{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Parforhold.. skændtes! {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg sidder bare her helt alene i stuen med lille teddy, jeg og min kæreste kom op og skændes pga en lille ting. Pga jeg havde i en svag stund købt slik trods vores slankekur.. jeg havde spist gulerødder til frokost og kom hjem fra arbejde kl 3 og var ud og handle direkte efter arbejde og kom først hjem kl 6... hvor jeg fandt kæresten, sovende på sofaen.. Så selvfølgelig er jeg træt og han med fordi han har haft en hård dag.. Men alligevel, så kom vi op og skændes pga han sagde: Og lad nu vær med at købe det her fremover, ik?!... imens han guflede i sig med slikket.. DEN KOMMENTAR tændte mig sgu da fuldstændig af, selvfølgelig ved jeg godt jeg ikke skal købe det ``? Hvorfor lige komme med sådan magtbevidst kommentar... UHH!.. og ja, det ene førte til det andet og nu sidder jeg i stuen, mens han er i soveværelse med sin bærbar og ikke kommer ud.....
Er det bare mig der er helt gal på den pga jeg er så overtræt måske? Føler mig ikke træt, men ved virkelig ikke om jeg overreagerede...... Hmmm smiley
Så jeg ved godt hvordan min aften bliver... Trist...

Hilsen den chipsspisende i stuen alene...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parforhold.. skændtes!
Kommentér på:
Parforhold.. skændtes!

Annonce