{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Synsprøve - nærmest umuligt {{forumTopicSubject}}

Ja det er da nærmest umuligt at komme til øjenlægen i dagens Danmark!
Jeg skal jo bare ha lavet en synstest. Men nu har jeg kontaktet en optiker i stedet.

Min bekymring var at de "selvfølgelig" vil sige jeg skal ha briller - jeg mener, de tjener jo på det.
Hvad er jeres erfaringer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synsprøve - nærmest umuligt
  • #1   16. jan 2009 Ja de tjener penge på det.. Men det er jo for dit eget bedste smiley Jeg gik længe og døjede med synet, har nu fået kontaktlinser og det er jeg utroligt glad for. Det var igennem Louis Nielsen, synes de har været yderst professionelle.

• #2   16. jan 2009 Du får jo ikke briller/kontaktlinser medmindre det er nødvendigt.

• #3   16. jan 2009 De må gerne tjene på det, hvis jeg virkelig har brug for briller/linser... Min tanke var at de gjorde uanset hehe.
    Jaja jeg dømmer dem lige på forhånd

• #4   16. jan 2009 Nej nej, det gør de ikke overhovedet, så ville dit syn jo også kun blive dårligere.

• #7   16. jan 2009 Det er bare med at komme afsted Heidi smiley Du bliver glad for det.

• #8   16. jan 2009 Oki - det lyder jo meget godt.
    Jeg har nemlig døjet med hovedpine (kniber øjnene sammen har je bemærket.)
    Og døjer især når jeg sidder ved min skærm på arbejdet eller ser tv derhjemme. Så skal jeg ind i mellem læse linien et par gange.. Og det er altså frustrende med den trykken for panden hele tiden.
    Så jeg vil prøve at få lavet en test, så kan vi se om det er det, eller det er noget helt andet der er problemet.

• #9   16. jan 2009 hvis du får en henvisning ra din læge mener jeg at man kan komme hurtigere til smiley

• #10   16. jan 2009 Nu har jeg altid haft briller/linser, og i sin tid var det skolesundhedsplejersken der fik mig afsted, men HVIS du skal have briller, så lad være med at se det som enhindring, for jeg kan godt sige dig, det bliver den bedste ændring i dit liv nogensinde.. Jeg kan huske hvordan verden så helt ny ud da jeg fik briller, hvor meget jeg kunne se.. Jeg stod på mål i håndbold, og pludselig opdagede jeg hvor meget man faktisk burde kunne se af andre, havde jeg aldrig tænkt over før...

Og i værste tilfælde, hvis du ikke får briller og du har en bygningsfejl, så bliver dit syn værre og værre med tiden...

• #11   16. jan 2009 Jeg har en tid mandag kl.10.30 nu.
    Så må vi se.
    Jeg ser det egentlig ikke som nogen hindring og bilder mig selv ind at jeg bliver gudesmuk med briller hehe.
    Det vigtigste er at jeg kan se!

• #12   16. jan 2009 Hejsa

Jeg har lige været ved 2 optikker med min søn, de sagde begge noget forskelligt, så jeg har fundet en øjenlæge i Ålborg, der har meget kort ventetid ( ca. 3 uger) så der skal vi op.
    Den ligger vestebro 63 1 tv

Kommentér på:
Synsprøve - nærmest umuligt

Annonce