{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Godmorgen - Frisk morgen med koldt. {{forumTopicSubject}}

Godmorgen med alle jer syvsovere.
Ja, det er en frisk mogen men vinden er lidt skap, har lige været ud at cykle sammen med Babett, og jeg må da indrømme, at vinden er lidt skarp, og går gennem marv og ben..

Ud over vinden, var det en dejlig cykeltur, man bliver bare så¨frisk af sådan en tur.

Så nu har jeg lavet kaffe, og sidder bare og venter på, at klokkel skal blive 8,45, så køre vi en tur på spormarken og i skoven, så skal der trænes..

Kan I alle ha en rigtigt god dag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen - Frisk morgen med koldt.
  • #1   17. jan 2009 Godmorgen herfra også...

    Sidder med en kop varm kaffe og venter på resten af familien står op....Skal til fødselsdag kl 10 ved niecen...til trods for at manden herhjemme også fylder år idag...men det er da rart at andre vil holde den..:-)
    Når vi kommer hjem er det en tur i skoven, men overvejer at Teddy må nøjes med kortere tur idag....De sidste par dage har det godt nok været slemt med hans HD...øv øv
    Så skal jeg en tur til min syge mor senere...
    Og så lige muligvis ha' malet vores entre'...

    Men da rigtig god dag til alle....!


  • #2   17. jan 2009 God morgen. I dag er flyttedag. Vi tager ca. 50 km. nordpå til "dansker" Wagrain og står på ski der indtil næste lørdag. Vores venner stiger af biltoget her kl. 9, dem skal vi være sammen med og rigtig nyde den sidste uge på ski for denne gang.,

    Ha' en god dag. Håber snart I også får lidt sne i Danmark.


  • #3   17. jan 2009 Godmorgen

    Vi fik da en anelse sne i Havdrup i går :o)

    I dag har vi været oppe siden kl 5.30, vi passer hund til i aften, så de var lige på en times gåtur..

    Nu ligger de og sover. Jeg har forsøgt at vise den bette, hvordan man får mad ud af en flaske, det fatter hun ikke helt looool

    Heller ikke når Luna fik lov til at vise hende det.. Så der ligger stadig en slat mad i en flaske og venter *S*


  • #4   17. jan 2009 Godmorgen hvor er i friske.

    varer ikke så længe så tager jeg mig sammen tager godt med tøj på og smutter en god lang tur i skoven med chunta også skal mor slappe af inden en hård arbjdsuge begynder hihi

    for første gang i meget lang tid skal jeg bare have en slappedag


  • #5   17. jan 2009 Godmorgen.. Hundene er luftet og render ude..

    Vi skal til træning senere idag..


  • #6   17. jan 2009 Godmorgen

    Vi skal til cockertræf..... det glæder vi helt vildt meget til (læs jeg glæder mig... chianti ved jo ikke noget om det)

    Og står den ellers bare på ren afslapning resten af dagen S


  • #7   17. jan 2009 godmorgen
    Jeg er enig i der er bidende koldt i dag, Blackie og mig er lige kommet hjem fra kirkegården, hvor vi er oppe hver dag og tænde lys for min mand. Så resten af dagen står i rengøring


  • #8   17. jan 2009 Godmorgen eller formiddag er der vel snart *G*

    Vi har været dovne og ikke været på lang tur, så vi slapper bare indendøre i det kolde vejr , jeg skal dog lige en tur i mosen om lidt, men Fie slipper


  • #9   17. jan 2009 Godmorgen- jeg er helt måløs over at være vågen nu ! Tror jeg må ligge mig lidt igen ellers bliver jeg alt for hurtig træt i aften ! Og det duer ikke ! Nat nat

Kommentér på:
Godmorgen - Frisk morgen med koldt.

Annonce