{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Det gør jeg ALDRIG mere ;-) {{forumTopicSubject}}

End ikke min værste fjende vil jeg byde det jeg har været igennem smiley

At SY. Kan ellers godt sy, men ikke i et kraftigt regnfrakkeagtigt stof.

Hvorfor så pokker give sig til sådan noget? Vi er 11 der skal på skiferie, og vi har bestemt at vi skal have ens veste på med logo på ryggen. Så kan andre se at vi hører sammen, og det er en kæmpe fordel, når der er 4 børn med.

Jeg skulle kun sy 2 veste - min veninde skal sy 6 - hvor har jeg ondt af både hende og mig selv..... har stukket mig i fingrene flere gange, og brækket 4 nåle til symaskinen. Men nu er det ovre, og så må jeg vist lige pleje min selvmedlidenhed en stund. Der går i hvert fald lang tid før jeg skal sy igen.

Kender I også til situationer, hvor det hele går i "fisk" og man først bliver normal, når det er overstået. Manden synes i hvert fald, at jeg ikke var sjov at være i nærheden af imens det stod på. Nu kan han komme hjem fra arbejde, for det er slut nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det gør jeg ALDRIG mere ;-)
  • #1   30. dec 2008 Åh stakkels dig. Det lyder også som et totalt mareridt, du har været igennem smiley

• #3   30. dec 2008 Åh ja- især når jeg skal sy noget med symaskinen. Inden jeg overhoved har fået den tændt, ser jeg allerede for mig, alle de ting der kan gå galt....... Og som regel går det gal. Nålen knækker, tråden knækker, der kommer kludder i trådene osv. Efter flere timer, når jeg er færdig, er jeg altid lidt stolt af mig selv over at jeg holdt ud og ikke kastede symaskinen ind i væggen, eller bed hovederne af nogen

• #4   30. dec 2008 Lea, min gamle symaskine har heller ikke fortjent en ublid behandling bare fordi jeg ikke dur til at sy.

• #5   30. dec 2008 vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!

host host*
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!!

• #6   30. dec 2008 E A: Det syn vil du ønske aldrig at få se - køn er den "sgu" ik', men praktisk ja.

• #7   30. dec 2008 vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!
    vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!

hi hi smiley

• #8   30. dec 2008 Hvis det bare er en vest hvorfor så ikke sy den i bomuld eller sådan. Griner. Hvem var så kvik at finde på at det skulle være i sådan noget lorte stof.

• #9   30. dec 2008 Stoffet er valgt til at kunne klare våd sne - valgte vi bomuld, så ville de hurtigt blive våde, selvom det var noget "lorte"stof, så er det nok det bedste til en skitur. Det kan også holde i mange år - heldigvis.

De ligner de gule veste, man skal have i bilen, der er bare velcro både foran og i siderne, så de er nemme at tage af og på. Vi skal jo også kunne stå på ski.

Kommentér på:
Det gør jeg ALDRIG mere ;-)

Annonce