Det gør jeg ALDRIG mere ;-) {{forumTopicSubject}}
End ikke min værste fjende vil jeg byde det jeg har været igennem
At SY. Kan ellers godt sy, men ikke i et kraftigt regnfrakkeagtigt stof.
Hvorfor så pokker give sig til sådan noget? Vi er 11 der skal på skiferie, og vi har bestemt at vi skal have ens veste på med logo på ryggen. Så kan andre se at vi hører sammen, og det er en kæmpe fordel, når der er 4 børn med.
Jeg skulle kun sy 2 veste - min veninde skal sy 6 - hvor har jeg ondt af både hende og mig selv..... har stukket mig i fingrene flere gange, og brækket 4 nåle til symaskinen. Men nu er det ovre, og så må jeg vist lige pleje min selvmedlidenhed en stund. Der går i hvert fald lang tid før jeg skal sy igen.
Kender I også til situationer, hvor det hele går i "fisk" og man først bliver normal, når det er overstået. Manden synes i hvert fald, at jeg ikke var sjov at være i nærheden af imens det stod på. Nu kan han komme hjem fra arbejde, for det er slut nu
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 516 Svar: 12.471
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.220
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
host host*
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
vi vil se den på!!!!
maj 2006
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!! vi vil se den på!!!!
hi hi
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
maj 2006
De ligner de gule veste, man skal have i bilen, der er bare velcro både foran og i siderne, så de er nemme at tage af og på. Vi skal jo også kunne stå på ski.
Det gør jeg ALDRIG mere ;-)