{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Hvad betyder de Drømme egentlig? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder..

-Dette emne er langt-

Lad mig starte med at sige at jeg har holdt disse drømme hemmelige for min kæreste og nærmest famile indtil nu, da jeg er bange for hvordan folk vil tyde/tolke dem...

Det er svært at huske alle drømmene, men jeg kan da fortælle om den jeg havde i nat..

Jeg gik rundt sammen med en anden mand, og vi var meget alvorlige. Vi ledte efter noget.
Vi kørte rundt i en stor gammel bil.. Pludselig fik vi øje på de personer som vi ledte efter og parkerede bilen ud for den blindgyde som de 3 mænd stod i. Vi trådte ud af bilen, og den bedst klædte af de 3 mænd begynder at komme med en masse undskyldninger og forklaringer. Vi får ham forklaret at det ikke hjælper noget som helst nu.
De 2 mænd der står bag ham trækker pludselig våben. Men inden de får affyret et eneste skud, så er jeg og den anden mand allerede begyndt at skyde på dem. Jeg bliver selv ramt i armen og i skulderen af skud, og kan se at det bløder. Jeg kan se at de 3 mænd er sunket helt sammen og bløder meget... Men vi stopper først med at skyde når de ligger helt stille..
Vi sænker vores våben og vender os om for at gå ud af blindgyden igen, men der står nu en mand... Jeg siger til manden; Sådan, de er dine nu... Klapper ham på skulderen og vi efterlader ham med ligene...
Slut.

Det skal lige nævnes at da jeg så vågnede så havde jeg i 5-10 minutter allerhelvedes ondt i min højre arm, men det er helt væk nu.

Jeg fortalte kæresten om drømmen for hun ku godt se at der var noget galt. Og hun sagde at det er sjældent at man kan mærke smerte og se blod i drømme.

Denne drøm er første gang jeg drømmer den, men det er altid i ældre dage det foregår. og menneskerne har ældre, men pænt tøj på, og der er altid gamle bygninger og biler med.
Jeg synes også at ku huske, at jeg snakkede engelsk eller tysk i nogen af de drømme.

Jeg føler nærmest at jeg bliver hjemsøgt af disse drømme, som var de minder fra det virkelige liv. Og derfor har jeg været bange for hvad folk vil sige...

Hvad skal jeg gøre? Og hvad ville i gøre?

Jeg er overhovedet ikke voldelig anlagt. så det kan ikke have noget med det at gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad betyder de Drømme egentlig?
  • #1   12. jan 2009 Jeg har aldrig sat mig ind i drømmetydning, så jeg kan kun sige du nok ser for mange aktionfilm ;o)

Men er spændt på om folk der virkelig har sat sig ind i de ting kommer på banen :o)

• #2   12. jan 2009 Problemet er netop at det ikke minder om noget jeg har set eller læst... Og nu er der op til flere som siger det er unormalt at føle smerte og se blod i drømme... :S

Men ja den kommentar havde jeg næsten forventet... hehe

• #4   12. jan 2009 Plager og plager... Det ved jeg nu ikke. Jeg synes det er vanvittig interessant. Men hver gang så synes kæresten at jeg virker som en helt anden om morgenen.. Måske fordi jeg tænker meget over det når jeg vågner.
    Men disse drømme bliver mere og mere som hvis man tænker tilbage på nogen hændelser som man virkelig har været udsat for.

• #5   12. jan 2009 er du stresset eller noget til hverdag?

• #6   12. jan 2009 når jeg er inde i en stresset periode så drømmer jeg de mærkeligste ting og drømmene er altid sat sammen af ting jeg har oplevet/set/hørt - f.eks. en sang i radioen eller et hurtigt klip af en film eller noget.

• #7   12. jan 2009 Overhovedet ikke... Går arbejdsløs lige nu, siden jul. Og glæder mig til at min butik i ribe åbner.

Så jeg hviler faktisk meget i mig selv.

• #8   12. jan 2009 Ja, men jeg har på fornemmelsen (og i må gerne grine af det) at jeg måske HAR oplevet disse ting.. Altså i et tidligere liv måske.
    Ja, det lyder sgu helt vanvittigt bare at skrive det..

• #9   12. jan 2009 det lyder ikke vanvittigt. Jeg har en nabo som siger at hun også kan huske hendes tidligere liv, og først grinede vi da lidt af hende, men hun kan faktisk fortælle virkelig mange overbevisende ting!

• #11   12. jan 2009 Jeg griner nu heller ikke.........det er ikke alt man kan hverken bevise eller modbevise

• #14   12. jan 2009 Carina: Sådan nogen drømme har jeg også nogen af... Men hvis man ser bort fra det med skyderi osv i mine drømme, så er de jo ikke urealistiske.

For ja, hvem har ikke prøvet at drømme at man havde mange penge, en stor bil osv osv...

Men her tænker jeg mere på disse mafia lignende drømme..

• #15   12. jan 2009 Når jeg læser dit indlæg, så tænker jeg lidt på de folk som kan hjælpe politiet med at opklare mord (0:
    De drømmer også hændelsen og kan give præcise detaljer.
    De mærker også hændelsen på deres krop - som du nævner med din arm (0:

• #16   12. jan 2009 Hehe ja du har ret... Men tror at disse ting er fra 40-50'erne...

• #17   12. jan 2009 Lige et sidespring, hvad er det for en butik du er ved at åbne?? smiley

• #18   12. jan 2009 Har sendt dig en privat besked.

• #20   12. jan 2009 Okay, hvordan/hvor foregår dette?

Kunne være rigtig interessant...

• #21   12. jan 2009 som kelly siger, så er du måske en af dem der kan hjælpe politiet med opklarelser.. måske er de forklædte som foregået engang i 40-50'erne, selvom de er nutidige, der sker jo ret mange overfald..

det kan også være at det er fra dit tidligere liv, men så skulle det gerne passe lidt med årstallene..

jeg drømmer nogle gange om forskellige ting, som sagtens kunne ske i virkeligheden, men jeg kan aldrig huske dem når jeg vågner. og så går der måske et par uger eller et par måneder og så får jeg en fornemmelse af deja vu, og så kommer jeg i tanke om at det der lige er sket faktisk er noget jeg har drømt på et tidligere tidspunkt.. lidt spooky, men ikke noget jeg sådan gør mere ud af..

• #22   12. jan 2009 Det med Deja Vu er et normalt fænomen.. Har jeg lige læst mig igennem. hehe.

Men ja, det er kun de her dræmme med mafia osv, som jeg husker ned til mindste detalje når jeg vågner... Jeg kan huske alt fra påklædning til lokation.

• #23   12. jan 2009 drømme er ens underbevidsthed der bearbejder noget....og smerten kan sagtens være at du feks har ligget på din arm,og når du mærker smerte mens du sover,passes det ind i drømmen.....

Drømme betyder altid noget,men man kan ikke oversætte dem direkte,så skal ikke være bange for at du bliver morder....men der er sikkert et "problem" som din underbevidsthed arbejder mednår du sover - det er ikke sikkert du selv kan sætte finger på hvad det er,men det noget som ubevidst påvirker dig....

Når jeg feks har feber drømmer jeg altid den samme drøm og det harjeg gjort sålang tid jeg kan huske tilbage.Kort fortalt handler dem om at jeg bliver jagtet af en bybus, som kan køre på vand og det hele, og drømmen foregår et sted som findes i virkeligheden....men ikke et sted som jeg i min bevidsthed har et problem med...
    En anden drøm jeg er begyndt at drømme meget er at jeg vågner efter at have sovet og så er tungen fuld af hår...de vokser udaf tungen....og ja jeg gætter på det er fordi jeg måske er tørstig:-D...men har fornemmelsen af hårene på tungen længe efter jeg er vågnet.....

Nogle drømme er bare mere virkeligheds tro end andre....og jeg har drømt ting hvor det har passet med virkeligheden, men tror det er fordi man opfanger nogle skjulte signaler,som omsættes i drømmene....2 gange har jeg drømt at nogle veninder var gravide, og det var før de selv vidste, og jeg har fortalt dem det med det samme og ganske rigtigt har de vist sig at være gravide efterfølgende.....

så se du om du ikke kan drømme nogle positive drømme og nyde dem:-)

Kommentér på:
Hvad betyder de Drømme egentlig?

Annonce