{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Mærkeligt opkald 36906800 {{forumTopicSubject}}

Tidligere idag fik jeg et opkald fra dette nr. der blev hurtigt lagt på og da jeg ringede til nummeret var der optaget. Har søgt efter nummeret på google og fandt ud af at flere har fået den slags opkald fra det nr. Men kan ikke finde ud af hvem det er eller hva det er.
Nogen der er blevet ringet op af dette nr også? eller ved hva det kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt opkald 36906800
  • #2   18. jan 2009 Det lyder ubehageligt, jeg fælger lige med, men kunne heller ikke finde noget på nummeret:o(

• #3   18. jan 2009 Jeanette og luna: det link giver ikke meget svar udover det sikkert er noget fup noget. Men kan se på min mobil hvor meget mit forbrug er på og det ikke steget så de har ikke taget penge fra mig heldigvis.

Maria med kræsen labrador:
    De kan heller ikke finde nummeret

• #4   18. jan 2009 http://www.spywarefri.dk/Forum/topic.asp?TOPIC_ID=50422

fandt dette på google...

• #5   18. jan 2009 marie-louise og lola: ja men det jo bare hvor de snakker om det og det spyware er for at beskytte.

• #6   18. jan 2009 Maria med kræsen...: Det ikke galop de bruger ordentlige metoder.
    Ja men det måske et fup rejse selvskab. Måske noget i stil med at siger man får noget gratis og man skal oplyse konto nr osv. og så snupper de alle ens penge

• #7   18. jan 2009 hov... kunne da iøvrigt lige se at jeg var sindsygt langsom....jeanette og luna linker jo til det samme højere oppe.... flot...:-D

det virker da ihvertfald ret mystisk... ville ikke ringe tilbage...og hvis det er vigtigt....så må de jo ringe igen...

• #8   18. jan 2009 Marie-louise og lola:
    Har allerede ringet tilbage og der har været optaget så googlede det og så synes jeg lige det begyndte at blive mærkeligt. Men kan se på mit forbrug på mobilen at det ikke er steget så de har ikke snuppet penge den vej

• #9   18. jan 2009 hmmmm..... det er et mysterium. !!! smiley

• #10   18. jan 2009 Marie-louise og Lola: ja og det bare pisse irreterende. hehe

• #11   18. jan 2009 Trine K.
    Det er ikke sikkert du kan se dit forbrug med det samme,
    jeg ved ikke hvad det nr. er til, men det kan jo være der er nogle der hygger sig med at ringe til en, og så lægger på, så er der mange der ringer tilbage, og vi ved jo ikke hvad der bliver tager pr. min. hvis vi ringer op.

• #12   19. jan 2009 Lyder som om at det bare er telefonchikane fra det der såkaldte "rejse selskab", og kan egentlig ikke se nogen som helst grund til det, andet end - ja chikane: Altså det er ikke et udenlandsk nr man skal ringe tilbage til, hvor det så koster en formue i minuttet og det er en indspillet besked man hører. Det lyder ikke som om, at det er nogen der prøver at lokke et kortnr eller penge ud af en. Og så det fact at du ikke kom til at "snakke" med nogen.
    Men prøv at kigge på de nedenstående links, det er interessant læsning. Har læst nogle indlæg på de forskellige sider, og nogle bliver ringet op flere gange hver dag/uge, hvor der bliver spurgt efter en eller anden person. Og her i nat er der mange der har modtaget en besked fra en såkaldt "bank", hvor der står at deres kort er blevet spærret og man skal ringe til et nr hvor de så straks spørger efter ens kontonr - selvfølgelig med det formål at stjæle penge fra kontoen.
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    Mit råd er: lad være med at svar og lad være med at ringe tilbage, og det samme gælder mistænkelige sms'er fra ukendte numre, for en uges tid siden blev der advaret mod sms'er fra 20304560 og 51887422 der kunne komme til at koste folk 2500 kr. Det vil da være surt, så hellere være på den sikre side smiley

Kommentér på:
Mærkeligt opkald 36906800

Annonce