND.....*GG*

• #20   23. jan 2009 LOL.. jeg har ikke set tråden... men kan faktisk gætte mig til hvad det handler om... og hvilke billeder/annonce...

jeg kom også til at smile og være undrende overfor rodet og griseriet... wow... lag-på-lag *GG*

MEN ville aldrig diskutere det som en åben debat i et stort forum hvor alle kunne gætte hvem det er...
    det er jo nærmest mobning eller bagtaleri på et grovt plan.

• #21   23. jan 2009 * Life is a bitch *
    Så du de cigarretskodder på billederne, som hundene ville æde ??..:O)

• #22   23. jan 2009 Beanmor... Ja det har jeg desværre..............

• #23   23. jan 2009 * Life is a bitch *

Nååå ok....:O)...... så bare du spurgte efter hvor der var billeder længere oppe.... .... så jeg kom i tvivl om hvor du så havde set det ...:O)

• #24   23. jan 2009 Hmmm.....mine smøger ligger da også fremme... :O)........men jeg har ikke set tråden......men havde jeg , tror jeg ikke jeg ville diskutere det i åbent forum... :O)

• #25   23. jan 2009 Øhh nu er det vel ikke farligere for hunden at spise et skod end det er at leve i 10 år, dag ud og dag ind, i et røgfyldt hus ...?

Og man bliver vel ikke en bedre hundeejer fordi man har oprydnings- eller rengøringsvanvid?

Jeg er fortsat ligeglad med hvordan folk bor så længe deres hunde trives ... Det er ikke op til mig at dømme hvordan andre folk bor ...
    Det eneste jeg kan beklage er at rodet i baggrunden på billeder ofte tager fokus fra hunden på billedet ...

• #26   23. jan 2009 ej nu gør i mig nyskjerrig...

• #27   23. jan 2009 jeg er også nysgerrig....

• #28   23. jan 2009 Var det en annonce, der søgte hanhunde til parring ?

• #29   23. jan 2009 tina og alex
    nej det var det ikke

• #30   23. jan 2009 Jeg så også tråden, der blev slettet.

Min tanke var " det gør man bare ikke, det er ren udhængning " hvordan andre folk bor, kan vel ikke være op til HG's brugere, at sætte sig til dommer for.

Min farmor var jordens største rodehovede og der var ikke altid særlig rent i alle krogene.
    Men jeg kan uden at lyve sige, at hun var et af de bedste mennesker, der var altid plads og hjerterum.

• #31   23. jan 2009 Her er der rodet, og der er snuller i krogene - jeg vil hellere bruge tiden på mine dyr, end at fare rundt og lege hellerup-frue.

Og derfor tager jeg sjældent billeder der viser noget rod.

For helt ærligt - så gider jeg ikke at der skal være nogen selvhellige baronesser som får personlig satisfaction af gummihandsker og støvsugning, som får ondt i røven og så ikke ka holde deres kæft.

Som der osse bliver nævnt - hvis det bare er ROD, og man ikke har lyst til at komme og rydde op for folk - jamen hva faen blander man sig for?
    Sover man dårligere om natten fordi man nu har set billeder hjemme fra UllaBentes rod? For så tror jeg sgu man har behov for en eller anden slags hjælp...

• #32   23. jan 2009 Jeg ved godt at alt der har med cigaretter er farligt. Tro mig. Jeg ser dgl. i mit arbejde mennesker dø pga. cigaretter !!
    Jeg holder på at om man fylder hundens lunger med røg dgl. eller om den æder et skod .. Jah for mig er der ikke den store forskel ...
    I øvrigt behøver den vel ikke æde skoddet bare fordi det ligger inden for rækkevidde?

Man lærer ikke en hvalp at holde tænderne fra noget ved at fjerne det. Man lærer den det ved at det ligger hvor det plejer at ligge og så lærer den at lade det være !! Det samme gælder voksne hunde.

Dermed ikke sagt at alt skal ligge fremme til fri afbenyttelse når hundene er alene. Men hvem kan ud fra nogle få billeder bedømme om vedkommendes hunde er i fare?

Jeg mener absolut ikke at manglende ordenssans eller manglende rengøringsvanvid gør nogen til en ringere hundeejer end den der har oprydnings- og rengøringsvanvid.

I øvrigt er det ikke op til mig at dømme andres menneskers måde at holde hund ud fra på pga. af nogle få billeder af deres hjem !!

Kommentér på:
Ja, jeg slettede den selv, fordi

Annonce