{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slå toiletbrættet ned..
  • #1   2. jan 2009 jo da....hvis det er et irriteringsmoment for manden ;o)

• #2   2. jan 2009 hehe jo det burde hun jo nok *S*

• #3   2. jan 2009 tja hvorfor overhoved gå så meget i om det er oppe eller nede? Er det fordi manden tisser på brættet, så må man sku sige det til ham og få ham til at gøre det rent selv..

• #4   2. jan 2009 Nej.... synes da bare det skulle være ved lov at alle toiletter skulle have et af de der toiletsæder, der selv lukker ned efter brug...*GGG*

• #5   2. jan 2009 Jo - jeg efterlader altid toilettet som det var da jeg gik derud...

Herhjemme er begge bræt slået helt i, fra dengang vi havde kat, for de gik deri, hvis de ikke var slået ned begge to... Og det kan irritere mig lidt når andre ikke slår dem ned igen efter brug smiley Hehe...

• #6   2. jan 2009 Altså, der er vel en mening med at der er et toiletbræt. Hvis man ikke vil have brættet slået ned, så kan man da ligeså godt pille det af.
    Herhjemme bliver gæsterne bedt om at slå toiletbrættet ned, ellers går katten i toilettet, og så ser det altså også pænere ud at brættet er nede.

• #7   2. jan 2009 Vi har det omvendt hjemme ved os. Konen glemmer at slå det ned
    og jeg bliver tosset smiley

• #8   2. jan 2009 Her er de også slået ned, men det er nu pga den ene kat som har fundet ud af at det er skide sjovt at sidde og trykke på skyld ud knappen bare en smule, så brummer toilettet og vandet render lidt mere... det er altså ikk til at holde ud!

Ellers tror jeg ikke jeg går så meget op i hvordan og hvorledes det er når jeg går, men mon ikk vanen gør at jeg slår brættet ned efter mig??

• #9   2. jan 2009 der er altså ikke noget værre end når man er lige ved at tisse i bukserne og nærmest tager dem af på vej ind i badeværelset, og så klasker man rø*** ned på det kolde porselæn, hvis en mand skal skynde sig, så er der jo hul i de fleste toiletsæder, så må han sigte så godt han kan:-)

der var en bruger herinde for længe siden der skrev om nogen der havde følgende skrift hængende over toilettet:

Kære mand, træd et skridt længere frem, den er ikke så lang som du går rundt og tror

smiley

• #10   2. jan 2009 Her har vi nærmest hvert vores toilet ;o))

I det store hele har vi ikke den diskussion herhjemme - for mig er det let nok, min mand slår næsten altid toiletbrættet ned igen. Det kan jo også hænde, at han skal bruge det i den position næste gang han kommer derud :o)))

Jeg har en tarmsygdom og nogle gange skal det gå temmelig stærkt, så min mand har vist bare gjort det til en vane at slå det ned, så det er klar til næste kunde :o))))))

Toiletbrædder er klamme! Specielt offentlige toiletter - der væbner jeg mig med papir og sprit, når toiletbrættet ikke er slået ned ;o))))

• #12   2. jan 2009 Det er meget sjovt, egentlig, at man i nogle forhold ikke kan rumme, at en slipper lettere end den anden ;o))))

I stedet for at være glade over, at den ene slipper let, så kan man vælge at gøre det besværligt for begge :o))))))

Hos os kommer brættet af praktiske årsager ikke helt ned hver gang :o) Og jeg tror faktisk ikke min mand generer sig synderligt ved at give mig den lille hjælp i hverdagen - det afføder jo som regel, at jeg giver ham en lille hjælp et andet sted :o)

• #13   2. jan 2009 Jeg synes, så længe træfsikkerheden ikke er bedre , så skal mændene også sætte sig ned. Forbandet svineri at så mange overpisser det hele...

• #14   2. jan 2009 haha ja der er nogen som burde sætte sig hver gang sådan som de kan over pisse hele toilettet, det er simpelthen for ulækkert.. Herhjemme bliver det lukket helt, mere hvis vi glemmer at lukke døren ud til wc'et helt, ja så har vi en lille terrorist som putter alt muligt dermed i.. Men ellers så kan jeg ikke helt se det store problem i om det er oppe eller nede

Kommentér på:
At slå toiletbrættet ned..

Annonce