det var sgu uhyggeligt ! {{forumTopicSubject}}
i nat var jeg helt sikker på at der fandtes mere imellem himmel og jord.
jeg er ikke en person som ellers tror på "spøgelser" eller lign. men i nat, blev jeg sgu bange !
manden og jeg gik i seng ved 23.30 tiden, enzo havde gentagne gange løbet hen til hoved døren og gøet og stået og kigget op, uden nogen eller noget var der. nå men v i går i seng og jeg har sådan en mærkelig fornemmelse, jeg putter mig langt under dynen, og efter lidt begynder vores "gardin stang" eller hvad det hedder, at svinge ind mod persiennerne så det siger sådan en lyd, og der er hverken træk eller åbne vinduer i værelset og det er sådan nogen træ persienner så det var meget mærkeligt ?!
nå så går der lidt mere tid og pludselig falder der et blad af vores store potteplante, ja det kan jo ske over alt, men bladet rød helt hen på min mands hånd, igen uden vind eller noget, og hvis der endelig ryger et blad af plejer det bare at ryge ned i skjuleren. megey mystisk tænkte jeg.
lidt efter så ringer vækkeuret, og det er altså ikke det vække ur vi bruger normalt, nej det er bare sådan en pynte en fra jacob jensen, i ved dem hvor man kan få dem med termometer også, vi har ikke brugt den i 5 år eller lign, og pludselig så ringer den ? jeg var så bange at jeg ikke turde kigge eller slå den fra. efter noget tid gik det dog ud.
og imorges er min telefon slået på lydløs, og jeg ved md sikkerhed at det var den ikke igår aftes da jeg lagde den i vindueskarmen... nøøj en klam nat.. !! jeg er nu stadig ikke begyndt at tro på sådan noget, men det var da mærkeligt alt det der skete i nat ? det har vi ikke prøvet før i huset.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
jul 2008
vi var begge i tvivl om hoved døren var låst igår, da vi gik i seng, men ingen af os turde gå ud og tjekke. og jeg har bare sovet så dårligt i nat, at det var helt vildt ! det er simpelthen så mærkeligt !
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 117
og tager ofte på steder hvor det siges at der er åndelig energier
og vi har faktisk tit med vores kamera fundet noget på billederne efter vores færden på eks kirkegårde om natten
tit og ofte på vores billeder finder vi det der hedder orber det er energier fra den åndelige verden vi har faktisk fået taget et billede på en kirkegård hvor vores hund som var den eneste på pladsen legede med en anden hund den anden hund var meget tydelig på billedet det siges jo at dyr og børn har et åben sind og kan se de her energir på selv samme billede står der en mand med en hunde snor og venter på denne her hund ved siden af min onkel som prøver at kalde basse til sig jeg vil opfordre jer til at prøve i aften når det bliver mørkt tage jeres digital kamera med blitz og tage en masse billeder hvor i mener der sker noget der må ikke være lys i kan evt sende dem til mig så skal jeg kigge på dem og fortælle lidt ellers skal i selv prøve at kigge på dem
jul 2008
det kan jeg slet ikke tackle bår jeg er vandt til facit på alt !
jan 2009
han er ikke ude på noget ondt eller på at skræmme jer
jeg sys nu det kunne være meget sjovt at se nogle billeder hehe
i mine øre lyder det med 90% sikkerhed som om der er nogen eller noget der vil i kontakt med jer
jul 2008
på nær en aften hvis jeg var ude for at vaske tøj, vores såkaldte vaskerum har vi i et rum ved garagen det ligger i forlængelse med huset og garagen men man skal ud af døren for at komme derind, og en aften jeg har været ude og vaske og skal til at gå ud og komme det i tørretumbleren så kører radioen derude, og den skal altså i stikket for at virke, og jeg ved at ledningen lå på gulvet da jeg gik.. det v ar uhyggeligt,men ellers har vi ikke haft andre oplevelser
jan 2009
jan 2009
jul 2008
jan 2009
jul 2008
puu´h jeg har alt for meget respekt for det der.,
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
jan 2009
jan 2009
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 23
Er I for nylig flyttet ind i dette hus - eller hvad?
Ville det ikke være mærkeligt, at det havde noget med din bedstefar at gøre - efter SÅ lang tid?
Og, nej. Jeg tror heller ikke, at de afdøde vi os ondt. Hvorfor skulle de dog det? (Med mindre man selv har forvoldt deres død af ondskab - måske...)
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
Jeg tror at hvis det havde været mit hus så var jeg kravlet op i hundekurven til vovsen!!
jan 2009
der findes både gode og onde dem der går igen som onde er dem som er døde på mystisk eller tragisk vis og vil hjemsøge eventuelle skyldige på billeder visses de som røde eller sorte skikkelser
hvorimod en ganske almindelig ånd vises som en grå skikkelse så der er nogen der vil nogen noget ondt men de plejer kun at findes i på dødstedet i eller i familliens hus eller hos en eventuel medskyldig
jul 2008
jo det ville være mærkeligt hvis det havde noget med ham at gøre, men det var lige præcis ham jeg lå og tænke på. så det var mærkeligt. men ja det skulle da være mærkeligt hvis det var det.
jul 2008
dem vi holdte nytår med bor i et hus hvor det spøger, men jeg har altid tænkt HAH ja det siger de.... og jeg lavede jo selvfølgellig rigtig meget sjov med det og sagde at jeg havde glædet mig til at komme og besøge spøgelses huset osv osv, men nu synes jeg pludselig ikke det er så vildt sjovt hvis det skal til at være hjemme ved mig selv.
vi var 3 par der holdte nytår hos dem, og vi kørte hjem men det andet par blev hos dem og sov, og de oplevede også det overnaturlige hos dem..
jeg har meget svært ved at forhold mig til det, for jeg synes ikke rigtig at det jeg har oplevet i nat er mega overnaturligt, jeg undres bare over alle de mærkelige ting og da jeg lå det med sammen knebne øjne blev jeg enig med mig selv om at der måtte være mere mellem himmel og jord.
jeg plejer også at være oppe på tisse et mindst 1 gang hver nat men det skulle jeg ikke i nat da
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
jan 2009
jul 2008
jan 2009
aug 2006
Jeg ved ikke, om der findes ånder af afdøde, og jeg ved ikke, om de kan kommunikere, hvis de findes.
Jeg ved, der sker ting, der med vores almindelige begreber en sjælden gang i mellem lander i bunken med "uforklarelige".
Men jeg må indrømme, at det stritter på mig, når jeg ser, der bliver skrevet noget som værende faktuelt, når det maximalet kan være gætværk.
Ingen ved OM der er ånder og ingen ved hvilken farve de har, hvis de er der.
Man kan gætte, men der findes intet der indikerer hverken at de er der, eller at de ikke er der.
Og slet ikke, hvordan de ser ud og hvordan de kommunikere...
Bare et lille bøvs herfra - fra en, der engang selv har siddet i den paranormale saks og næsten blev vanvittig af det.
jan 2009
man kan aldrig være sikker nej
men det du skriver er gætteri for jo der er farve på de forskellige ånder nu har jeg selv studeret det i et stykke tid og har med egne øjne både læst oplevet og en masse andre ting så gætteri er det ikke om du vil kalde det fakta er op til dig
men gætteri er det ikke
der findes sikkert mange flere ting end jeg har læst om men lad os nu bare gå udfra af det jeg har i baghånden med det her er ihvertfald mere viden end du hhar jeg sidder jo ikke og fyre ord ud til hende bare for at lyde smart jeg gør det fordi jeg har interessen og viden på det vil jeg da mene vi har været ude for mange ting vi ikke har kunne forklare men vi har også ting der beviser ting og sager
lille bøvs tilbage herfra
jan 2009
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 863
Gad godt se det billede du beskriver med hunden.. Er helt syg efter det overnaturlige, er bare for stor en kylling til at opsøge stederne hvor det befinder sig..
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 2.130
Så i sjov siger jeg, hol da op hvor i ryger på dette billed, hun spørger mig undrende hvad jeg dog mener, viser hende så billedet og hun har aldrig lagt mærke til det før. Og så finder hun et andet billede frem som er taget af præcis de samme mennesker, og præcis samme sted. Det er taget meget hurtigt efter hinanden og der mangler "røgen".
Kan det være energier(spøgelse) der er blevet taget billede af?
aug 2006
Og det synes jeg bestemt er godt, og at alle skal have lov at have deres overbevisninger.
Men faktuelt bliver det ikke alene af den årsag ;o)
Jeg har været dybt dybt fanget i den paranormale verden, så jeg ved godt, hvor du kommer fra, jeg har selv været der. Jeg ved også, hvad der kaldes beviser - set i forhold til, hvad der i videnskabelig kontekst kaldes beviser. Det er ikke det samme ;o)
Når jeg skriver dette her, så er det fordi jeg på egen krop har oplevet, hvor langt man kan komme ud i forbindelse med den åndelige verden. Og en måde at holde begge ben på jorden er, at forholde sig kritisk til både de informationer man får og især til den kilde det kommer fra.
Og så handler det om, at være så åben, at man ikke kun ser uforklarelig men også forklarelig - for det er meget få ting, der ikke kan forklares ud fra vores almindelige (og dokumenterede) begrebsverden.
jul 2008
jan 2009
det kan være det der hedder en mist altså orber er energier fra ånder der har været til stede en mist er "røg" som somregel fremgår af tilstedeværrende ånd
måden du kan skille det fra er at røg er hvid
ånder er mere mørke i det mere grå
så er røgen hvid så er det ikke en mist men bare ganske almindelig røg
derimod er det grå så kan det være en ånd hvis du har billedet ville jeg slå det ind i photoshop og kigge nærmere på det da røgen tit og ofte i zoom gemmer på meget mere end vi bare lige kan se udefra
jan 2009
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 2.130
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 863
Er da oss blevet helt nysgerrig.. Det er jo spændende at høre historier fra dem der tør begive sig ud i det...
jan 2009
jan 2009
aug 2006
Kort kan jeg sige, at jeg har en meget veludviklet intuition og er følsom som bare pokker overfor energi.
Dette sammen med en dyb interesse for det paranormale førte mig ind i en spiral af tanker, som jeg først meget sent var i stand til at stoppe. Jeg glemte det med at bevare begge ben på jorden ;o)
Benene formåede jeg dog at sætte på jorden og nu, efter en årrække er jeg i stand til at se på det udefra.
Med den erfaring i mente, ser jeg, hvad folk oplever, men er meget meget kritisk overfor de forklaringer, der gives - specielt, når de gives på et uvidenskabeligt grundlag, når der gives 100% sikkerhed i svarene på noget, er reelt ikke kan svares på, eller der er flere forklaringer...
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
jeg tror også at jeg havde skidt en sprællemand, hvis det var mig, forstår godt at i var bange:-)
jan 2009
aug 2006
Lys på billeder er i mine øjne ikke et bevis, men et naturligt forekommende fænomen.
Det er muligt, man kan fotografere ånder, det er også muligt, det du ser er rigtigt - det kan bare forklares på andre måder også. Og så er det ikke et bevis.
jul 2008
på den gård hvor jeg havde hest engang spøgte det også, jeg gik i klasse med drengen derude fra også.
når man var i stalden kunne man altid lugte frisk tobaksrøg fra en pibe, altså sådan en sødlig røg, og det var lige meget om man kom og aftenen eller morgen der lugtede altid sådan, der var så en claryant ude fordi de også havde problemer med ånden inden for, men det viste sig så at det var en bondemand som havde haft gården for mange år siden og han gik så der og røg og åbnede heste bokse. men hun fik ham sendt over til den anden side.
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 589
Vi har os tit oplevet mærkelige ting og sager + der er negative energier bestemte steder i huset.
-har nemlig selv et åbentsind overfor sådan noget (:
jul 2008
maj 2008
jul 2008
maj 2008
Engang da jeg var ca 10-12 år, lå jeg i min seng og sov om natten (klart nok, hehe) og jeg vågnede ved at der stod en person i min døråbning, som lignede en sygeplejerske fra 1950'erne. Så da jeg stod op dagen efter, spurgte jeg selvfølgelig min mor og hendes daværende kæreste, om det var en af dem der havde været inde ved mig. For det kunne jo være jeg havde set forkert. Men nej, det havde de ikke...
jul 2008
maj 2008
jul 2008
det var sgu uhyggeligt !