den sværeste beslutning ever! {{forumTopicSubject}}
ja jeg har en hund med allergi, vi har gjort ALT for hende, ofret omkring 50.000 kr på dyrlæge regninger kun på hende, og der er ikke mere vi kan gøre, hun for dagligt klø lindrende piller, og vi kan se det desværre er begyndt at gå rigtig meget ned af bakke med hende.. Hun er de sidste par dage begyndt at klø sig så hun hyler og nu er det bare ikke et værdigt liv for hende mere. Så i morgen må jeg tage det værste opkald i mit liv og ringe til dyrlægen for at aftale en dag hun skal aflives.. Det gør så ondt i mit hjerte og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, det eneste der holde mig til ilden er at hun virkelig ikke har det godt nu. Vi har besluttet os for at hun skal brændes og vi vil have hende i en urne. Jeg kan dog ikke helt blive enig med mig selv om hun skal aflives herhjemme eller om vi skal køre ud til dyrlægen med hende.. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med mit indlæg andet en at komme ud med nogen tanker omkring min beslutning.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 9 Hunde: 3 Svar: 279
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 316
Hvis hun er en af dem,som er bange for dyrlægen,synes jeg at i skla få det gjort derhjemme.Så kommer der ikke strees på. Det kan være så svært at takle i en sitat.
Mange tanker fra os alle herhjemme.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
sep 2005
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Men stor respekt til dig.. Det er en meget svær, men lyder til at være den rigtige beslutning for hende...
Kram til jer..
sep 2005
sep 2005
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.098
Uhhh jeg ved hvad det vil sige at leve med en hund med allergi og hvor hårdt det er at sige farvel .. Sidder tit om aftenen og venter på han skal komme op i sofaen og putte sig ind til mig.
Har lige sagt farvel til Valdemar her d 5 Januar 2009 og han nåede ikke engang at blive 2 år...J
ja han har kostet kassen, men man prøver jo alt uanset hvad det så koster.
MEN man når også til et punkt hvor man må sig det er det bedste for hunden at få fred for den har jo været ens bedste ven.
Valdemar sov ind hos vores dejlige dyrlæge Dan og vi tog det stille og roligt og Dan gav ham først den sidste sprøjte da jeg var helt klar til at sige farvel ....
ejjj nu sidder jeg sq her og stortuder og alle de triste føelser kommer frem og selvom jeg nu har Miss McKenzie så er hun jo ikke Valdemar.
Kigger på Valdemar hver dag og ved jeg traf den rigtige beslutning for ham.
Mange tanker til dig og håber du også selv ved det er den helt rigtigt beslutning for den dejlige hund.
Knus My
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Man er så magtesløs og han ikke hjælpe sin dejlige vapper af med dens pinsler på anden måde :o(
Flot men hård beslutning du har taget ...
Trøstekram herfra
den sværeste beslutning ever!