679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Parforhold.. skændtes! Parforhold.. skændtes!

Ja.. Jeg sidder bare her helt alene i stuen med lille teddy, jeg og min kæreste kom op og skændes pga en lille ting. Pga jeg havde i en svag stund købt slik trods vores slankekur.. jeg havde spist gulerødder til frokost og kom hjem fra arbejde kl 3 og var ud og handle direkte efter arbejde og kom først hjem kl 6... hvor jeg fandt kæresten, sovende på sofaen.. Så selvfølgelig er jeg træt og han med fordi han har haft en hård dag.. Men alligevel, så kom vi op og skændes pga han sagde: Og lad nu vær med at købe det her fremover, ik?!... imens han guflede i sig med slikket.. DEN KOMMENTAR tændte mig sgu da fuldstændig af, selvfølgelig ved jeg godt jeg ikke skal købe det ``? Hvorfor lige komme med sådan magtbevidst kommentar... UHH!.. og ja, det ene førte til det andet og nu sidder jeg i stuen, mens han er i soveværelse med sin bærbar og ikke kommer ud.....
Er det bare mig der er helt gal på den pga jeg er så overtræt måske? Føler mig ikke træt, men ved virkelig ikke om jeg overreagerede...... Hmmm smiley
Så jeg ved godt hvordan min aften bliver... Trist...

Hilsen den chipsspisende i stuen alene...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parforhold.. skændtes!
  • #1   21. jan 2009 hehe, det ene kan jo føre til det andet.. måske overreagerede du måske ikke... men jeg ville også glo mærkeligt hvis min kæreste sagde sådan noget mens han "selv" gjorde det samme..

• #2   21. jan 2009 Kæresten og jeg SKAL også på slankekur og vi skulle begge ud og motionere. Han ville løbe udenfor og jeg i motionscenter, vi er ikke kommet afsted begge to, og her kvart i spørger han om jeg vil med i føtex?!?! Der er nemlig 2 maltesers poser for 25kr,!
    Så skal han heller ikke brokke sig over at vi spiser meget slik og skal løbe,.. hehe..

Men jo, hvis den ene falder i, falder den anden part også oftest i!

• #3   21. jan 2009 Tror I begge bare er vildt trætte og så kammer man let over:)

• #4   21. jan 2009 Det bare SÅ irriterende at han lige skal komme med den kommentar, for HELT ærlig, jeg faldt i.. undskyld, men om en måned gør du måske det samme.. Og så skal JEG nok komme med den der bemærkning... JEG HADER SÅDANNE KOMMENTARER, så hold dog din kæft og æd dit slik..
    Og så blev han endnu mere sur da jeg tog noget af slikket og ville gemme det til jeg skal hen til nogle veninder, for så behøvede han da ikke og spise det.. Men nej, han VILLE ha det og jeg sagde NEJ!.. og det var så det sidste ord inden han gik smiley

• #5   21. jan 2009 Nicolai: Nårh - det lyder som en super god idé...

Ja, tror i er trætte begge to - måske i har haft en lang dag.

• #6   21. jan 2009 så må teddy hellere komme hjem til mig så han ikke bliver sådan en samspils ramt stakkel i et brudt hjem

• #7   21. jan 2009 Bare rolig, det bliver han aldrig, han er MIN..
    Og han ligger nu og putter med sin mor under dynen og gnaver i sit kødben fra slagteren smiley Han kunne ikke ha det bedre..
    Det bare hans mor og far der er skøre lige nu..

• #8   21. jan 2009 over en pose slik.. haha smiley

• #9   22. jan 2009 Det kan da godt være det er dig, der har købt det, men han behøver da ikke æde det *G* Hvor er hans rygrad?? Det er vel ikke dig, der har snuppet den`?

Håber I er blevet gode venner igen!

Kommentér på:
Parforhold.. skændtes!

Annonce