1.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Har aldrig oplevet noget lignende... Har aldrig oplevet noget lignende...

Ja...

Vi har boet i vores lejlighed i 1 års tid nu, og Hailie har vi haft i snart 10 mdr...
Vi bor i en slags 2 etagers rækkehuse, hvor vi så bor på 1. sal.
Da vi fik Hailie, var vi lige rundt og sige til naboer og underboen, at hvis der var nogen problemer overhovedet, skulle de altså bare sige til.
Min kæreste arbejde som vicevært i det område vi bor i, og fik så fortalt idag, at der var kommet en klage fra vores underbo over Hailie....
Over hvad tænkte vi så??

Og ja... hun larmer, i den forstand at hun tramper rundt på gulvet...!?! WHAT??? Har aldrig hørt noget mere underligt... Vi er meget bevidste om, at vi har en underbo, og sørger for at vi ikke leger med hende om morgenen, af hensyn til ham, og om aftenen...

Hun er meget rolig, og er ikke en hund overhoevet, som fiser rundt på væggene...

Tænkte på.. gad vide hvad han ville gøre hvis vi fik børn...he he...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har aldrig oplevet noget lignende...
  • #1   16. jan 2009 undskylder for stavefejlene...

• #2   16. jan 2009 jaa jeg har min nabo klager over min hund står og gør i flere timer når jeg er på job... men det gør ikke noget hund spille høj musik til klokken lort næte morgen.... og det skal siges jeg har altis haft min hund med på jobbet hehe......

men så bare for en ordens skyld så spurgte jeg min anden nabo og han har sku ikke hørt noget....

SÅÅÅÅÅ ja lidt det sammen har jeg prøvet

• #3   16. jan 2009 He he... men ja... han er simpelthen forfærdelig...
    Han har en meet pæn og velholdt have, med et kæmpe fiskebassin med små granit sten rund om... som han lige river, så de ligger pænt hvis han har gået rundt derude, eller lign...

Vi skal være aflastningsfamilie, her efter sommer... så det bliver rigtig hyggeligt.. he he

• #4   16. jan 2009 Det er vel også begrænset hvor meget hun kan trampe ?? Det er jo ik en hest i har

• #5   16. jan 2009 Jeg har faktisk fået en klage over min hund, fordi jeg gik med ham på den vej jeg bor på. I brevet stod der at det var ulovligt at gå tur med hund på den vej, da det er ejendommen der står for oprydning. Hehe. Der er mange underlige klager

• #6   16. jan 2009 Nej lige præcis... det er en border collie på sølle 17 kg...
    Og så er han kommet med en masse andre anklager, som kunne skade min kærestes job, hvis ikke det var fordi, at hans chef, ved at det er regne løgne, underboen er kommet med...

• #7   16. jan 2009 Jeg har en underbo, der brokker sig over at Luna hopper ud af sengen..

I det hele taget, må vi vist slet ikke bo her, hvis det stod til ham.

Jeg passer en hund til i morgen, så han skal nok blive sur i skægget i løbet af den tid.

Jeg lader dem så ikke tumle rundt for meget heroppe.. Men de skal stadig have lov til at bevæge sig

Nogle mennesker egner sig bare ikke til at bo i lejligheder

• #8   16. jan 2009 he he jeanette... skumgummi uner poterne... bundet fast med tape... det er løsningen...

• #9   16. jan 2009 Nogen der kan svare på, hvorfor den der "Nye hændelser" ikke viser sig, selvom der er skrevet her??

• #10   16. jan 2009 Tror bare man klager over alt nu til dags smiley .. men den er jo nød til at gå rundt i huset, altså hvad regner han med? .. så må du klage, hvis hans feks snorker for højt hihi.

• #11   16. jan 2009 Mig og min kæreste bor i lejlighed øverst opppe.. og vi har et ældre par under os. da vi havde boet her en uge klagede de over vi gik for meget rundt???? og nu har vi fået hund. han sover inde på soveværelset når vi er på arbejde hvilket han klare fint. og nu klager de over at hunden går for meget rundt. skla lige undertstrege de ikke siger løber MEN går?? altså så er der noget galt. og de siger det kommer fra hele lejligheden. vi har osse en kat og der er da grænser for hvor meget en kat kan larme når den går rundt. det synes jeg godt nok er noget åndsvagt noget at klage over.. hehe og det samme gælder med din historie.. de skal bare ha noget at klage over

• #12   16. jan 2009 Jeg fik en engang at vide, at mine underboer kunne høre Tiger gå på gulvet....
    Okay og???
    så fortalte jeg dem også pænt, at det var utroligt de kunne høre Tiger eftersom deres børn løb rundt og spillede fodbold (bl.a. op af radiatorne) kl 23 om aften....
    Vi er heldigvis flyttet... *G*

• Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #13   16. jan 2009 Du spørger : Nogen der kan svare på, hvorfor den der "Nye hændelser" ikke viser sig, selvom der er skrevet her??

Sårn er det bare... Har indtil flere gange oplevet det samme som du beskriver. Man kan åbenbart ikke regne med den funktion

• #14   16. jan 2009 Nu ved jeg ikke hvilken gulvbelægning i har. Men lyden at hundepoter og ikke mindst klør kan være temmelig belastende. Klik klik klik klik klik klik klik klik........ Og det lyder sikkert anderledes hos dem end hos jer... Klik. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik. I må gøre op med jer selv om i vil genere jeres underbo eller prøve at finde en løsning. Evt med små tøfler eller flere tæpper i lejligheden.... Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik.... Tænk hvis det er alt de høre. Dagen lang. Hver dag.... Og lyder vokser og vokser og vokser..... Klik klik klik klik klik klik.....

• #15   16. jan 2009 jeg tror det siger "klik" inden i hovedet på dem selv?? *GG*

• #16   16. jan 2009 Jeg syns ikke jeg genere min underbo i forhold til hvorn det ku have været.. har endda skilt hunden og katten ad om dagen så de ikke løber gennem lejligheden og tumler. og det er rigtig irriterende med klik lyden, men der er osse grænser for hvor meget min hund går rundt på soveværelset. og katten. tror virkelig ikke man kan høre den gå, dens klør er jo trukket ind. men ja vi har overvejet flere tæpper men det er osse for dyrenes skyld da gulvet er glat. synes bare min underbo klager over noget bare for at gøre det.

• #17   16. jan 2009 tja- man har jo lov at klage, og det kan lyde meget værre inde hos dem end du tror.. har dy snakket med ham om det?

• #18   16. jan 2009 Hundemutter, nu er det altså meningen at vi alle skal være her.. Og min hund må altså godt bevæge sig. Vi har trægulv her

• #19   16. jan 2009 Synes det er at gå i små sko....
    fair nok at klage hvis hunden hyler eller gør konstant, eller hvis naboen har fitness -center i sin lejlighed og træner på larmende maskiner kl 2 om natten (!!!), men ellers har folk da lov til at trække vejret??

• #20   16. jan 2009 faktisk er det klager de siger videre til de andre i opgangen om os. og de havde sagt de ting. snakkede med dem om det og sagde hva jeg havde gjort for at gøre det bedre hvis det generede så meget. det med at han er på soveværelset og såen. men altså ja ved jo ikke hvorn det er med katten . han sover altid om dagen.. men grunden til jeg er irriteret er fordi de altid klager over noget. så snakker man for højt ude på altanen også larmer elevatoren når man kommer hjem om natten.. hehe synes bare det er vildt.. og det er ellers nogle gode lejligheder.

• #21   16. jan 2009 Nej hvor er jeg glad for at vi er flyttet i hus - folk er sgu så underlige ind imellem ...
    Hvis ikke de kan holde ud at have overboere - så må de vel selv flytte....

• #22   16. jan 2009 ja fuldstændig.. de var vandt til før vi flyttede ind at der boede en rigtig gammel mand som ikke sagde en lyd eller gik rundt. så kan godt se det er noget af en forandring at der så kommer et ungt par med hund og kat osv. men stadigvæk. de bor i stuen.. så må de jo bo øverst. hehe

• #23   16. jan 2009 Vi har en kronisk grædende baby over os her, men det kunne da ikke falde mig ind at klage over det smiley Det lyder lidt vildt hvis han også klager over elevator lyd, det er jo vanvittigt..

• #24   16. jan 2009 Jeanette... Ja i skal netop alle sammen kunne være der... Også vores naboer og underboer som måske ikke elsker hunde lige så højt som vi gør. Lyd 'rejer' i bygninger på de mærkeligste måder.... Vi kender alle sammen godt lyden af en vandhane der drypper. Eller et væggeur der tikker.. Det driver os til vanvid....

• #25   16. jan 2009 jamen synes osse det er vildt. jeg prøver bare stadig at gøre så dyrene ikke larmer så meget, heldigvis for dem gør Manse ikke.. hehe:) de er bare lidt sære

• #26   16. jan 2009 Jeg forsøger skam også at være stille.. Render rundt på listefødder og alligevel brokker de sig..

Det er jo så også MIN skyld, at deres nabo har fået hund.. det siger vel lidt om dem?

• #28   16. jan 2009 He he hold da op hvor sker der meget, når man lige er væk nogle timer... Jeg har inden vi fik Hailie, sagt til ham, at han endelig skulle komme op, og sige hvis der var nogle problemer, og også efter hun skulle lære at være alene hjemme... men han har aldrig sagt noget. Også selv om jeg har spurgt ind til det flere gange.

Vi har trægulv i hele lejligheden... undtagen lige ved sofaerne... der er et tæppe...

Men grundet de andre klager han er kommet med, som er direkte løgne, så vil jeg ikke snakke med ham, og prøve at gøre hans liv mere behageligt... sorry... men så bliver jeg sku stædig...

• #30   16. jan 2009 I lejligheder kan man jo altid høre naboerne. Det må man bare vænne sig til, og tage hensyn såvidt muligt. Men hensynet gælder altså begge veje!

En dame her i bygningen klager over at hendes overbos hængsler til soveværelsesdøren knirker - de skal smøres HVER uge. Hun klager også over at overboen har en solstol stående på altanen, som hun rykker regelmæssigt om sommeren (for at følge med solen)..
    Endvidere klager hun over at hende overboen aldrig har gæster på altanen, men kun den stol!..
    Det er altså min underbo, og jeg hører aldrig noget! Endvidere tror jeg hun er meget tålmodig, da hun aldrig klager over at vufen går rundt..

• #31   17. jan 2009 Hej Hallie og mor.
    Held og lykke med aflastningsjobbet. Vi har været aflastningsfamilie i 8 år. Det kan være hårdt, men også udbytterigt.

Held og lykke med underboen. Din kæreste må melde klart ud til chefen, evt, inviterer ham hjem til kaffe en eftermiddag/afen, så kan han høre hvormeget der "larmes"

God weekend

• #32   17. jan 2009 Sanne D: Mange tak... vi glæder os også meget, vi har snakket om det længe, men ville gerne have at Hailie var noget større inden.

Men hans chef er helt fin... ingen problemer da.. han grinede også bare da han så klagen, da han vidste at en del af den var løgn.... og mht. at hailie skulle trampe rundt på gulvet... he he... han havde sku skrevet i klagen at det er en STOR hund vi har...!?!...

Kommentér på:
Har aldrig oplevet noget lignende...

Annonce